***LOKAVAUVAT 2007, VOL.4***

hemuli kyseli pullojen ja tuttien keittämisestä...mie en ole keitelly pulloja enkä tutteja enää aikoihin..varmaan 3-4ekaa viikkoa keitin pullot ja tutit.en sen jälkeen ole keitelly.pesen tiskiaineella,ja toisinaan laitan sitten tiskikoneeseen kunnon pesuun.

ja veden keittämisestä oli just neuvolassa puhe..sanoi ettei tartte keitellä.meillä menee ainakin niin vähän vettä et kun täs yhtenä päivänä keitin pikkusen vettä ja laitoin pulloon,niin huomasin eilen aamuna että se vesitilkka oli sieltä pullosta haihtunu pois :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
ne jotka ihmetteli taysin laskua, mä makasin siellä kesällä sen kaksi viikkoa ja laskua ei ollu vielä silloinkaan tullut kun tytöt syntyi. Soitin sitten sinne kun tuli maksukatto pikkuhiljaa vastaan, niin sitten vasta laskun laittoivat.
mie kävin meijän terveyskeskuksessä ihan tammikuun alussa lääkärissä.eivät luukulla perinet maksua,eikä laskua ole näkynyt..en kyllä aijo perään kysellä,siinähän laskun laittaavat..yleensä tuolta tk.stakin on lasku seuraavalla viikolla tullut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Tuutilullalle kiitos noista linkeistä odotusketjuihin =)
Kiva oli lueskella omia oloja niihin aikoihin. Tosin Kultsun juttu jäi jälleen ahdistamaan :'(
piti ihan tuota omaa kultaa mennä katsomaan ja lähettää kiitos tuonne ylös, kaikista näistä viidestä terveestä...
Kultsun ja Kiisumirrin kuulumisia olisi kiva kuulla, joko olisi uutta plussaa , alkaako suru yhtään helpottaa ym.
Jonkin verran tekstiä muuten oli poistettu tuota Kultsun juttua koskien?
Oleppa hyvä :D Miä ajattelin ja jossain vaiheessa ne kahlata läpi =) Kyllä Kultsun ja Kiisumirrin kohtalot aika ajoin palaavat mieliin ja siksi en ole vielä valmis kesäkuun ketjua kokonaan läpi lukemaan. Itkut siellä taatusti tulee :'(
 
Eilen taas yritin pojan kans vaunuilla niin eihän siitä mitään tullut. Sain kääntyä ensimmäisestä risteyksestä takaisin kun toinen huusi kuin päätä leikattaisiin. Nyt olen kypsynyt jo siinä määrin että ajattelin myydä pois nuo vaunut. Mitäpä noilla tekee kun ei toinen suostu niissä olemaan.

Ulkoilen silti päivittäin ja äskenkin oltiin tytön kans kahdestaan laskias tapahtumassa kylällä. Sieltä ostin munkki-kahvin :ashamed: ja hyvää oli :p Jos en muuten käy päiväs aikaan ulkona, niin sitten lähden illalla sauva kävelylle.

Kyllä nämä päivät näyttää vaihtelevan meillä päin. Tänä päivänä poika on ollut taas kuin ajatus, eikä tietoakaan eilisestä huutavasta vauvasta.

 
Miks en löydä mitään linkiä odotusaikoihin?! :eek:
Mä oon luullu että oon aivan pöhkö kun aika ajoin mielessä käy vieläkin Kultsux3:n kova kohtalo ja ihan silmät kostuu!se oli kyllä tosi surullista ja toivottavasti siellä on toivuttu pahimman yli, olis kiva kuulla miten heillä menee.
Ja myös kiisumirrin kohtalo oli rankka, siitä ei edes paljoa uskalla ääneen puhua..kuinkahan tollaisesta voi ikinä selvitä?

katjanna meillä on kyl ihan päinvastanen tilanne ton vaunuilun suhteen, omat on varmaan kohta puhki kulutettu..myy meille! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mikero:
Miks en löydä mitään linkiä odotusaikoihin?! :eek:
Mä oon luullu että oon aivan pöhkö kun aika ajoin mielessä käy vieläkin Kultsux3:n kova kohtalo ja ihan silmät kostuu!se oli kyllä tosi surullista ja toivottavasti siellä on toivuttu pahimman yli, olis kiva kuulla miten heillä menee.
Ja myös kiisumirrin kohtalo oli rankka, siitä ei edes paljoa uskalla ääneen puhua..kuinkahan tollaisesta voi ikinä selvitä?

katjanna meillä on kyl ihan päinvastanen tilanne ton vaunuilun suhteen, omat on varmaan kohta puhki kulutettu..myy meille! :LOL:
kerhon puolelle oon kerännyt kaikki ketjut
 
Ah minkä tervehdyksen pistin.. :LOL: Päivää ku päivää! :D

krisulle :hug: Me ollaan täällä peukut ja varpaat pystyssä, että maitohommat saatte kuntoon ja apu olis tuossa! :hug:

Yodottaja ne kuvaset löytyvät sieltä meidän kerholta keskustelu osiosta ei galleriasta. =) Ja kyseessä siis harrastelija kuvaaja, eikä ammattilainen, vaikka mun mielestä ammattilainen tuossa hommassaan! =) Lisää en kehtaa enää laittaa,kun jotkut kohta kyllästyy mun häähumuuni :LOL:

Meillä ollaan edelleen kipeitä. Sara huutaa hereillä ollessaan tosi paljon ja sylissä on vaan hyvä, rohisee edelleen ja räkää tulee, mutta ei kuumetta. Jännä tauti ettei kuumetta ole nostanut. Mea jäi taas kotiin, viime yönä valitti korvaa,mutta tänään ei mitään, ei edes kuumetta. Toista viikkoa siis sairastavat, ei jaksais millään kun ei pääse edes ulos tästä talosta :/
 
Elatusmaksuista Miehen lapsista ex rouva ei halunnut maksaa elatusmaksuja, koska tuntee elättävänsä miestäni :eek: Siis herranjestas... pojalla maksaa jo harrastus kuukaudessa jonkin verran yli 100e, että siitä elättämisestä... Ex värkkäsi niinkauan noiden maksujen kanssa, että useemman vuoden meni suoraan ulosoton kautta. Nykyään ovat saaneet sovittua, että ex maksaa itse ne, mikäli alkaa taas temppuilla, mies laitattaa taas ulosottoon ne.
 
Heippa mammamussukat!

Hienoja paitoja!! Minäkin haluan tuon Bodyn Mintulle. Mulla on mennyt toi paitakeskustelu ihan ohi...

En ehdi lukea kaikkia viestejä, eli vastailu tai myötäeläminenkään ei nyt onnistu. Mutta laittakaas painoja YV:nä, niin teen listan loppuviikkoon mennessä. Matkailu pistää aikataulut ihan sekaisin...

Uudet vaatteet on nyt koneessa, kunhan ovat kuivia, silitän ja nappaan kuvan. Onneksi huomenna kerho niin pääsee tytöt uusissa vaatteissa liikkeelle :)

Mikä myrsky?? Ai se kun laiva meni välillä kuin Titanic ylös ja alas? juu-u, kyl siinä pari mietintää yöllä kävin, että miten helkutissa näin iso metallimötikkä voi tän kestää... aamupalalla tarjoilijat jutteli ettei ole moista myrskyä aikoihin ollut... :whistle: No, hengissä ollaan :)

Nyt tavaroita purkamaan, illalla jumppaa, ehkä vielä teidän morjenstamista :)
 
Ainiin, paria juttua piti kommentoida... miehistä... Pikkumyyllä karmea tilanne, toivotaan että saatte asioita keskustelua aikuismaisesti. YOdottaja käynyt oikein korkkaroimassa, hieno juttu! Ja hei, mukava oli huomata että sinun kirjoituksiasi täällä on taas yhä enemmän, alkaisiko elämä taas näyttää enemmän aurinkoiselta? :) :hug: Mammoliinon tekstit olisin voinut kopioida oman nikkini alle :LOL: Puolet hoitaa meilläkin mies, tekee paljon ja avuksi soitan jos vauva itkee :LOL:

Nyt niitä vaatteita laittaan...
 
mileko tosi kivat body ja paita, jos saan udella paljonko maksoi?

täällä on tosi kiva päivä :/ meikäläinen on tulossa kipeäksi päätä särkee niin vimmatusti ja on huono olo ja paleltaa. Ja isäntä lähti työreissuun Viroon että jippiaijee vaan....... :'(

Kun vaan pääsis nukkuun vähäks aikaa, Ella nukkuu jo päikkyjä ja on kohta taas hereillä mut tytöt ei suostu nukkuun. Nyt hilluvat tuossa jumppamatolla lattialla.

Ainiin teinhäm minäkin tänään ostoja huutonetistä ostin pari jumppalelua tytöille,siis sellaisia jaloilla olevia hökötyksiä josa ne lelut roikkuu, ei sit tartte tota mattoa kokoajan raahata huoneesta toiseen ja plikat jo potkii toisiaan kun ovat samalla matolla kun pyörivät kuin väkkärät. :)
 
Tulihan niille hintaa, kun halusin niin paljon tekstiä, erikoisfontin ja erikoispainatuksen tolla glitterillä. Mut kun tahoin :LOL:
67,20e postareineen.
Suunnittelin saman tyylin paitoja koko perheelle :D

*viheltää jollain taasen yli koko homma...*
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Tulihan niille hintaa, kun halusin niin paljon tekstiä, erikoisfontin ja erikoispainatuksen tolla glitterillä. Mut kun tahoin :LOL:
65,20e postareineen.
Suunnittelin saman tyylin paitoja koko perheelle :D

*viheltää jollain taasen yli koko homma...*
en ihan taida sitten samanlaisia ottaa, menee talous kuralle muuten
 
vaunulenkki heitetty koiran ja tytyn kanssa.neiti vielä jäi nukkumaan tonne terassille..miulla on kamala nälkä |O mutta vielä ei oo äipällä ruoka-aika :eek: ja sitten ku on..niin puuroa ja näkkärii tarjolla :x

mileko hienoja paitoja =)

pitäsköhän heittäytyy tonne sohvalle hetkeksi enneku tuo herhiläinen herää..
 

Yhteistyössä