*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Heips!

Olren lukemisissa vasta sivulla 132, mutta kommentoidaan nyt joihinkin tähän mennessä vastaan tulleisiin asioihin.

Ensinnäkin kiitokset Tuutilullalle noista skannauksista!

Syntymäpäivistä oli juttua, mä olen siis syntynyt 16.10.1979, eli mittariin tulee tänä vuonna 29 vuotta, mies on 9kk nuorempi.

Ja telkkarista, meillä tyttö kyllä tillittää telkkaria silmät suurina aina kun se auki on. Vaikkakin osittain olen laittanut tuon innon sen piikkiin, että varmasti on liike ja värit hurjia ja jännittäviä tuollaisesta pienestä ihmisestä, varsinkin kun ei tuota voi olla näkemättä. Isäntä investoi tuossa ehkä vuosi takaperin tuollaiseen videotykkiin, joten kuva heijastuu tuohon seinälle laitetulle valkokankaalle.

Vielä mietintö...
- Kuinka moni laittaa / laittaako joku kylvyn /suihkun jälkeen pikkuiselle tumput tai myssyn / pipon?

Ai niin, semmoinen vielä tuli mieleen, että onko pienokaisista jollain tai onko jollain ollut sellaista, että kun mennään nukkumaan yöunille, niin herätäänkin n. 45min kuluttua? Olipas sekavasti sanottu... Meillä siis tosiaan iltarutiinit samanlaiset joka ilta, nukahtaa nopeasti yleensä tissille kun mennään makkariin, havahtuu kun laitan sänkyyn, mutta nukahtaa heti uudelleen. Sitten useimmiten tosiaan herää n. 45min kuluttua, saattaa syödä vielä vähän ja uudestaan nukahtamiseen menee tunnin verran. Meillä siis kyllä muutenkin nuo yöt aika rikkinäisiä, eka pätkä kunnon nukahtamisen jälkeen n. kolme tuntia, sitten heräillään yleensä jopa tunnin välein loppuyö, aamusta saattaa nukkua parin tunnin pätkän. Ja noissa heräämisissä tuntuu, ettei useimmiten juuri ole väliä antaako ruokaa vai tutin, nukahtaa suht nopeasti takaisin. Muutenkin äheltää kovasti varsinkin aamuyöhön mentäessä, usein vieläpä niin äänekkäästi ettei äitillä juurikaan uni tule silmään, ja piereskelee...!

No joo, palailen taas kun olen selannut juttuja taas eteenpäin...
 
Mun täytyy kommentoida jos oikein ymmärsin sun tektiä. Siis älä vie turvaistuinta lentokentällä hihnalle/ruumaan! Ne heittelee niitä miten sattuu, niin se voi saada kolauksia ja niin ollen mennä epäkuntoon. Näin olen käsittänyt.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
No kirjoitetaan nyt sitten kaiken kansan nähtäville..ehkä piituli löys sen mitä elämäksi kutsutaan :eek: Ja jätti meidät tänne.. :D
Mokomakin minkä teki :kieh: Mut oikeesti olikos se Piitulin mies nyt siellä työmatkalla? Jos oli niin voi sielläkin olla aikamoista hulinaa olla yksin :D
 
Voi hemmetti kun vieraita pukkas niin pitää niitä passata eikä ehdi palstalle :D

Milli, ihanaa!!! jos sen löydät niin 10 pistettä ja täyslihapihvi ja hakupalkat päälle :D

Ja jos ei löydy, niin teen niinkuin susa ehdotti, kiitos siitä! Hitto että on muuten itellä aivot narikassa kun en ite edes tommosta hoksannu... Noh, huomenna lähen ettimään että minkä baarin narikassa ne aivot on :D

Ja Ippuli, täällä pumpun tarve :wave: Paljolla lähtee ja minkä merkkinen? laita vaikka yv:tä niin sompaillaan!
 
[/b] Onko pikkuinen nimensä näköinen vai oliskos joku toinen nimi ollut ehkä parempi? Ja mitkä oli niitä vaihtoehtoja?
Meillà pààtettiin jo vuosia aiemmin ettà jos tyttòlapsi meille siunaantuu niin siità sitten tulee Erika tai Annika.. Kun sitten murun nàin ensimmàisen kerran oli ihan selvà ettà se on mun pikkuinen pohjolan vaalea kaunotar.. Annika ja toiseksi nimeksi tuli sitten Sabrina jotta tulee se toinen puolikin esille :D
 
No johan on tullut tekstiä, kun tuutikin on palannut palstalle :saint: :LOL:

Meinaan viedä Eemelin kuvaamoon kuvattavaksi 1 vee kuvaan. Tai sitten joku tuttu kuvaaja saa tulla tänne kuvaamaan. Mä haluun sellaisen mustavalkoisen alaston (lampaantaljan päällä) kuvan meille ittelle. Lisäksi haluun, että kaikki kummit saavat sitten joka vuosi kunnon kuvan ittelleen.

Eemeli on ihan nimensä näköinen, toivottavasti ei luonteinen... :saint:
Joskin puuverstas on jo tuolla koirankopissa valmiina odottamassa... puukkoa ei poika saa ihan heti kylläkään :LOL: :LOL:

Munkin pitäisi mennä nukkumaan, kun eiköhän me valvota vielä ensikin yö... Sanoin kyllä ukolle, että jos ensi yö valvotaan, niin menen seuraavaksi tonne naapuriin. Saa ukko hoitaa sitten yksin sen seuraavan yön ja äiti saa nukkua. En mä täällä kotona osaa kuitenkaan nukkua, kun koko ajan mietin eemelin heräämisiä.... ehkä osaisin, jos tuo meidän kellarin vierashuone olis kunnossa ja sinne pääsis...
Nyt on ainakin kokeiltu syöttää ihan älyttömästi (rassukkalla on varmaan kauhee ähky :ashamed: ) ja pikkunen nukkuu äippäpaketin makuupussissa. Jos herää, niin katotaan jos vielä kokeillaan sitä suppoa... Mä en nyt ihan oikeasti jaksa enää viidettä yötä valvoa, kun ei tuosta päivällä nukkumisestakaan ole tullut yhtään mitään. Ei jaksa enää olla kovin hyvä äiti, kun on niin tajuttoman väsynyt (mutta nytkään ei kuitenkaan nukuta)...
 
Nimestä Sara päätettiin jo kun saatiin tietää vauvasta, tosin oletettiin pojaksi pitkään :D Ada oli mun suosikki jo keskimmäisen tytön kohdalla. Aurora haluttiin, että olisi joku erikoisempi kolmantena nimenä. Eli siis Sara Ada Aurora tuli tytöstä, ei mitään kummempia syitä nimelle. Oikea prinsessa nimi tulikin kun googletin nimien merkityksen :D Alkuun ei näyttänyt kyllä yhtään mun mielestä Saralta :ashamed: Mä olisin halunnut ehkä Minjan,mutta pysyttiin kuitenkin sitten alkuperäisessä ehdokkaassa.
 
dogtor: Meilläkin Sara on mulle masunimellä Pötkö päivittäin :ashamed: Sitten kun pitää olla asiallinen ja puhua vauvasta nimella, niin on Sara :D vielä tulee se päivä jolloin raväytän Pötkön kehiin väärässä paikassa..ehkä sitten kun hän on 15v ja tuo ensimmäisen poikaystävän näytille?! :D
Hömppäillään täällä päivittäin ja laulan Pötkölle hömppälauluja äidin pienestä makkaravarpaasta ja äidin pienestä nakkikoivesta.. :ashamed: :D Tuosta ei voi tulla täysjärkistä, koska nauraa höröttää mun hyvälle huumorille.. :whistle:
 

Yhteistyössä