Heips!
Olren lukemisissa vasta sivulla 132, mutta kommentoidaan nyt joihinkin tähän mennessä vastaan tulleisiin asioihin.
Ensinnäkin kiitokset Tuutilullalle noista skannauksista!
Syntymäpäivistä oli juttua, mä olen siis syntynyt 16.10.1979, eli mittariin tulee tänä vuonna 29 vuotta, mies on 9kk nuorempi.
Ja telkkarista, meillä tyttö kyllä tillittää telkkaria silmät suurina aina kun se auki on. Vaikkakin osittain olen laittanut tuon innon sen piikkiin, että varmasti on liike ja värit hurjia ja jännittäviä tuollaisesta pienestä ihmisestä, varsinkin kun ei tuota voi olla näkemättä. Isäntä investoi tuossa ehkä vuosi takaperin tuollaiseen videotykkiin, joten kuva heijastuu tuohon seinälle laitetulle valkokankaalle.
Vielä mietintö...
- Kuinka moni laittaa / laittaako joku kylvyn /suihkun jälkeen pikkuiselle tumput tai myssyn / pipon?
Ai niin, semmoinen vielä tuli mieleen, että onko pienokaisista jollain tai onko jollain ollut sellaista, että kun mennään nukkumaan yöunille, niin herätäänkin n. 45min kuluttua? Olipas sekavasti sanottu... Meillä siis tosiaan iltarutiinit samanlaiset joka ilta, nukahtaa nopeasti yleensä tissille kun mennään makkariin, havahtuu kun laitan sänkyyn, mutta nukahtaa heti uudelleen. Sitten useimmiten tosiaan herää n. 45min kuluttua, saattaa syödä vielä vähän ja uudestaan nukahtamiseen menee tunnin verran. Meillä siis kyllä muutenkin nuo yöt aika rikkinäisiä, eka pätkä kunnon nukahtamisen jälkeen n. kolme tuntia, sitten heräillään yleensä jopa tunnin välein loppuyö, aamusta saattaa nukkua parin tunnin pätkän. Ja noissa heräämisissä tuntuu, ettei useimmiten juuri ole väliä antaako ruokaa vai tutin, nukahtaa suht nopeasti takaisin. Muutenkin äheltää kovasti varsinkin aamuyöhön mentäessä, usein vieläpä niin äänekkäästi ettei äitillä juurikaan uni tule silmään, ja piereskelee...!
No joo, palailen taas kun olen selannut juttuja taas eteenpäin...