*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

sain ton emännän tainnutettua tonne sänkyyn,velliä meni 250ml :D

vetäsin tossa jugurtin..ja jotakin tekee mieli vielä :D
pitää kai isäntää oottaa...tänäkin aamuna olis voinu tehä vaik mitä :D mutta tuo kiilapuu (lue venla) oli keskessä ;)

mie kävin sillo keskiviikkona tuolla kirppiksellä,ja sillo tarttu kyllä taas mukaan ja matkaan vaatteita tytylle..mihinhän mie noiden vaatteiden kanssa joudun..huutiksessakin on kaks huutoa meneillää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
sain ton emännän tainnutettua tonne sänkyyn,velliä meni 250ml :D

vetäsin tossa jugurtin..ja jotakin tekee mieli vielä :D
pitää kai isäntää oottaa...tänäkin aamuna olis voinu tehä vaik mitä :D mutta tuo kiilapuu (lue venla) oli keskessä ;)

mie kävin sillo keskiviikkona tuolla kirppiksellä,ja sillo tarttu kyllä taas mukaan ja matkaan vaatteita tytylle..mihinhän mie noiden vaatteiden kanssa joudun..huutiksessakin on kaks huutoa meneillää...

Miä ja huusin yhtä pakettia. Onnesk joku toinenkin sitä huusi niin mun ei olekkaan pakko ostaa :D Minuu sapettaa toisaalta ne postikulut kun nousevat aika moisiksi. Varsinkaan kun ei ole pakosti tarvitse
 
tuutilulla mie huusin bumboa tuolta huutiksesta,mutta kaks kertaa korotin,ja sit lopetin kun joku korotti vielä,sanoinkin miehelle että tolla hintaa (vaik hinta tais jäädä 28e) niin ostaa uuden,kun jos tulee postikulut,tai meijän tapaukses oltas imatralta se haettu,niin siihen benskulut..joten mie kävin sitten ostamassa uuden :D
*muoks siis tilaamassa uuden*

apua,onko miulla kaksoisolento jossakin..aikoinaan minua ja ex-kälyä luultiin siskoksiksi..vaikka ei miusta myö yhtään saman näkösiä oltu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
tuutilulla mie huusin bumboa tuolta huutiksesta,mutta kaks kertaa korotin,ja sit lopetin kun joku korotti vielä,sanoinkin miehelle että tolla hintaa (vaik hinta tais jäädä 28e) niin ostaa uuden,kun jos tulee postikulut,tai meijän tapaukses oltas imatralta se haettu,niin siihen benskulut..joten mie kävin sitten ostamassa uuden :D
*muoks siis tilaamassa uuden*

apua,onko miulla kaksoisolento jossakin..aikoinaan minua ja ex-kälyä luultiin siskoksiksi..vaikka ei miusta myö yhtään saman näkösiä oltu :D
on on. ihan tuossa tien toisella puolella. Joskus sieltä tekee ihan hyviä löytyjä ja halvalla mut usein hinta nousee just postikulujen kanssa niin korkeeks et ennemmin laittaa pikkusen lisää ja ostaa uuden
 
Mistä verkon tekijästä??? :headwall:

Mun osalta voi jättää hyvästit maanantain punnitukseen. Ei kannata, ei! |O äsken paiston takassa grillimakkaran ja muutenkin mulla menee ihan pipariksi, enkä saa itseäni niskasta kiinni :headwall: Mun on pakko alkaa imettäjän pisteille tai muuten tästä ei tule yhtäkäs mitään.

Topsy
: minä käyn lähes aina Zeppelinin Lindeksillä, inhoan nykyäään käydä kaupungilla enkä mene sinne kuin pakon edessä.

Milekolla vieläkin vauhti päällä, tuo bansku oli ehdottomasti paras
:LOL:
 
Keiju07
Mä vaan merkkaan, ja samalla vastaan tuutilullan kyssäriin. Meillä pohdittiin ennen syntymää niminä Vienaa, Elviä ja Eeviä. Tyttö syntyi vinonenäisenä, joten mikäs vinonenälle parempi kuin Viena. Nenä sittemmin suoristunut :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
Mä vaan merkkaan, ja samalla vastaan tuutilullan kyssäriin. Meillä pohdittiin ennen syntymää niminä Vienaa, Elviä ja Eeviä. Tyttö syntyi vinonenäisenä, joten mikäs vinonenälle parempi kuin Viena. Nenä sittemmin suoristunut :D .
:D aijostekos kertoa tytölle mistä nimen sai?
 

Yhteistyössä