*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

tuutilulla en menny tutkimaan kuvia.hain omenaa vaan tuolta kyökistä.valokuvaamoon viennistä varmaan otetaan ite kuvia.
ja meijän venlasta olisin halunnu klaaran mutta ukko sano että se on ihan kanan nimi :'(
jotenkin koko loppuraskauden ajattelin että tytöstä tulee klaara..mutta ei tullu ei :(
olen kyllä joskus miettinyt että tyty olis oikeastaan klaaran näkönen :eek:

katjanna vähän samaa vikaa täällä..mikähän se nyt oikein syötättää :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Mun osalta voi jättää hyvästit maanantain punnitukseen. Ei kannata, ei! |O äsken paiston takassa grillimakkaran ja muutenkin mulla menee ihan pipariksi, enkä saa itseäni niskasta kiinni :headwall: Mun on pakko alkaa imettäjän pisteille tai muuten tästä ei tule yhtäkäs mitään.
:hug: miä oon tällä viikolla vetänyt pitzaa, suklaata ja karkkia huonoon oloon asti. että eiköhän tuo vaaka ole numeroita muuttanut -ylöspäin :headwall:

Me istutaan tytsyn kans tässä nyt sulassa sovussa :heart: . Kai liianan kanssa saa istua? Siis kun vauva on liinassa? Ehkä aika ryhdikäs täytyy asennon olla? No heti tuo alkaa hermostuun, siis kun istuun alettiin... Aattelin nyt joka ilta tätä liinaa hetken pitää, niin totutaan taas paremmin. On tää varmaan aika kätsy lenkokentällä kun vaunut ja istuin viedään hihnalle...

Me mennään kuvaamoon puoli vuotiaana ja 1v. Siks mennään, kun muidenkin kanssa on menty :whistle:

No nythän tämä hermostu :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
mie vetäsin tänää varmaan puol kiloo irtiksiä :whistle: ukko muutaman otti vaan...huomaa et on karamelliä tullu syötyy..lisä aineet vissii saapi miun kämmenet kutiamaan...siis tosiaan ihan kamala kutina on käsissä..
Auts! Miä saan niistä saakutin huonon olon. Huomenna on varmaan vastaava olo kuin kankkunen olisi :x

katjannako (?) mietti jossain välissä mitä maha kestää odotuksen jälkeen. Mullakaan tuo ei tunnu enää oikein mitään rasvasta kestävän. Eilisen pitsan jälkeen tuli kamala olo eikä tuo kyllä parantanut kun suklaata päälle veti :x Laktoosia miä en tunnu kestävän enää sitäkään vähää mitä en raskautta. Tiijän jo suklaata syödessä että kipeeksi tuun ja silti sitä naamaani mätän. Hölmön hommaa :headwall:

En miä tiijä onko Kiia Kiian näköinen vai ei :ashamed: Sen tähden nimi valittiin kun en Millaa saanut tehdä ja muuhun en taas miä suostunut. Isäntähän ois ennemmin halunnut Julien. Mutta ei tuo tyttö voi olla niin "pehmeä" niminen kun taatusti tulee olemaan pikku justiina :D

suklaata en nyt niinkään ole himoinnu..mutta tänä aamuna sanoin isännälle että pakko saada irtokarkkeja..et tunnen niiden maun jo suussa,kun niin kamalasti teki mieli..sitä se teettää..en viikolla kai olis menkkoja odotettavissa..siks nää ihme himot..nuo keksit himottas tuolla kaapissa,mutta en mene ottamaan..en :eek:

mikähän siinäkin on,et kaikki hyvä polttelee tuolla kaapissa,jos sitä siellä on...

kiitos sähkövastauksista. jotain häikkää siinä laskutukses selvästi on... no, maanantaina selvitetään lisää.

Henkka, Aliinan mitat 3 kk neuvolas 59,2cm ja 5950g eli himpun alle kuus kiloa, ja musta tuntuu että meillä on ihan jättivauva jo.

Jes, aliina alkaa olla terve jo, vaikka limaa vielä tulee, nukkuu nimittäin jo niinku ennenkin. simahti puol tuntia sit yöunille, ja nukkui päivälläkin melkein neljän tunnin päikkärit-otti vissiin aamun muskari ja sitä seurannut äitin shoppailu koville. Taas uppos vaatteisiin, neidin tietenki, rahaa, oli pakko ostaa ku oli niin suloisia...

onks mul menny ohi, mut onko joku vailla sähkökäyttöistä rintapumppua? meinasin just laittaa sen myyntiin, halvalla lähtee. huusin sen itsekin huutonetistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ippuli:
kiitos sähkövastauksista. jotain häikkää siinä laskutukses selvästi on... no, maanantaina selvitetään lisää.

Henkka, Aliinan mitat 3 kk neuvolas 59,2cm ja 5950g eli himpun alle kuus kiloa, ja musta tuntuu että meillä on ihan jättivauva jo.

Jes, aliina alkaa olla terve jo, vaikka limaa vielä tulee, nukkuu nimittäin jo niinku ennenkin. simahti puol tuntia sit yöunille, ja nukkui päivälläkin melkein neljän tunnin päikkärit-otti vissiin aamun muskari ja sitä seurannut äitin shoppailu koville. Taas uppos vaatteisiin, neidin tietenki, rahaa, oli pakko ostaa ku oli niin suloisia...

onks mul menny ohi, mut onko joku vailla sähkökäyttöistä rintapumppua? meinasin just laittaa sen myyntiin, halvalla lähtee. huusin sen itsekin huutonetistä.
mammoliino tais kirjottaa tarpeesta

Kotiuduttiin kyläreissulta joka hiukan venyi =)

tuutilulla: Se jolle ei sovi mikään rasvainen ruoka olin minä :ashamed: Ärsyttää vaan kun rakastan rasvaista ruokaa ja aina sama loppu jos liikaa rasvaa.. :eek: Kohta uskalla minnekään ravinteliin mennä,kun saa pelätä mitä tää maha sanoo. Mietin vaan että johtuisko siitä kun raskaana ollessa närästi niin paljon että söin "laimeita" ja kevyitä ruokia välttääkseni sen närästysksen ja nyt sitten täytyy vähän harjoitella pikkuhiljaa niiden kanssa?

mammoliino: Sulta tais mennä ohi tuolla alkuillasta että mä katson huomenna sen bodyn samalla sieltä Lindex reissulta. Ostan 68cm(jos löytyy), että jos ootkin hoidellu jostain niin voidaan itse käyttää. =) Ilmoittelen kuitenkin huomenna löytyikö vai ei ja saat sitten ilmoitella haluatko sen postitse =) Ei mulle ole mikään ongelma jos jollekin täytyy joskus hankkia jotain ihanaa, jos vaan maksaa postarit niin siinähän sen toimittaa tuonne postiin. =) Tiedän itse tunteen kun on pakko saada jotain niin se on todellinen pakko! :ashamed: Se härnää mielessä, varsinkin ihanat lasten vaatteet :D

Sitä on taasen tekstiä aikaseks saatu :D hyvä niin..

Tuutis, mites teijän koissu selvinny suklaan syönnistä?

Mies toi onneks mulle kaupasta sauna lonkeron :p pääseepi naatiskelemaan jahka joku vaan jaksas mennä sytsään kiukaaseen tulet.. Aijon ottaa rennosti ja nukkua koko yön, isäntä saa rampata tuttiritarina.. :kieh:

Nimestä, Juho sopii Juholle kun nenä päähän, tosin, mä olisin halunnut nimeksi Karri, mutta isäntä ei heltyny sitten millään, ja parempi niin, Juho on ihan Juhon näkönen :heart: :heart:

Visnu sentään, pitäs tuttipullot mennä peseen |O että mä vihaan sitä puuhaa.. Ei joku haluis tulla meille peseen niitä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Kotiuduttiin kyläreissulta joka hiukan venyi =)

tuutilulla: Se jolle ei sovi mikään rasvainen ruoka olin minä :ashamed: Ärsyttää vaan kun rakastan rasvaista ruokaa ja aina sama loppu jos liikaa rasvaa.. :eek: Kohta uskalla minnekään ravinteliin mennä,kun saa pelätä mitä tää maha sanoo. Mietin vaan että johtuisko siitä kun raskaana ollessa närästi niin paljon että söin "laimeita" ja kevyitä ruokia välttääkseni sen närästysksen ja nyt sitten täytyy vähän harjoitella pikkuhiljaa niiden kanssa?

mammoliino: Sulta tais mennä ohi tuolla alkuillasta että mä katson huomenna sen bodyn samalla sieltä Lindex reissulta. Ostan 68cm(jos löytyy), että jos ootkin hoidellu jostain niin voidaan itse käyttää. =) Ilmoittelen kuitenkin huomenna löytyikö vai ei ja saat sitten ilmoitella haluatko sen postitse =) Ei mulle ole mikään ongelma jos jollekin täytyy joskus hankkia jotain ihanaa, jos vaan maksaa postarit niin siinähän sen toimittaa tuonne postiin. =) Tiedän itse tunteen kun on pakko saada jotain niin se on todellinen pakko! :ashamed: Se härnää mielessä, varsinkin ihanat lasten vaatteet :D
hyvä että selvisi :) miä tuolla selailin noita sivuja taaksepäin ettien kun alkoi häiritsee että muistaa jutun muttei kirjoittajaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ippuli:
täs kun taas surffailin, niin pisti silmään... Tuutilulla on ilmeisesti mieltynyt kruunuihin... tuos olis Kialle ihanat petivaatteet...
http://www.babytown.fi/products/192
iiiiihanat! Tuollaisia miä ajattelin jotain tehdäkkin. Tosin mun tekeleet ois aika paljon rumempia :ashamed: Kiitti. Pitää näyttää isille :D

*kiireellä etsii Tuutilullalle jotain estettä*

*tajuttomuus iskee välittömästi, kun tuutin piikki uppoaa kannikkaan...*

*herää syvästä tajuttomuudesta...*

*täräyttää Tuutia kostoksi...*

*Juoksee kauhuissaan karkuun*

*varastaa tuutin nenän edestä kirpparilöydöt...*

*nauraa ja lällättää...*

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
*kiireellä etsii Tuutilullalle jotain estettä*

*tajuttomuus iskee välittömästi, kun tuutin piikki uppoaa kannikkaan...*

*herää syvästä tajuttomuudesta...*

*täräyttää Tuutia kostoksi...*