Kotiuduttiin kyläreissulta joka hiukan venyi =)
tuutilulla: Se jolle ei sovi mikään rasvainen ruoka olin minä :ashamed: Ärsyttää vaan kun rakastan rasvaista ruokaa ja aina sama loppu jos liikaa rasvaa..
Kohta uskalla minnekään ravinteliin mennä,kun saa pelätä mitä tää maha sanoo. Mietin vaan että johtuisko siitä kun raskaana ollessa närästi niin paljon että söin "laimeita" ja kevyitä ruokia välttääkseni sen närästysksen ja nyt sitten täytyy vähän harjoitella pikkuhiljaa niiden kanssa?
mammoliino: Sulta tais mennä ohi tuolla alkuillasta että mä katson huomenna sen bodyn samalla sieltä Lindex reissulta. Ostan 68cm(jos löytyy), että jos ootkin hoidellu jostain niin voidaan itse käyttää. =) Ilmoittelen kuitenkin huomenna löytyikö vai ei ja saat sitten ilmoitella haluatko sen postitse =) Ei mulle ole mikään ongelma jos jollekin täytyy joskus hankkia jotain ihanaa, jos vaan maksaa postarit niin siinähän sen toimittaa tuonne postiin. =) Tiedän itse tunteen kun on pakko saada jotain niin se on todellinen pakko! :ashamed: Se härnää mielessä, varsinkin ihanat lasten vaatteet