*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
No kirjoitetaan nyt sitten kaiken kansan nähtäville..ehkä piituli löys sen mitä elämäksi kutsutaan :eek: Ja jätti meidät tänne.. :D
Tattista vaan, mutta en löytänyt. Kaupassa käytiin ja se reissu kesti 2 tuntia kotona oltiin klo 20 kun klo 18 lähdettiin.

Ukko on kuin persiisiin ammuttu karhu ja painoi nukkumaan. Minä pistin muksut nukkumaan ja makkarin oven kiinni niin saapi hoitaa neidit. :LOL: :LOL:

Nyt sitten yritän kukkua täällä jonkin aikaa, pesukone rallattaa jne..... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
No kirjoitetaan nyt sitten kaiken kansan nähtäville..ehkä piituli löys sen mitä elämäksi kutsutaan :eek: Ja jätti meidät tänne.. :D
Mokomakin minkä teki :kieh: Mut oikeesti olikos se Piitulin mies nyt siellä työmatkalla? Jos oli niin voi sielläkin olla aikamoista hulinaa olla yksin :D
Ei valitettavasti ole, tuolla se makaa kuin kuollut lahna sängyssä. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
No kirjoitetaan nyt sitten kaiken kansan nähtäville..ehkä piituli löys sen mitä elämäksi kutsutaan :eek: Ja jätti meidät tänne.. :D
Tattista vaan, mutta en löytänyt. Kaupassa käytiin ja se reissu kesti 2 tuntia kotona oltiin klo 20 kun klo 18 lähdettiin.

Ukko on kuin persiisiin ammuttu karhu ja painoi nukkumaan. Minä pistin muksut nukkumaan ja makkarin oven kiinni niin saapi hoitaa neidit. :LOL: :LOL:

Nyt sitten yritän kukkua täällä jonkin aikaa, pesukone rallattaa jne..... :D
No se siitä
elämästä... :p
Kesti se sen pari tuntia nyt ainakin. :D

Tervetuloa nyt kuitenkin takaisin! Tänne Hyvän huumorin puolelle, me ei sua jätetä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
piituli:sulla ei ollutkaan sitä elämäää! :eek: :LOL:

Mä taas jumiuduin..ja joku näyttää mulle sohvalta pahaa silmää... :eek:
Täytyy olla kuin ei huomaiskaan :whistle:
Juu ei sittenkään. :'( Ottaa kyllä tuo ukko aivoon. Naama oli nurinperin kun töistä tuli kun joutui kauppaan lähtemään, se on sitten kauhea paikka käydä. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
No kirjoitetaan nyt sitten kaiken kansan nähtäville..ehkä piituli löys sen mitä elämäksi kutsutaan :eek: Ja jätti meidät tänne.. :D
Tattista vaan, mutta en löytänyt. Kaupassa käytiin ja se reissu kesti 2 tuntia kotona oltiin klo 20 kun klo 18 lähdettiin.

Ukko on kuin persiisiin ammuttu karhu ja painoi nukkumaan. Minä pistin muksut nukkumaan ja makkarin oven kiinni niin saapi hoitaa neidit. :LOL: :LOL:

Nyt sitten yritän kukkua täällä jonkin aikaa, pesukone rallattaa jne..... :D
No se siitä
elämästä... :p
Kesti se sen pari tuntia nyt ainakin. :D

Tervetuloa nyt kuitenkin takaisin! Tänne Hyvän huumorin puolelle, me ei sua jätetä :D
Kiitos, kiitos. Huomasin kyllä että hauskaa on ollut. Meni puoli tuntia lukiessa viestejä. Nyt kyllä yritän roikkua täällä edes hetken.
 
Te ootte ihan liian nopeita: kun on pari päivää kipeänä niin heti on sitten ihan vaan 80 sivua lukematta... Huh huh, en taida saada niitä kahlattua kaikkia. Vähäsen taaksepäin luin, ja sähkölaskusta: meillä 60 neliötä ja just eilen kolahti sähkölasku postilaatikkoon, 170 e/ 2 kk. Ihan kiva... Sähkölämmitys, puuhellakin kyllä on. Saunottu ei tuona aikana minusta kertaakaan, eli edes siitä ei tullut laskua. Melko kallista, sanoisin.
Puuhellasta tuli mieleeni: dogtor, teidänkö takka savutti sisään vai oliko se joku muu? Jos asutte rivarissa, niin ootteko kokeilleet, että sammutatte liesituulettimen ihan kokonaan? Meillä se on normaalisti oltava ykkösellä (säädöt 0, 1, 2, 3) tai muuten kylppärissä on höyryä vielä seuraavana päivänäkin eikä ilma tosiaankaan vaihdu, mutta kun lämmitetään, niin se on oltava kokonaan pois päältä tai muuten on savuisa tunnelma. Joskus vaan unohtuu laittaa se nollalle, vaikka imu onkin pienimmällä, mutta onneksi en ehdi mennä kauas kun alkaa heti savuttaa. Mut tuokin opittiin ihan kantapään kautta, isännöitsijä ei maininnut asiaa sanallakaan.
No, jos asutte omakotitalossa, niin sitten en osaa auttaa.

Meillä on menossa 3 kk-ikäisen kasvuspurtti, eli yölläkin syödään. Sanovat, että noita on 10 päivän, 3 viikon, 6 viikon, 3 kuukauden ja 6 kuukauden iässä: kaksi ekaa meni vähän ohi, mutta sen 6vk spurtin kyllä huomasi kanssa. No, viimeksi se kesti kai 4-5 päivää, että jospa samalla ajalla selvittäisiin tästäkin.

Ensi tiistaina 3 kk neuvola, ja äitiä taas jänskättää, että onko poika kasvanut rintamaidolla kuinka hyvin vaiko huonosti. Itse ei jotenkin osaa yhtään sanoa, että paljonko painoa ois tullut. Tuntuu ettei pituutta oo tullut yhtään, kun ei nyt oo vaatteita jäänyt pieniksi edes. No, toivottavasti kaikki ois ok.
 
HEEIIII!!! Meikäläinen sai kahlattua jutut läpi ja voi että oli hauskaa :LOL:
kommentoida piti siis johonkin..Korvatulehduksesta, Pessillä on ollu se yks ja kyllä yöt nukku ihan hyvin.Sama on Peetulla jos on korvatulehdus,nukkuu yöt hyvin eikä valita..Pessi nyt makuulleen mennessä itki ja oli itkusempi mut Peetulla on ollu kerran korvat jo ihan märkää täynnä kun niin pitkään tulehdus ollu,ukko vaan ei valita korviaan ollenkaan.Siks käytän aina jos on pitempää lämpöö ja räkää lääkärissä.
Henkka Pessi oli 3kk neuvolassa 5,3kg ja 61cm...pikku rääpäle.
Ja kyllä, Pessi on ihan täysin nimensä näkönen...hieman tuollanen persoonallisen näkönen.Paavo olisi tullut Pessistä jos olisi ollut pyöreämpi ja Pinja jos olisi tyttö ollut...vielä Paavo ja Pinja siis odottaa...

Niinukka aivan yli-ihana yökkäri teillä..tarviskohan lähtee shoppaileen.

Tänään ollu mammalla ihan kökkö päivä..liekö syy noissa pirun menkoissa..Oon yleensä menkkojen aikaan joko kiukkunen kun mikä tai sit ihan allapäin..Tänään ollu kumpaakin liikenteessä.Ja niin yksinäinen olo ollu tänään ettei mitään järkee..
 
No yksäiti, nyt et ole enää yksin :hug: Täällä on aina joku sekopää seurassa :p

Anni meni tänään serkuille yöksi (on niin ihana kattoo kun toinen oikeen tärisee jännityksestä kun sinne menee, serkut 7, 12 ja 15) Lähtiessä halasi ja sanoi "oon äitin lakas". :heart: Minä sit hälytin äitini tänne ja painuttiin Mikan kans syömään ja alevaateostoksille. JA ARVATKAA MITÄ?!?! Ostin vaan itelle!! Kävin henkallakin mut mikään ei miellyttänyt! Hyvä minä :flower: Nyt on laivalle uutta kudetta, on se kumma kun on jonnekin menossa niin pitää aina olla joka tilanteeseen jotain uutta "tän paan kun mennään syömään, tää on sit junassa..."
 
Minttu nyt sit nukkuu tuolla paskat housussa (herätänkö ja vaihdan vai ootanko eka syöttöä ja vaihdan sit?). Äiti oli vaihtanut vaipan nukkumaan mennessä (Mintulta, ei iteltä) ja oli sit jonkin ajan päästä unissaan ähissy ja kakannut... Lillastina, sillä se univelka lähtee :)
 
Mulla meni kauan miettiessä onko Minttu Mintun näköinen.. Kun tuo Minttu nimi tarkoittaa jotain muutakin kuin nimeä. Mut kai se on, tai en mä tiedä vieläkään, enempi ehkä Eskon, kun puen sen aina poikien vaatteisiin :LOL:
 
Meille sanottiin, että koneeseen ei saa sisälle ottaa turvaistuinta :( . Noin vuosi takaperin kaveri oli istuimen saanut ottaa koneeseen, mutta nyt joku puhelimessa ainakin kielsi meiltä sen. Tietääkö kukaan, voiko lentokoneeseen saada turvaistuimen nykyään mukaan? Kiitos sulle joka tästä kommentoit :) . Mä kanssa miettinyt, että kuinka kolhiintuu. Hiukan kyllä suunnittelin, että jos sen sais ahdettua siihen pussiin vaunujen kanssa. Mutta en tiedä minkäkokoinen tuo pussi on, että mahtuuko... Meillä on kyllä aika vanha istuin ja mummulassa toinen, että jos tuo pilalle menis, niin ei se niin suuren suuri vahinko olisi. Paitsi että kotimatka sillä pitäis vielä taittaa :eek: .

Buddhan sidonnasta joku kysyi. Ensin ajattelin, että kietaisuristi2 sekin oli, mutta sitten aloinkin epäröimään... Täytyy mennä tarkistaan itekin se sidonta kantoliinakanavan sivuilta huomenissa. Ja kiitti sille, joka mua opasti liinan sitomisessa kankaat olalla kaksin kerroin :flower: . Nyt ei ollut kankaat suun edessä =) .

Voi voi, meillä huudetaan taas ja ukkokin vaan autotallissa :headwall: . Ei kun sängynlaidalle roikkumaan :headwall: :headwall: . MILLONKAHAN saadaan itkuton nukahtaminen yöunille, se on sitten juhlailta |O B) !
 

Yhteistyössä