*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Rontti, kun mentiin Bulgariaan Annin ollessa 1½ v niin siinä pussissa oli meillä kaikki Annin jutut! Matkarattaat, kahden viikon vaipat, ihan kaikki, mikä ei hajoa. Varmasti mahtuu istuinkin! Me haettiin se pussi etukäteen lentokentältä, jo varmaan viikkoa ennen ja pakattiin se jo kotona. Siihenkin kun tuhraantuu aikaa ja kun on lapset mukana niin... helpompi oli vaan kuljettaa se sit lentokentälle jo pakattuna.

Täällä taas vähän aikaa :wave:

[/b]Nimistä Meillä Eemiliä kutsuttiin, kun oli masussa Nuppikseksi =) Oli siis Nuppis, kun syntyikin, ihan hymyilytti kun kaikki sukulaisetkin puhui Nuppiksesta ihan täysin :LOL: Nyt on ollut toisilla tosi hankalaa alkaa puhutella poikaa oikealla nimellä, mulla tuo Eemil jo hyvin suussa sointuu, isällä Emppu, toiset lapset puhuu vieläkin välillä Nuppiksesta ja mummo ja pappa =)

Eemil nimi tulee siitä, kun minun isän pappa on ollut myös Eemil ja meillä on toooosi harvinainen sukunimi isän puolelta. Siksipäs minäkin jätin vihille mentäessä oman sukunimeni ja Eemil on minun sukunimellä, se oli jo selvää alusta lähtien, mies itsekkin ehdotti sitä, kun niin harvinaisia ollaan ;) Suomessa meitä on 6 ja koko maailmassa siis. Isä ja isän serkku tehneet vaan tyttöjä ja meidän sukunimi olisi sitten nyt loppunut, Eemil toivottavasti nyt sitten jatkaa sitä nimeä joskus :heart: Minussa oli enää ainut toivo :saint: Meillä minun isä kyllä herkistyi todella, kun emme paljastaneet nimeä ennen kastetilaisuutta ja kun kuuli papin suusta, että olimme antaneet pojalle isän papan nimen. Sitä nimeä jo moni meille kyllä ehdottikin, mutta ei kerrottu, että se on jo päätettykkin.

Ippuli, ihana matkasänky, mut olikos Piituli joka laittoi tänne yks päivä kuvan vielä hienommasta... ainakin siis mun mielestä :) En kyl löydä sitä enää.

Toivotaan, meillä herätään JOKAISILTA unilta 45 min jälkeen. Iltasin vaan heivaan vaunuja (nukkuu ekapätkän vaunussa) ja aika pian sammuu taas. Ikinä en nosta pois, ellei hysteeriseksi itku mene. Nyt on alkanut loppumaan, nukkuu ekapätkän putkeen 5-7 tuntia.

Siis... jos haluatte persposkihierontaa niin tänne meille vaan! Meille tuli uus perheenjäsen, eli pesukone, ja mies lykkäs heti 1400 kierrosta/minuutissa linkouksen... koko talo tärisee!!! Mut pesukone pysyy vaan paikallaan :) Saa varmaan suoraan nostella kaappiin noi vaatteet :)

antton nukkui tunnin,nyt heräsi,syötettiin ja nukahti,nukkui 5min ja nyt kiljuu ja kikattaa sängyssä..eikä mennä makkariin ennen ku itku kuuluu..
meillä antton tulee siitä kun ukon suvussa useimmat ukkojen nimet alkaa aalla ja sit ukon toinen nimi on niklas..
eli anttonhan on antton niklas oliver..

ainiin,meinas ihan unohtua. Meille tuli tänään se hyttyssuoja... ihana!!!!
Heti oli vaunuissa unilla Pessillä se... aika iso on vaan.Mutta saahan sen laitettua sopivaks

Ja tällasen huusin huutiksesta Pessille
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=69800427

Nyt meillä on 62cm haalari ja se on jotenkin kikkana...ei pieni vielä mut kummiskin..ja täytyyhän nyt useempi haalari olla,vai mitä ;)

Meilläkin on alkanut olla noita pulloraivareita... sinänsä jännä, että eipä ole noita tissiraivareita samaan aikaan kuitenkaan ja kummastakin syötetään :LOL:

Eemelin koko nimi on Eemeli Wilhelm Juhani. Eemeli tulee tosiaan Vaahteranmäestä, Wilhelm kulkee mun puolen suvussa ja Juhani isän puolen suvussa. Isäntäkin on Juhani...

Ja Pessin koko nimi on Pessi Viljami...Peetun toinen nimi on Valtteri ja siks Pessistä tuli Viljami.Paavo jos ois tullu niin ois tullut Elmeri toiseks nimeks...

No mut joo,silmät lupsuu ja aivastuttaa+nenä tukossa...väsymystä tai sit flunssa tulossa. Petiin siis..öitä kaikille ihanaisille ja huomiseen taasen :wave:

Yhteistyössä