Sunnuntaita!
Mulla on hartiat AIVAN jumissa, pyörryttää kokoajan! Mies koitti hieroa, mut eihän niitä tos auki saa, kun lattialla istuu kököttää jännittyneenä... Soitin sit mun työkaverille, joka on urheiluhieroja ja lupas murjoo mun hartiat illalla! JES!
On kyl oikeesti kauhee olo, kun ei uskalla edes Wiiaa kannella, kun ei tiiä koska pyörryn!
Tääl kans niin tylsä keli, ettei ulos huvita mennä...Tääl nukkuu kaikki muut paitsi minä, ei ne päikkärit mullekkaan pahaa tekis, mut ei vaan malta mennä nukkumaan!
Nyt kun saan noi hartiat tänään auki, ni vois alottaa kevyen kuntoilun heti ens viikolla...Noi kävelysauvat odottais tual eteisen nurkassa. Mul toi paino ois ihan ok, mut tota löysää nahkaa on kyl niin pirusti ja perssiikin on päässy levahtaa...tarttis oikeesti alkaa jumpata! Ja vaunuilun lisäks käydä paril sauvakävelylenkillä, ni alkais vähän kiinteytyyn. Koska tiedä, etten pysty tota suklaan syöntiä lopettaan, ni jos lisäis sit liikuntaa!
Rakkain esine: Mul on semmonen lasilintu, jota oon varjellu siitä asti, kun mun pappa kuoli. Hän osti sen mulle just ennen kuolemaansa ja pappa oli mulle tosi tärkee. sit on semmonen iso posliini säästöpossu, jonka oon saanu synnärille kun synnyin... se on kans aika ihqu.
Ja sit tulee tietty kihla- ja vihkisormukset. Mun kaikki korut on kalevalaa, ni halusin sit noikin sormukset kalevalaa. Tykkään niistä kovasti!
Kynsistä, mä leikkaan. Otan yleensä semmosen operaation, et laikkaan molempien tyttöjen kynnet samalla kertaa, kun ne kasvaa ihan mieletöntä vauhtia ja helposti unohtuu muuten leikata!
Ootan jo ihan intona, et ens viikko menis, ni miehellä alkaa talviloma ja sit se pitää viäl viimesen isyyslomaviikon siihen putkeen, eli on sit 2 viikkoa kotona! Saa vaan olla! Ei meinata lähtee mihinkään pidemmälle... Piknik risteilyä mietitään, et jos menis, kun toi 2 vuotias jo tykkää siäl touhuta pallomeres ym. ja Wiia ois viäl suht helppo, kun viihtyy vaunuissa.
Mitäs mun vielä piti sanomani...ei veri kierrä pääs, mut jos illal alkais ajatus taas kulkeen...
Palataan taas! :wave:
Lapanen ja Wiia huomenna 3 kk