huh huh, olipa rankka nukutus
. Nyt kolmas ilta tunnin huudon tai siis nyt jo raivon jälkeen vasta nukahti. Eikö luulis, et aluksi olisi isompi raivo, siis eka päivänä... Saas nähdä, musta tuntuu, ettei onnistu viikossakaan, eikö sulla
Yksäiti Pessi oppinut noin neljässä päivässä nukahtaan sänkyyn? Ja meilläkin musta kuitenkin itkun syy on ihan vain se, ettei halua nukahtaa sänkyyn. Ihan tyynesti meni pitkään, syöden suklaata, kirjaa lukien, kädestä pitäen ja hyräillen. Lopulta kun ei vaan auttanut ja tyyppi oli jo aivan hiestä märkäkin, otin syliin ja raivostui entisestään. Sit jo oikein säikähdinkin :'( , pelästyin, et henki loppuu. Ja aloin äkkiä kaivaan tissiä esiin
, oikein siis tosi kiirellä. Ja otin imetysasentoon toisen ja koitin törkätä tissiä suuhun, niin toinen nukahti |O . En tiedä sitten, toiminko ihan väärin vai mitä. Mutta toisaalta, en mä voi alkaa täällä istuun tuttina koko yötä? Olipa rankka lopetus tuossa... Ja mies reissussa. Ihme, että isommat vaan nukkuu viereisessä huoneessa.
Yksäiti, mulla oli kans just noi pillerit. Voithan vielä soittaa ja varmistaa, mutta en usko, että imetys muuttaa tilannetta, eli että säkin saat alottaa pillerit heti. Noi on musta ainoita (ainakin sillon joskus oli) pillereitä, mitä voi syödä imettäjätkin. Ja niissähän kellonaika on paljon tarkempi, kuin tavallisissa pillereissä
.
Yksäiti, kuinkas meinaat treffeille keretä, kun niin alat treenaamaan
. Hoitavatko siis salilla Pessiäkin (apua, vai oliko pienempi Peetu, miks en muista), niin pientä siis? Mulle Koskari sopis, ois lähempänä kuin Ideapark. Minkälaiset ajat teille passais? Aamupäivästä? Jos aamupäivästä, niin meille sopis parhaiten ti ja ke aamut ja miksei viikonloputkin. Ehkä en kaikkien kanssa lähtisi, joten vähän riippuisi isännän työvuoroistakin...
Mutta kai mäkin meen nukkumaan! Mielelläni otan vastaan kommetteja noista nukahtamis-jutuista.