Myöhäisiltaa! Eikö ole parempaa tekemistä lauantai-iltana kuin istua koneella 2plussan sivuilla? No ei
No ehkä nukkuminen vois olla hyödyllisempää kun siihen mahdollisuus, mutta ei
Muu porukka kyllä vetelee sikeitä. Miettii noin 10vuotta taaksepäin...olisiko uskonut että tällaseks lauantai-illanvietot menee
...silloin menojalka vipatti
Nonin,taas ollut tovi sellaista aikaa etten ole tänne päässyt...pikaiseen olen käynyt lueskelemassa, mutta taas kirjoittelut on saanut unohtaa. Aikamoista härdelliä ollut ettenkö sanois... Suurin syy oli vauvan
imemislakko, siis rintaruokinnalla kun ollaan. Mä olin ihan ymmälläni, sillä tää oli mulle ihan uusi ja outo asia
Kuullut olin ton imemislakko-sanan, muutoin aivan vieras asia, sillä noi isommat eivät koskaan sellaista tehneet. Vauva tosiaan kieltäytyi rinnasta, korkeintaan 3imua per rinta, kiemurtelua ja huutoa...Arvatkaa vain kuinka paha mieli itelle tuli, kun en kelvannut vauvalle :'( Yöt menni ihan repaleisiksi, eikä päivätkään mitään luxusta olleet... Kovasti haalin asiasta tietoa ja pysyin -väsyyneenäkin- sinnikkäänä ja nyt NÄYTTÄIS siltä että olen voittanut tämän taistelun =) Ainakin tänään poika on imutellut hyvin ja nukahtanut rinnalle :heart: Ah, sydän on taas pakahtua siitä näkymästä :heart: Kyllä sitä välillä pieni asia saa ihmisen onnelliseksi ja iloiseksi =)
Onko muilla kokemusta tuosta lakkoilusta???? Kyllä se taas kertoi sen että haluan imettää mahd.pitkään
Paljon oli taas asiaa johon piti mun kommentoida...nyt kun vaan kaiken taas muistais. Nukkumassahan tässä kyllä tosiaan pitäisi olla, sen verta väsähtänyt olotila on näistä muutamasta päivästä...mutta koean kuitenkin saada vähän kirjoiteltua =)
Muistaessani mäkin toivotan
uudet tervetulleiksi, teitäkin oli aika paljon =) Mukavaa!!
Kerhosta, varmaan sitä sinne mäkin ajaudun mihin enemmistö päätyy. Mutta onhan siinä kerhossa se "hankalampaa" et täytyy ensin tänne kirjautuu ja sit viel kerhoon, mutta taas "luottamuksellisempi" paikka se kerho. Mulle aivan sama =) Mullakin kirjoittelut on tällästä aika pintapuolista yleensä, juuri sen takia kun ei koskaan tiedä kuka tuttu täällä pörrää
Jotenkin haluan vaan nimimerkkini takana pysytellä
Kiva ois kuvia lapsista tänne laitella ja kodistakin...mutta siinä syy myös siihen miksi en laita :ashamed: Ja kuten monella muulla, meillä ja mies "kieltänyt" kuvien laiton nettiin... ja mähän olen kuuliainen vaimoke
Kivoja muuten oli teidän kotikuvat =) Ihania koteja!
Mun sisustusmaku on aika monivivahteinen...ripaus sitä ja tätä ja tuota...kuitenkaan ei mikään värikäs eikä moderni. Enemmänkin hillitty(ei tavara määrän puolesta
) ja sellaisia lämpimiä sävyjä. Vanhahkot asiat miellyttää ja sellainen country "tyyli" ja ripaus romantiikkaa. Lastenhuoneista sitten löytyy niitä värejä enemmänkin. Pikkuasioilla, somisteilla ym, saa sitten jotain väriläiskää jos sitä kaipaa. Tällähetkellä nekin kyllä on aika hillittyjä...valkeita,kirkkaita(lasisia) ja takorautaa. Joulu sitten on asia erikseen...silloin meillä on PALJON punaista, vihreää yms =) Ja mulla on mieli sillai ailahtelevainen, et aika usein olen muuttamassa sisustusta, järjestystä jne
Rontti taisi olla värikkäitä sitterejä, leikkimattoja ym vastaan, heh
Itseasiassa mullakin on sellanen hillitty vaalea beessi sävyinen peitto, jossa haalealla pupuja ja ruutua, viritettynä sitterin päälle että sitterin oikea kuosi ei kyllä pääse näkymään
Paljon paremmin sointuu ruskean sohvan kanssa toi, kun kirkaskuvioinen sitterin kangas
Oon pohtinu saisko tota tinyloven lelukaarimattoakin jotenkin päällystettyyn sopusointusemmaksi...
no se nyt oli jo vitsi
Yöunista.
Rontti se taisi olla taas joka "ihmetteli" meidän 12h putkeen nukuttuja yöunia
Nojoo, vaikka meillä suht hyvin nukutaan, niin tuo oli vain sellainen poikkeus yö että noin pitkään nukkui. Yleensä heräilee viel sen kerran syömään, joskus 2kertaa, mutta saattaa poika useestikkin nukkua yönsä heräämättä, mutta hän käy nukkumaan melko myöhään ja aika aikaseen herää, eli ei tuota 12h tule täyteen. Ja nythän meillä ei ole nukuttu varmaan tota 12h edes koko vuorokauteen kun oli tää lakkoilu...et ei täällä ihan niin ruusuilla tanssimista kuitenkaan ole
Imetysasennosta. Mä imetän päivisin melkein aina isualteen. Ja toi imetystyyny on mulle ihana kapine =) (sekin itsetehty ja hillitystä ruutukankaasta
) Yöllä sitten tulee imetettyyn makuultaan. Olis kyl hyvä nousta istumaan, niin paremmin pysyis hereillä
Kuukautisista. Mulla on tullut tässä kahdet menkat. Ne on olleet tosi kivuliaita ja TODELLA runsaat, niinkuin joku muukin sanoi, että hyvä että välillä veskistä pääsee poistumaan. Minipillereitä harkitsen tässä vaiheessa. Myöhemmin ehkä kierukka? Entiedä. *muoks* piti sanoa viel sitä kun joku kyseli, et mulla kierto ei todellakaan ole säännöllinen. Tulevat milloin sattuu...
ne pillerit kyl auttas tohon.
Suppoasiaa... Meillä käytetään vauva-aikana tarvittaessa sitä nestemäistä panadolia, kun tuntuu et ne supot tulee aina kakan mukana pois ennenkun ehtivät vaikuttaa :/ Vauva ottaa nestemäisen panadolin hyvin. Se on ilmeisesti aika hyvää ja sellaista geelimäistä, eli aika helppo annettava. Myöhemmin sitten suppoja ja meidän isoin ottaa jo tablettina, noi oli jotain banaanin makuisia särkytabletteja.
Tärkein esine...hmm...vaikea kysymys. Mulla on useempi esine jota tarkkaan varjelen. Sormukset on yhdet sellaset ja sit medaljonki jossa meidän perheenjäsenten kuvat :heart: Mutta yksi on sellainen puinen pieni lipas joka on alunperin mun edesmenneen mummini, joka sit on antanut lippaan äidilleni ja äitini taas luovuttanut sen minulle. Lippaassa oli ollut muutama pieni juttu kun äitini sen sai. Äitini jemmasi myös sinne jotain pientä "muistoa" ja mä meinaan myös, ennenkuin luovutan sen taas tyttärelleni =)
Ihania lomia teillä toisilla on tiedossa =) Meillä ei ole mitään tollasia tiedossa :/ Ois ihan mukava jonnekkin päästä, mutta toisaalta en varmaan tällä koko kokoonpanolla jaksais minnekkään lähteäkkään...en osais kuitenkaan "lomailla" ja nauttia. Ainakin luulen niin
Kunhan vauva kasvaa, niin vois miehen kanssa kahdestaan jonkun pikku reissun käydä tekemässä
Meillä vauva viihtyy hyvin yksikseenkin, etenkin kun jatkuvasti tota ääntä on ilmassa että tietää ettei yksin kuitenkaan ole. Ja vähänväliä isommat sisarukset käy hänelle jotain höpöttelemässä, silittelemässä jne. Mutta meillä kun poika nukkuu niin hyvin ja mä ehdin hyvin kotihommat tekeen, niin aika paljon aikaa jää seurustelulle. Ja vauva tykkää kovasti kun joku "leikittää", laulelee, loruttelee ja ylipäätään häntä katselee =) Olen kyllä ajatellut asian niin että täytyy antaa vauvan oppia olemaankin aina välillä yksin, muuten ei siihen opi ja aina saa olla joku hänen seuranaan ja leikkimässä kaverina sitten vähän isompanakin. Tiedän vain tuttavapiiristä useamman sellaisen tapauksen, että lapsi ei sitten kertakaikkiaan osaa olla yhtään yksin!!! :/ Sen kultaisen keskitien kun tuossakin asiassa löytäisi, niin hyvä niin =)
Olempa mä jo höpötellyt vaikka kuinka paljon ja kellokin kiirii huimaa vauhtia eteenpäin
Vielä kuitenkin pitää vähän "kehua", että tämä mun kevyempi elämä on lähtenyt mukavasti käyntiin =) Olen erittäin tyytyväinen. Lenkillä olen ahkerasti käynyt ja jopa innostunut nyt tuohon jumppaukseen. Jokailta on pakko jumpata, muuten en saa mielenrauhaa
Imelää ei edes tee mieli, paitsi salmiakkia ja sitä olen jokusen aina välillä itselleni suonut. Tuntuisi ainakin paremmalta vaihtoehdolta kuin suklaa
Tänään meillä kyllä kävi vieraita ja he toivat tullessaan niitä mansikanmakuisia fanipaloja
Sorruin sitten sen verran että 2sellaista kahvin kera söin
Ah, että ne on hyviiii
Yhtään ei tiedä mikä päivä tää kaikki taas kaatuu ja palaan entiseen...mutta so far, so good =)
Nyt on pakko lopetella ja sulkea koko kone. Eihän tätä mun maratonikirjoitusta kukaan jaksa lukee :ashamed: Hyvää yötä!!