Lorupussi on kiva pieni pussi, jossa on sisällä kortteja. Jotkut tekee neliön kortin, jossa on kuva liittyen loruun. Minä teen itse korteista sen muotoisia kuin loruun liittyvä asia on... esim. kumisaapas lorukortti on saappaan näköinen. Onhan siinä hommaa, mutta se on silloin mukavamman näköinen myös aikuisen silmiin...
Meillä on Eemelillä sellainen iso muumikangas pussi, jossa on noin 50 erilaista lorua. Olen kerännyt niitä runokirjoista ja muista vastaavista... Aina kun löytyy kiva, niin laitan senkin sinne... Pitää varmaan alkaa kohta tehdä pienempi "käyttöpussi", kun isossa on niin paljon niitä sisällä. Kerhossa meillä oli tapana, että kerhoapulainen sai nostaa yhden lorun, joka aloitti kerhon.
Oliko tarpeeksi sekava kirjoitus?
Meillä on Eemelillä sellainen iso muumikangas pussi, jossa on noin 50 erilaista lorua. Olen kerännyt niitä runokirjoista ja muista vastaavista... Aina kun löytyy kiva, niin laitan senkin sinne... Pitää varmaan alkaa kohta tehdä pienempi "käyttöpussi", kun isossa on niin paljon niitä sisällä. Kerhossa meillä oli tapana, että kerhoapulainen sai nostaa yhden lorun, joka aloitti kerhon.
Oliko tarpeeksi sekava kirjoitus?