*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

mileko35 taisin sen pudottaa kuukaudessa, mutta muuntelin sità sen verran ettà en noita muita juttuja syònyt.. sòin kerran pàivàssà tavallisen kotiruuan ja muut ateriat sitten korvasinkin keitolla.. :ashamed: Suosittelen kuitenkin ettà syòt nuo muut jututkin niin ei vaan pààse vàsy yllàttàmààn.. pienen vauvan kanssa kun pitàà sitten kuurin lisàksi jaksaa leikkià ja hoitaakin =) Itse pidin just aikamoisen dieetin ja nyt sitten pitàà taas vitamiini- ja rautatabuja syòdà kun olo kàvi vàhàn liian heikoksi :kieh: ei laihtuminen kannata jos ei sitten jaksa olla pikkumurun kanssa :|
 
Ei ole flunssaisen oloinen, ei limaa ei yskää. Ykänkin olen tutkinut että limaa ei ole seassa, se tosiaan saattaa oksettaa vauvaa. Aivasteli eilen. Voisko pulauttaa, jos kurkku kipeä? Nimittäin on syönyt myös huonommin. Ykätautia ei ainakaan ole kellään muulla.
 
en ole enää paljon viitsinyt tänne kirjoitella.lokamassuissa oli mukavampi kirjoitella,nykyään palsta tuntuu olevan muutamien ihmisten keskinäistä keskustelua.jonkun verran olen seurannut vielä palstaa,mut lopetan nyt ja siirryn oman seudun äitien kanssa keskustelemaan.on vähemmän porukkaa,pystyy paremmin olemaan mukana keskusteluissa.
toivotan hyvää jatkoa teille kaikille ja vauvoillenne =) kiitos tuestanne raskausaikana :)
t:aeropuertto ja elli kohta 3kk :heart:
 
milli juu,munki käsityksen mukaan vauva voi kieltäytyä syömästä jos kurkku pipi. ja myös toi pulautteluhan ärsyttää nielua mikä sitten taas tekee syömisestä kivuliasta. onks puklut ollut kuitenki sellast normaalia maito pukluu vaiko kirkasta?
laitan sulle viel myöhemmin viestii,nyt maidon lämmitykseen ja tyttö unille :)
 
hemmetti teitä mammoja..eihän teidän seuraa voi jättää..mut jos yksikin perkele erehtyy kirjottamaan siitä että vellejä ja soseita syötetään alle 4kk ja se on väärin niin sit poksahan ja tuun linjoja pitkin sen kirjottajan luo :kieh:
aeropuerto
tuu nyt säkin takas :heart:
tuutilulla
jos joskus nään sut livenä niin voi olla varma että tuon sulle ilopilleri/päivän pelastajan pokaalin :heart: oot niin ihana ihminen!!

ja kolmatta koiraa ei varmuudella tuu,riippuu herääkö tuo koira sillon 13pvä leikkauksesta
 
milli meillä oli kanssa sitä pulauttelua, joskin päiväunien jälkeen. Kysyin siitä meidän tutulta terkalta... Hän sanos, että pitää antaa ruokaa vähin erin... sillä ainakin meillä meni tuo kaaressa lentävä puklu alko pikku hiljaa vähenemään.

 
aeropuerto älä nyt kokonaan meitä hylkää :hug: Jookosta? Ja kiitos itsellekin odotusajasta jonka jaoit meidän kanssa :hug:



Mulla on mennyt vähän pasmat sekaisin ja mielessä pyörii kyllä tää joukko. Tuntuu hirveän pahalta että ulkopuolisen tunne on toisille tullut ja nyt alkaa tulemaan itsellekin tunne että pyörinkö minäkin täällä liikaa. Koska tästä näppiksestä niitä viestejä kyllä tulee joten miä taidan olla yksi niistä vuoropuhelua harrastavista :ashamed: En miä kyllä aio lopettaa mutta jos liikaa täällä näppistä naputan niin vihjatkaahan että vauhtia vois hiljentää :whistle: Ja yritän kyllä huomioida kaikki paremmin kun tähän asti =) Sillee kyllä kolahti tää keskustelu. Mutta todella hyvä että puheeksi tuo tunne tuli! Muutoin miä en ainakaan olisi sitä edes tajunnut :ashamed:
 
mikä pv lähdette risteilylle?
me ollaan menossa 25.2. ja meillä kans commodore-hytti =)
oon alkanu tekee jo listaa et mitä kaikkee pitää muistaa ottaa mukaan.
aateltiin kylvettää poika ku siin hytis on se amme ja sit pyydetään retkisänky hyttiin, jos ei siin suostu niin vaunukopas sitte ja viimenen vaihtoehto vieres, aika kapeet sängyt vaan on. Siis parisänky, mutta kaks erillistä sänkyä vierekkäin. Otettiin ilman parveketta hytti ni on tilavampi =)
 
Tuutilulla :hug: Ilman sua ja Piitulia tänne palstalle ei oikein kukaan kirjoittais ja sais porukkaa kommentoimaan. Olinhan minäkin alussa (ja odotuspuolella) aika taustalla... mutta nyt teidän kahden ansiosta olen alkanut kommentoimaan ja osallistumaan tänne... en ole ikinä ollut mikään palstailija, joten kiitos teidän :p nyt en voi olla poissa edes 5 minuuttia :LOL: :saint:
 
Meillä oli lauantaian eka kerta vauvauintia ja se oli hurjan kivaa... voisin mennä sinne joka päivä! ja kevätlukukausi hollolassa maksaa 120? 17 kerta käydään.
Älkää hyvät naiset tapelko täällä... moni varmaan närkästy odotus aikana mulle ku menin mainitsemaan aika "kovaan" ääneen mielipiteeni calmet rokotteesta... edelleenkin olen sitä mieltä et minkä hiivatin takia sitä ei pistetä enää... mut se siitä... kukaan ei mulle sitä sanonu et se mun kommentointi ärsytti mut tiedän sisimmässäni et se ärsytti varmaan monia... nöyrimmin pyydän sitä anteeksi, mut satuin just silloin olee sellasessa mielen tilassa et kirjotin mitä sylkisuuhun toi!
minä kans en pysy teijän kirjotuksissa mukana... käyn kyllä lukemassa juttuja melkein joka päivä.
Piituli en pääse huomenna tulemaan jos ootte ees menossa sinne tapaamiseen?!
Meillä Siiri saa illalla noin 100ml maissivelliä ja loput maitoa... rupeen lisäämään tota vellin määrää sitten ku alkaa näyttämään et ei riitä. nyt siis nukkuu klo:00-7.30.
eipä tässä muuta!

-Santti ja Siiri 3kk3vko-
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
aeropuerto älä nyt kokonaan meitä hylkää :hug: Jookosta? Ja kiitos itsellekin odotusajasta jonka jaoit meidän kanssa :hug:



Mulla on mennyt vähän pasmat sekaisin ja mielessä pyörii kyllä tää joukko. Tuntuu hirveän pahalta että ulkopuolisen tunne on toisille tullut ja nyt alkaa tulemaan itsellekin tunne että pyörinkö minäkin täällä liikaa. Koska tästä näppiksestä niitä viestejä kyllä tulee joten miä taidan olla yksi niistä vuoropuhelua harrastavista :ashamed: En miä kyllä aio lopettaa mutta jos liikaa täällä näppistä naputan niin vihjatkaahan että vauhtia vois hiljentää :whistle: Ja yritän kyllä huomioida kaikki paremmin kun tähän asti =) Sillee kyllä kolahti tää keskustelu. Mutta todella hyvä että puheeksi tuo tunne tuli! Muutoin miä en ainakaan olisi sitä edes tajunnut :ashamed:
Täällä taitaa olla sitten se toinen vuoropuhelujen harrastaja. Anteeksi kovasti jos tuntuu että olette ulkopuolisia, EI TODELLAKAAN ole ollut tarkoitusta sellaiseen. :ashamed:

pikkumyy, anteeksi ei vaan ole osunut minun silmiini se teidän pojan nimi. Todella ihana muuten. :hug:

*muoks nimi lisätty listaan*
 
Olen minäkin nyt tippunut kärryiltä. Olin vaan 6 tuntia poissa ja sivuja tullu miljoona. :D :LOL:

Siis kevätpuku galluppiko oli menossa. Luulen että meillä mennään ja äpakkauksen kevyttoppiksilla, ellei sitten löydy jotain "ihanaa".

Minunkin täytyy sitten lähettää ne äpakkauksen paidat sinne takas, kun joku (nyt en muista kuka) sanoi että sai uudet paidat. :heart:

Saunassa meillä ei ole käyty kaksosten kanssa, mutta edellisten kanssa vauvauinnin jälkeen käytiin aina lämmittelemässä. :)

JA EDELLEEN TOITOTAN ETTÄ OLEN AINA YRITTÄNYT MUISTAA KOMMENTOIDA. :ashamed: , mutta aivoni näemmä jäi synnytyssalin pöydälle :LOL: :LOL: :LOL: koskahan unohdan lapset johonkin. :p

 
dogtor, kyllä minunkin korvaan/silmään se eilisiltainen hyvänyöntoivotuksesi vähän särähti, kaivataan me "vellittömätkin" vauvat ja mammat hyviä öitä ;) Mutta ei siitä sen enempää.

Mietin tuossa, että taitaapa tämä oma ulkopuolinen olo johtua hyvin pitkälti siitä, että minähän roikun täällä aina sillon kun muut nukkuu :LOL: Toki muutama muukin uneton joskus liittyy seuraan.

Peukku-asiaan kommentoin sen verran, että meillä piti puoliväkisin opettaa tutin syönti ettei mene ihan peukalon imemiseksi. Ja mikä hauskinta, meillä on semmonen ultrakuvakin missä neiti on peukku suussa :)

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että katsoiko joku sen refluksi-jutun ? Kun meni itseltä ohi. Meillä näyttää nimittäin tälläkin tulokkaalla olevan se vaiva....

Ja sitten oli vielä pakko kysyä, että Ippuli, ootko ihan julkkis :D ?

toveri-R
 
huh hu,on se vauvan elämä vaan hankalaa aina välillä.. iltamaito myöhästy normaalista hiukan eikä se sitten neidille enää kelvannut vaan piti huutaa vartti ja sit sitä oltiinkin niin väsyjä et piti ottaa vartin unet. noh,nyt mies tuolla melinaa syöttää ja maito näyttää kelpaavan :)
on tää elämä kummallista ;)

dogtorille :hug:
 

Yhteistyössä