*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

En saanut kahlattua koko pinoa läpi. Kommentoin välissä ennen kuin unohtuu.
Oliivia: Meillä käydään saunassa muutama minuutti alalauteilla ja sit kylpyyn. Lämpömittaria meillä ei ole. Itse olen vaan tunnustellut ensin ettei pääse liian kuumaksi.

Usein jää kommentoimatta just siksi että tekstiä on niin monta sivua että lopulta ei enää muista mitä piti sanoa.

susa79, en ole nähnyt kumpaakaan. Hirveen vähän tulee mitään leffoja nykysin katottuun :/ Tekis kyllä mieli, mutta MILLOIN ehtisin :kieh:

Kattoko kukaan aamulla ykkösaamua? Siinä oli ollut lasten refluksitaudista. Tietääks kukaan näkyykö se areenalla? Mä en löytänyt ja tekis mieli se katsoo...oli kuulemma kiinnostava.

Ulkopuolisuudesta; en mä ainakaan ole kokenut oloani ulkopuoliseks, vaikka ensimmäiset kommentit mun juttuihin olen tainnut saada eilen tai tänään... Millään ei kaikkea ehdi kommentoida tms. Kiva kuitenkin lukea aktiivisimpien tekstejä, tutuilta ihan tunnutte ku päivittäin lueskelee, eli ei muuta ku jatkakaa samaan malliin :wave:

Leya;
Meillä omassa pihassa lv-ravuri+harrasteputte kaverina.Sitte tyttö on osakkaana kimppavarsassa=)
Kivasti oon nää hepat+lapsen onnistunu yhdistään! *tytön ollessa päikkäreillä siivoon tallin, mahd.juoksutan/ratsastan puttee tossa pihassa.
Muuten liikutukset hoidetaan tytön ollessa pappan/mummun tahi iänsä kanssa.Nii joo,m eillä mies kanssa noita hoitelee.

L-ouisa,
mä käyn ite tallilla pari-kolme kertaa viikossa, mikäli vain pääsen. Mies on nimittäin sellaisessa työssä, että voi olla viikonkin pois kotoa tai niinkuin tänään, että ei ole tullut vielä kotiin, vaikka aamulla lähti. Onneksi sillä hevosella käy yksi nainen ratsastamassa kahdesti viikossa, vaikka ei sillä voi hirveitä nyt tehdä, kun alkukesästä meni syvempi koukistajajänne melkein poikki vtj:stä. Oli sopivasti sairaslomalla mun raskausajan :LOL: Mutta yllättävän hyvin se jänne on arpeutunut, 2kk sitten oli enää 2cm mittainen harvempi kohta. Eläinlääkäri sanoi, ettei olisi uskonut, että se niin hyvin paranee.

Nyt tipuin miäkin jo kärryiltä kun olin pari tuntia poissa :D
pikkumyyn viestit piti käydä oikein ettimässä että nimen löysin :) Lenni on kiva nimi =)

dogtor palailee nyt ihan kiltisti meidän joukkoon :hug: Miä ainakin haluan kuulla miten se koiran suuleikkaus onnistuu! Muutes tuleeko teille se kolmas koira?

katjanna kerrohan sitten mitä tykkäsit siitä laitteesta ja oliko siitä teillä apua?

Risteilyistä tms. Myö ei kyllä tän sakin kanssa lähdetä minnekään. Ensinnäkin se ois aika tyyristä ja toisekseen hulluksi tulisin :D

Elokuvista taasen niin miä en ole aikoihin käynyt niissä enkä kyllä telkkaristakaan katsonut mitään muuta kuin jotain sarjoja.

Heppajuttuihin en voi kyllä kommentoida mitenkään kun en niistä muuta tiijä kun niillä on turpa, pureminen tuntuu ikävältä (koettu näykkäsy) ja niillä on neljä kaviota.

Kymmenen sivua tekstiä sillä välin kun olin tekemässä jotain ihan oikeasti tärkeää :eek: :D

Ihania kuvia Niinukan ja yksäidin vauvoista. :heart:

Mulla oli joskus ulkopuolinen olo täällä käydessä alkuun. Kuitenkin kun olen vaan kirjoitellut omia juttujani tänne, niin silloin tällöin joku niitä kommentoi =) Toivon vaan että mun kirjoituksista ei kenellekään tule sellaista oloa, että koitan olla jotenkin turhan tärkeä ja oikeassa. Ne ovat vaan mun mielipiteitä tai omia kokemuksia. Ja joskus niistä voi olla jollekin apuakin?! :D

Tuo tyttö on pulautellut nyt 2 päivää tosi paljon ja ollut kärttyinen kuin mikäkin. Mä en epäile että sillä mitään korvatulehdusta olisi, koska nukkuu yöllä, tosin herättelee muutaman kerran (ei syömään). Kitisee ja kiljuu välillä, varsinkin yöunille mennessä. Päivällä lensi ihan kaaressa yrjöt vaikka maidot samat, en usko että siitä johtuis. Jotenkin sen rokotuksen jälkeen, mutta että vieläkin kun perjantaina sen sai? :eek:

Mileko35; voitte noudattaa tätä dieettiä niin kauan kuin haluatte.

2-6 sipulia
1 keskikokoinen kaali tai kukkakaali
4 porkkanaa
1 sellerin varsi
2 tölkkiä tomaattimurskaa
2 paprikaa
2 sipulikeitto pussia sairaala lupaa että laihdutte tämän dieettiohjelman avulla 3-7kg viikossa ja silti voitte hyvin.voitte
suolaa,mustapippuria ja mausteita joita haluat

paloittele vihannekset ja laita vettä niin paljon kattilaan että kasvikset peittyy ja keitä noin tunnin ajan. (suosittelen tom.murskan ja sipulikeiton laittoa 45min keittämisen jälkeen). milloin tahansa tunnet itsesi nälkäiseksi,syö keittoa niin paljon kuin jaksat. tämä keitto ei tuota kaloreita,mitä enemmän syöt sitä enemmän laihdut..

1 päivä. syö kaikenlaisia hedelmiä(ei banaania) ja keittoa niin paljon kuin jaksat
2 päivä. kaikenlaisia vihanneksia niin paljon kuin jaksat,vältä viljaa herneitä ja papuja,keittoa niin paljon kuin jaksat.
3 päivä. kaikenlaisia hedelmiä ja vihanneksia (ei banaania ja perunaa) ja keittoa niin paljon kuin jaksat
4 päivä. syä 5-8 banaania ja juo 5-8 lasia kevyt maitoa, keittoa niin paljon kuin jaksat
5 päivä. syä 6 tomaattia ja noin 280-340g naudan paisti jauhelihaa,koeta juoda ainakin 8 lasia vettä päivän aikana elimistösi happo tasapainon takia,keittoa niin paljon kuin jaksat
6 päivä. syö naudan paisti jauhelihaa ja kaikenlaisia vihanneksia ja keittoa niin paljon kuin jaksat.
7 päivä. syö ja juo niin paljon kuin haluat tummaa riisiä,vihanneksia,mehuja,hedelmämehuja,teetä tai kahvia (mustana) ja keitto niin paljon kuin jaksat..

[/b]Tàmà keitto toimii!! Itse laihdutin n.7 vuotta sitten 12 kg tuon avulla ja ihan oikeasti aineenvaihdunta muuttui tàysin.. Parempaan suuntaan siis :D Ainut haittapuoli on ettà maistuu ihan kòkòlle ja nenàstà sai pitàà kiinni ettei oksu lentànyt.. mutta sehàn nyt on pienen pieni haittapuoli kaunistumisessa :D

milli ensimmäiseksi tuli just mieleen ettette ole syönyt mitään sopimatonta mutta siitähän se ei ole kiinni. Eihän typyllä mitään limaa ole joka laittais oksentamaan? Entäs ihan perus oksutauti? Oisko mahdollista ttä semmoisen oisitte saanut?

Mamma3: Meillä tuo kävelytuoli on ollu jokaisella tytöllä. En tiiä, ovatko oppineet paremmin tai nopeemmin kävelemään mut ovat jokatapauksessa tykänneet siinä olla. Hyppykiikusta ei meidän kolmonen tykänny, eikä muillekkaan oo tullu hommattua.

voi ei....
reima-tutan tehtaanmyymäläs kaikki puoleen hintaan... voi ei, eksyin sinne 10 min ennen sulkemista mutta siinä ajas ehdin löytää jo yhtä ja toista... niin että on sitä ostomaniaa täälläkin.

oletteko saaneet postin mukana kirjeen, jossa mm alennuskuponkeja Kappahliin? Ne polttelee jo mun käsilaukus, ihan varmaan tulee hankittua niillä jotain.

ja kiva, jos joku on tarttunut vaipparoskis tarjoukseen kans. mä ainakin olen tykännyt siitä.

mä tahtoisin kyllä kovasti arvon leidit teidän kaa jatkaa täällä,mut mulla on vaan niin inhottava olo ton ginniferin kirjoituksista,meni maku koko ketjuun..ja kun minä en niin vaan pysty unohtamaan,ja tuo aihe kun aika pahasti loukkas,kuten olette huomanneet

Kävelytuolia ei ole eikä tule! jesperin varvistuksen taustalla epäillään suurena syynä olleen kävelytuoli. Miä ilmeisesti pidin siinä poikaa liikaa :headwall:

Hyppykiikkuakaan
ei löydy ainakaan vielä. En tiijä tuleeko hommattua sitäkään. Mulle se varvistus on mörkönä tuon eskarilaisen ongelmien takia ja yritän minimoida noita sen tähden

Syöttötuoli oottaa tuossa osien uudelleen liimausta.

Heidi25: Minä taasen kopioin tuon aikoinaan Dogtorin kirjotuksesta :D
Mua tossa keitossa epäilyttää ainoostaan tuo paprika, kun aiheuttaa sappivaivoja :/
Muuten kyl tollasista kasvisjutskista kyl tykkään. Mitenkähän tuon banaanin määrä? Kun ei tuo maha toimi kunnolla muutenkaan, niin mitenkähän sitten tuollasen banaanimäärän jälkeen :LOL:
(pääsee mien lusikalla kaivaamaan... :LOL: )
Missä ajassa tuon 12kg pudotit???????????????????

Yhteistyössä