Ippuli myö käytiin äsken vaipanvaihdossa ja samalla laskin Kiian mekkoja 2 pieneksi jäänyttä 22 sopivaa ja 6 ihan liian isoa :ashamed: ehkä neiti ei tarvi piiiitkään aikaan uusia mekkoja. Puolustuksekseni sanon että suurin osa on kirppareilta
lennossa hyvä nainen Oon miä ihan oikeesti saanut täällä kotonakin jotain aikaseks, kerrankinAlkuperäinen kirjoittaja mikero:joo, oot pari kertaa kulkenu tänään ohi,tuutilulla. tota tekstiä tulee kyl sen verran harvakseen että et kyllä istuun kerkee
Tuu meille, niin pääset leikkimään merirosvoa :wave: Niin ja kaivelemaan kivien alta kaiken maailman sittisontiaisia ja taistella oviaukossa tuodaanko niitä sisälle vai ei :xAlkuperäinen kirjoittaja mileko35:Minä kaipaan meille välillä jotain muuta väriä kun punasta ja muitakin leikkiä kun barbit ja brazit. Mut ei nuo hienohelmat tunnu autoista kiinnostuvan... :/
No nyt mun on pakko kysyä että mitä täällä pitäisi sitten kirjoittaa?Alkuperäinen kirjoittaja surriainen:tuutilulla:
surriainen:
surriainen:
Tästä taisi tulla inside piiri
Eikä ole! Paremman tekemisen "puutteessa" turistaan hölmöjä
niinniin, asettukaa toisten asemaan ja lukekaa, väistämättä tulee aika ulkopuolinen olo :/
Anteeksi, ei ole tarkoitus. :ashamed: Mutta mistäs myö sitte turistaisiin? *yrittää nyt kehitellä sellaista jutun juurta mihin kaikki voi ainakin osallistua*
mie olen ainakin viihtyen lukenut näitä juttuja..vai pitäskö sitten vauvan kakkimisesta vaan jutskata?tietysti se kakkiminenkin on hyvin tärkeetä..
Aikalailla muutaman ihmisen vuoropuheluks tää on menny.