*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Ippuli myö käytiin äsken vaipanvaihdossa ja samalla laskin Kiian mekkoja 2 pieneksi jäänyttä 22 sopivaa ja 6 ihan liian isoa :ashamed: ehkä neiti ei tarvi piiiitkään aikaan uusia mekkoja. Puolustuksekseni sanon että suurin osa on kirppareilta :D

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Minä kaipaan meille välillä jotain muuta väriä kun punasta ja muitakin leikkiä kun barbit ja brazit. Mut ei nuo hienohelmat tunnu autoista kiinnostuvan... :/
Tuu meille, niin pääset leikkimään merirosvoa :wave: Niin ja kaivelemaan kivien alta kaiken maailman sittisontiaisia ja taistella oviaukossa tuodaanko niitä sisälle vai ei :x

huhhuh,en voi muuta sanoo,mammulit mikä tahti tässä kirjottelussa! ihanaa kevyttä diipadaapaa,juuri sopivaa äiti-ihmisen järjenjuoksulle :LOL: ! pannaas väliin sit jotain asiaakin joskus niin vaikutetaan edes siltä että yritetään noita aivonystyröitä rasittaa :LOL: ! ei kyllä multa irtoo mitään järellistä aihetta, mut jos joltain :D ! minä haluisin ihan oikeille ostoksille eikä nettishoppailua aina vaan!!! tahtoo lindexille HETI ja tahtoo kaikki uusimmat ja ihanimmat jutut mitä löytyy :D ! mullakin sitä pilvikuosia; ite en niin tykästyny et oisin ostanu mut äippä toi tallinnan lindexiltä pojalle sellasen bodyn, mahtunee kohta päälle, koko74cm... :whistle:
nälkä ois mut mitähän popsis.....
nähellään :wave: !

Neiti nukku ulkona päikät hyvin;melkeen 4tuntia..Sen jälkeen söi ja hetkon seukkailtiin lattialla huilaten..
Joteskin muuttu kauheen kiukkuseksi,kuuma ko tomaatti. Lämmön mittasin, oli 37,4..Normaali lämpö tolla on ollu vaan semnen 36,5.
Voisko lämpö nousta hampaiden tekemisen takia..alhaalla näkyy, ei vaan oo viä puhjennu..
Pitäis sinne kaverille lähteä mut pohdin et onko neiti kipeeksi tulossa ja oisko paras vaan pysyä kotona :snotty:

L-ouisa hampaatkin voi nostaa lämpöä ja tehdä lapsen kiukkuseksi.

Tilda miä yritin jotain järkevää tuossa äskettäin kysässä elikä sitä kevät/välikausipukua. Minkäkoista sitä metsästäis ja millaista?

Vai onkohan meillä joku puku varastossa? Tosin se ei ole punainen jos on

tuohon en osaa ottaa kantaa, voiko matkarattaita värjätä, mutta mitä rattaita tuutilulla himoitset?
Meillä on inglesinan trip-rattaat, on oikein näppärät ja vaaleanpunaiset tieteski. Nyt harmittaa, että a-t lastenturva myy niitä tarjoukses...
http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=116_119&products_id=275

tuutilulla:

surriainen:

surriainen:

Tästä taisi tulla inside piiri :(

Eikä ole! Paremman tekemisen "puutteessa" turistaan hölmöjä

niinniin, asettukaa toisten asemaan ja lukekaa, väistämättä tulee aika ulkopuolinen olo :/

Anteeksi, ei ole tarkoitus. :ashamed: Mutta mistäs myö sitte turistaisiin? *yrittää nyt kehitellä sellaista jutun juurta mihin kaikki voi ainakin osallistua*

mie olen ainakin viihtyen lukenut näitä juttuja..vai pitäskö sitten vauvan kakkimisesta vaan jutskata?tietysti se kakkiminenkin on hyvin tärkeetä..

Aikalailla muutaman ihmisen vuoropuheluks tää on menny.

niistä välikausipuvuista mun piti kans kirjoittaa (ai miten niin roikun tää). Kai jonkinlainen pitäis hommata, odottelen mitä reima tarjoaa mallistoltaan tänä keväänä. täällä missä asutaan on reima-tutan tehtaanmyymälä, ja arvatkaa vaan tuleeko siellä aina poikettua. siel on toisinaan tosi hyviä tarjouksia, mut niistä ei imoitella. laittavat vaan mallikappaleita yms myyntiin.

tuutilulla no nyt alkoi minuakin kiinnostamaan... ihanat vaunut ja muutenkin sivuilla kaikkea ihanaa myynnis.

Kysymys, kuinka usein kylvetätte? Meillä suurinpiirtein pari, kolme kertaa viikos (vaaleanpunaises paljus tietenki)

Alkuperäinen kirjoittaja surriainen:
tuutilulla:

surriainen:

surriainen:

Tästä taisi tulla inside piiri :(

Eikä ole! Paremman tekemisen "puutteessa" turistaan hölmöjä

niinniin, asettukaa toisten asemaan ja lukekaa, väistämättä tulee aika ulkopuolinen olo :/

Anteeksi, ei ole tarkoitus. :ashamed: Mutta mistäs myö sitte turistaisiin? *yrittää nyt kehitellä sellaista jutun juurta mihin kaikki voi ainakin osallistua*

mie olen ainakin viihtyen lukenut näitä juttuja..vai pitäskö sitten vauvan kakkimisesta vaan jutskata?tietysti se kakkiminenkin on hyvin tärkeetä..

Aikalailla muutaman ihmisen vuoropuheluks tää on menny.
No nyt mun on pakko kysyä että mitä täällä pitäisi sitten kirjoittaa?
Anteeksi nyt etukäteen mutta kurkkasin profiiliin ja siä ite olet kirjoittanut vain nämä kolme yllä olevaa viestiä. Eihän herran jestas pystyä kaikkia taustailevia miellyttämään ja palsta on vapaa ja jokaisen on mahdollisuus kirjoittaa tänne ja aloittaa keskustelu jostain aiheesta.

Niin ja tervetuloa lokakuisten pariin :flower:

Meillä Pessi tulee saamaa Peetun vanhat haalarit..välikausi pukuna ois sit tollanen sininen-tummansininen Reiman haalari korvilla..oliskohan ollu 68cm tai 74cm..en oo kyl yhtään varma.No mut jos isompi on niin rullalle lahkeet vaan :D meil on mummilla ollu tapana ostaa Peetulle synttärilahjaks aina isompi reiman haalari.

Taitaapa tuo Pessikin olla kipee...panadolin voimalla sain herran nukkumaan.Piru vie,mua ei kyllä yhtään huvita lähtee noitten kipeitten poikien kans lääkäriin... :headwall: kai se on pakko huomena mennä...
Ja päähän ei tuu pehmeeks kun on yksin kipeitten lasten kans neljän seinän sisällä..onneks mummo on tulossa huomena aamulla tänne niin pääsen salille ja bodypumppiin.

Ja mä kans tilasin ton hyttys suojan, laitto juuri myyjä viestiä et menee 2päivää max viikko kun tekee sen..taitaa olla ruuhkaa hänellä ;)

Mihinköhän mun piti kommentoida...en kyl muista enään...

Me käydään kylvyssä joka ilta..ei ihan joka mut melkein,jos ei jaksa niin sit ei.
Pessillä kun tuppaa oleen tota tukkaa joka rasvottuu tosi äkkiä,varsinkin kun on kuuma veristä sorttia niin haisee sit tosi likaselle...

Nyt on pakko kommentoida surriaiselle - kyllähän näihin keskusteluihin täällä saa osallistua kuka vaan! Mm. Tuutilulla, Piituli ja Niinukka on tosi ahkeria palstailijoita - eihän ne mitään koodikieltä kirjoittele, kyllä mä ainakin pysyn ihan kärryillä.

Edelleen korostan sitä, että musta on loistavaa, että täällä on myös kevyempää juttua ja huumori kukkii. Mulle ainakin Tuuti,Piitu ja Niitu on tarjonneet tänään kunnon naurut ja se on aina hyvästä.

yksäiti Hienot ilmeet :D

Mutta parin tämän päiväisen viestin perusteella haluan tehdä tälläisen kyselyn :/ Kuinka moni täällä tuntee että jää joukon ulkopuolelle? Mulle oli yllätys että näin tuntevia on :ashamed: Koska taatusti tarkoitus ei ole ketään huomioitta jättää!

Varmaan jo mun edellisestä viestistä kävi ilmi, että en minä ainakaan mitenkään ulkopuoliseksi itseäni tunne! Jokaisella on mahdollisuus osallistua keskusteluun juuri niin paljon kuin itse haluaa. Osa tykkää taustailla enemmän, toiset taas on tosi aktiivisia keskustelijoita, keskustelussa pysyy silti mukana vaikka ei aina koneen ääressä olekaan. Ja jos ei jotain ymmärrä niin aina joku on päivittänyt tietoja. Älä nyt Tuutilulla pode huonoa omatuntoa siellä - sähän oot yksi niistä, joka tätä palstaa elävöittää ja innostaa muitakin keskustelemaan

:hug:

Yhteistyössä