*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

No mut kyl mäkin sit sellasen hyttyssuojan..mut mä haluun kans jonkun oikein prinsessajutun!ei mitään valkosta! ja kruunut kans tietty :LOL:
ei pysy enää mukana mut oliko se vielä epäselvää saako sellasta kuvaa? Josko mä sit tilailen sitä kun tuutilulla ilmottaa et saako sellasta kruunukuvaa,eiks ni?! vai saako matkii teitä?
Kyl mä oon niin vietävissä kun joku keksii jotain kivaa ja hienoa..mut en taida olla ainoa..hah!

Voi tiuhti ja viuhti teijän kans, ootte ihania!te tulisitte varmaan tosi hyvin toimeen ihan naamatustenkin!

Onks muilla käyny mielessä jo töihin paluu? Kauan meinaatte/pystytte kotona oleen? mua ahdistaa ajatus töihin menosta ny jo.. :$

Niin ja vaunuista ootte puhunu..meillä on Brio novat, oli samanlaiset jo esikoisellakin mut sen vuoden mallia kun hä synty..ny on 07 mallia.tyytyväisiä ollaan ,hyvä hintalaatu suhde. ainoo virhe minkä tein niin oli se et otin ne pehmeellä kopalla kun myyjä piti niin hyvän puheen siitä talvivauvalle! ja pah,eihän toi muija mahu sinne ees enään ja talvee ois kuiteskin jäljellä..

mikero sama ahistus täälläkin..kotihoidon tuelle ei kyllä kannata jäädä..eikä kyllä paljon hutsittas kolmee vuoroo mennä tekemään,kun mies jo tekee..ja ehä mie raaski tota vunttusta hoitoon reilut 9kk.sena viedä..joten työttömäksi on kai ruvettava..onneksi liiton päiviä on vielä jälellä vuodeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Ilmoitellaan kun tietoa saadaan. Tottahan kruunuja sitte kaikille riittää vaikka joutuis Kiian verhosta ne napsimaan. Ostetaan jyskistä uuus verho

siis mitä saako niitä jyskistä ja nyt vasta mokoma kerroit.

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
No sellanen hyttysverho pinkki mikä tuossa pimun sängyn päällä on maksaa alle 10? Oma vika kun et kysynyt :whistle:

Surriainen ja Ippuli
Ei ole inside eikä ketään tahallaan jätetä ulkopuoliseks :hug:
Tuntuu joinain päivinä olevan tekemisen puutetta :ashamed:
Minä täällä yritän Tuutilullaa, Piitulia ja Niinukkaa innostaa ostoksille. Kertoovat sitten meille muille, kannattaako ostos :LOL:
(ja mehän ostetaan, kun muillakin on :headwall: )

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Surriainen ja Ippuli
Ei ole inside eikä ketään tahallaan jätetä ulkopuoliseks :hug:
Tuntuu joinain päivinä olevan tekemisen puutetta :ashamed:
Minä täällä yritän Tuutilullaa, Piitulia ja Niinukkaa innostaa ostoksille. Kertoovat sitten meille muille, kannattaako ostos :LOL:
(ja mehän ostetaan, kun muillakin on :headwall: )
No eipä tarvi paljoa houkutella... :D

Ippuli: mun pitää kans kokeilla ensi yönä valkosipulia, kiitti vinkistä. Tuolla pojalla on nokka ihan tukossa edelleen enkä saa edes päiväunille, viisi minuuttia nukkuu ja yökkäily kuuluu kun räkä valuu kurkkuun :headwall: inhoan vaan yli kaiken valkosipulin lemua |O

Niinukka: onko vauvoille jotain omaa Nasolia siis myynnissä apteekissa? meikäläinen pihalla kuin lumiukko :ashamed:

Voi Vitja! :headwall: Mä täällä istun persus puuduksissa kamalassa nälässä ja ajattelin et ny se ruoka taitaa olla valmista ja lähin keittiöön. no vois valmistua hiukka nopeemmin jos laittais sen eka uuniin!!!damn..
kai ny se kerkee palaan ennen ku muistan..

Siis ny on pakko kysyä vaiks voit saada makeet naurut tuutilulla tarviiks sinne oma kuva toimittaa?Vai oliks herja vaan..?
Ihan niinku täällä ei muuten sais nauruja, mun tarvii vielä "esittää" tyhmää
:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja surriainen:
surriainen:

Tästä taisi tulla inside piiri :(

Eikä ole! Paremman tekemisen "puutteessa" turistaan hölmöjä

niinniin, asettukaa toisten asemaan ja lukekaa, väistämättä tulee aika ulkopuolinen olo :/
Anteeksi, ei ole tarkoitus. :ashamed: Mutta mistäs myö sitte turistaisiin? *yrittää nyt kehitellä sellaista jutun juurta mihin kaikki voi ainakin osallistua*

Yhteistyössä