Ginnifer, kiva kun tulit takaisin, pelkäsin, että loukkaannuit suuresta kritiikistä ja jätät palstailun, vaikka mitään pahaa et tarkoittanutkaan!
Julki-imetyksestä samoja aatoksia. Keskustassa saa oikein etsimällä etsiä rauhallista paikkaa. Mua ei niinkään haittaa, mitä muut ajattelee, mutta yritän silti kunnioittaa sitä, että kaikki eivät ole sinut toisten paljaiden rintojen kanssa, joten aika peittelevästi imetän, jos imetän julkisesti. Vauvankin takia olisi mukavaa aina löytää jokin rauhallinen soppi, mutta esim. vessaan en suostu menemään imettämään. Miksi mun vauvan pitäisi syödä paikassa, jossa toiset käyvät asioillaan??? Meillä Viena syö tosi huonosti hälinässä.
Muutenkin nyt on näkyvissä, että syöminen on rauhattomampaa, kun toiselle on juuri avautunut kokonainen uusi maailma. Huomaa ihan selkeästi, että Viena näkee enemmän ja pidemmälle, haluaa sitten syödessäkin ihmetellä asioita, mm. tätä läppärin ruutua, kun äiti syöttää. Pää kääntyy väkisin väärään suuntaan
.
Mä arvon täällä, että möisinkö pois s-koon kestovaippani ja ostaisin saaduilla rahoilla seuraavia kokoja, vai investoinko m-kokoon ja jätän nuo odottamaan pikkukakkosta (jos sellainen on tullakseen, varma siitä ei meidän historialla voi olla). Paljon on kavereita, jotka haluaisivat nuo s-koot varmasti lainaan, mutta ihan ilmaiseksi en suurelle joukolle haluaisi lainata, kun sitten väistämättä kuluvat enkä saa niistä omaa osuuttani pois. Olenko hiukan pihi? Muissa asioissa suhtaudun lainailuun, että kunhan palautatte ettekä anna eteenpäin, mutta nää vaipat on hieman eri juttu, kun niihin sisältyy erilainen rahallinen panostus, jälleenmyyntiarvo ja käyttökin on aktiivisempaa kuin esim. vaatteilla.
Ihanat noi Tuutilullan himoamat rattaat. Meillä hiukan samantapaiset (ulkonäoltään), mutta limenvihreät, odottamassa varastossa. Niistä juuri nyt arvonkin, että voinko laittaa reissun ajaksi niihin vajaa 4 kk päivittäin nukkumaan päikkäreitä, esim. toppapussissa (se kaukalopussi, josta niin paljon oli juttua, meilläkin sellainen)??