No niin - näyttäisi ainakin osittain tilanne rauhoittuneen täällä. Tekstiä pukkaa silti hurjasti, hyvä niin
Minä oon myös sitä mieltä, että jokaiselle on annettava oikeus mielipiteeseen, mutta liian jyrkkä ei saa olla. Meillä mennään vielä täysimetyksellä, mutta toisinkin voisi olla. Maitoa multa on tullut riittävästi ja imetys on sujunut ongelmitta alusta asti. Mulle tuo imetys on silti ollut vaikeaa ja se oli asia, jonka kanssa kamppailin jo raskausaikana. Mä en vaan erityisemmin tykkää imettää. Musta se ei ole mitenkään ihanaa ja monesti olen meinannut lopettaa. Tilanne on toistaiseksi ratkaistu sillä, että olen pumppailut ja tiukan paikan tullen annetaan pullosta. Läheisyyttä voi vauvalle antaa monilla muillakin tavoin ja oma mielipiteeni on, että jos väkisin imetän niin se tunne välittyy myös vauvalle. Pahimpina hetkinä turvaudun pulloon enkä tunne siitä mitään tuskaa. Myöskään se, että joku turvautuu kokonaan korvikkeeseen tai aloittaa kiinteät ennen "suositusta" niin ei minusta ole yhtään huono asia - jokainen meistä haluaa ihan varmasti lapsensa parasta! Ja kuten täällä joku jo kirjoittikin niin se, että äiti voi ja jaksaa hyvin takaa koko perheelle hyvän olon.
Minä en ainakaan koe tätä palstaa mitenkään sisäpiirijutuksi. Osa palstailee enemmän ja musta on kiva, että välillä tulee sitä "diipadaapa" juttua. Me ollaan jo palstailtu niin pitkään, että ei aina voi tullakaan ihan järkevää juttua
Eikä edes tarvitse! Sehän tän palstan ihanuus onkin, että välillä jutut on kovin asiallisia ja vakaviakin, mutta sitten välillä taas jotain ihan muuta. Hymyn minä saan täällä ainakin aina huulilleni
Eikä kaikkien viestejä vaan pysty aina kommentoimaan. Ei se silti tarkoita sitä, että ne eivät olisi yhtä kiinnostavia. Mutta silti jokainen viesti ja palstailija on ihan yhtä tärkeä!