*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Täällä ollaan taas... :D
Tiedoksi Piitulille
Verkon tekijältä tuli viestiä :wave: Kone kuulemma kirjoo itse kuvan ja hän yritää saada mun laittamaan kruunu kuvaa koneen ymmärätmään muotoon. Sitä kun on muutenkin kyselty :whistle: Piti mun sitte paljastaa hälle tää meijen buumi :ashamed: Ja jos ei onnistu niin sitte mietitään kruunun irrotusta.

surffasin tuola huutiksessa..pitihän venlalle taas yks vaatepaketti huutaa :D en kyllä isännälle uskalla sanoo..kohtahan meijän pitää isontaa tytyn vaatekaappia :eek:
tuutilullako se eilen just kirjotteli tosta huutiksesta et jotkut laittaa samaan pakettiin 50-80cm vaatteita..huomasin ihan samaa..mitä tollane 68cm tekee enää 50cm vaatteilla jos siinä sattus olemaa kiinnostavia isompia vaatteita. :eek:
mutta on meillä sit ainakin mekkoja jos voittaa ton huudon :D

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=69561513
Tässä ois taas yks, joka ois mahdollisuus jokaisen huutaa...
Ainakin Tuuti ja Piitu tarvii... :whistle:
juupa juu :headwall: miä en ala kohta enää mitään
mie haluun tollasen :saint: tai siis venla haluu..
Jippii, mileko lisää vaan niinukka höyrähtäneiden joukon jatkoksi :LOL: Oisko niinukka sitte Niitu :whistle:

Jippii, mileko lisää vaan niinukka höyrähtäneiden joukon jatkoksi :LOL: Oisko niinukka sitte Niitu :whistle:
voin liittyä seuraan :D

voin liittyä seuraan :D
tervetuloa :flower: :D

Pitkästä aikaa täälläkin tulee lunta!

Koomista.. Heti o isäntä lähtee vkl:n jäljiltä töihin on tää mamma paljion energisempi! Aamulla lähin jo klo09:30 vaunulenkille,koira mukana. Sitte ko tulin siivosin tallin yms.hääräilin pihalla. Sitte tuli mun isä käymään, sen kaa kaffeteltiin. Ruuan laitoin uuniin,oon imuroinu..
Jos ollaan koko pesue kotona en pääse ees aamulla ajoissa sängystä ylös saatikka jotain oikeen tekisinkin :ashamed:

Nytre on tämnen luova tauko..tyttö huilaa lattialla leluineen..ja tää mamma seikkailee netissä,paha tapa.
illalla mennään Pihlan kanssa mun kaverille kylään ja huomenna mummun kanssa menee päivä Porissa.

Jaahast...meen kahtoo joskos toi makaroonilaatikko ois jo kypsää.

Onnittelut! Tää on varmaan historian aktiivisin palsta! mulla on mennyt varmaan kolme tuntia että olen päässyt kärryille...
Sen enempää en polttavaan aiheeseen ota kantaa, mutta voin kertoa omasta kokemuksestani. Meillä ollaan täysin nannin varassa (ja jep, kaatonokka on hanurista puolen litran tetrois!), tapaninpäivään asti yritin imettää ja annoin ns lohtutissiä. Mua on aina vähän jännittänyt ja ahdistanut koko imetys, mutta ajattelin yrittää parhaani mukaan. itse asias se olikin ihan jees, oli ihanaa saada vauva niin lähelle, mutta kun sitä maitoa ei minusta tullut tarpeeksi niin ei voi mitään. lisämaitoa on annettu sairaalasta lähtien. synnärin perään muutimme uuteen kotiin ja sekin kai lisäsi stressiäja vähensi maidon nousua... Huonoa omaatuntoa en korvikkeen annosta kanna, enkä suostukaan. eikä kenenkään pitäisikään!

Toisinaan minustakin on tuntunut, että olen vähän ulkopuolinen palstalla, jotain asiaa on saanut monesti tiedustella ja minua ei edes lisätty painonpudottajiin vaikka pyysin... Mutta kai niin on käynyt kaikilla. Porukka on aktiivista täällä ja kaikkiin ei vain muista kommentoida, vaik aiemmin ajatuksissa olisi ollutkin...

Minusta täällä palstalla on ollut kiva käydä lukemas toisten kuulumisia ja olen monesti saanut ideoita, ohjeita oman lapsen hoitoon. Joskus näin aloittelevana äitinä tuntee epävarmuutta, mutta täältä on löytynyt kivasti vertaistukea ja saanut uskoa taas omiin tekemisiin. ja siihen, ettei oma lapsi ole se maailman ihmeellisin ja kehittynein vaan kaikilla on sellaiset :LOL:

Viime yö oli meillä oikein liskojen yö. Aliina itki tuon tuosta, mut ei nälkäänsä. Nenä alkoi niiskuttaa ja hengitys kröhisi, taitaa olla nuha tulossa (himputin nuuka anoppi, kun pitää lämmöt niin pienellä talossaan että sieltä saa aina flunssan tms). Sit muistin yöllä, että valkosipulihan on luonnon omaa antibioottia, ja eiku kolme kynttä pieneksi ja sukan sisään. Sukka neitosen sänkyyn ja aamulla hengitys ei enää rahissut niin paljon! Taisi siis auttaa taas! Jos ei muuten, niin pysyipä ainakin vampyyrit loitolla meidän makkarista :kieh:

Meillä on vaunuina Teutonian spirit s3-vaunut. Kolmipyöräiset yhdistelmät ja olen ollut äärettömän tyytyväinen niihin, niillä on tosi keppoista mennä. Ainut vaan, että pehmeä kantokassi on aika kaponen, eli sinne ei taljaa paljon laitella. toisaalta, ilmat on mitä on niin ei ole edes tarvittu.
Kestot vs kertikset. meillä mennään kertiksillä, pampersseja käytetään. ja ihan mukavuussyistä, vaikka luontoahan tuo kuormittaa. sen verran omaatuntoa yritän puhdistaa että muovipusseja en enää kaupasta osta, vaan kauppakassi lähtee aina kauppaan mukaan.
Onko kenelläkään muuten sellaista vaipparoskista? ihan vinkkinä vaan ostovimmaisille :) se on huippuhyvä, ja en pois antais. huutonetistä huutelin. Yksikään vaippa ei haise, ja roskiksen tyhjennys käy kätevästi.

Nyt taidan mennä ottamaan pienet tupluurit, kun Aliinakin nukkuu. Tein viime lauantaina paluun keikoille, ja univelkaa on sieltä vielä... Jännitti ihan simona, kun edellisellä keikalla olin elokuus. Mut hyvin meni. Seuraava keikka on sit varmaan jo helpompi, kun kynnys on ylitetty.

Rauhaa rakkaat siskot ja iloista maanantain jatkoa!
Ippuli ja Aliina tasan 3kk

Ainiin.. Se vielä..
Oikeen ootan kesää..Saa viedä ulos peiton ja tytön kanssa loikoilla varjon alla! Vaippa pois ja nautiskellaan.. :heart: Mun enon saari on aivan mahtava paikka! Sinne..ja uimaan mereen+Pihla saa liotella varpaitaan..
Apuwa..rupesin haaveileen..Tarvii malttaa odottaa ennen ko pääsee toteuttamaan°

Ippuli mikä keikka? Mitä multa on taas mennyt ohi? :ashamed:
Aliinalle paranemisia :hug:

Älkää työ immeiset tunteko itteänne ulkopuoliseksi. Mulle tulee ihan huono omatunto että oonko jättänyt toisia huomioimatta kun se ei todellakaan ole tarkoitus :ashamed:

ippuli miun on kanssa kokeiltava ens yöks tota valkosipuli juttua.
venla röhisee ja köhisee..nasolinia kyllä ostin.mutta ainahan valkosipulia voi koklata. :D
ite en kyllä valkosipulin hajusta pidä..ainakaan jos mies sitä on syöny :x mutta kai se haju on pikkusen toisenlaine kun se siellä sukassa on..

pitäsköhän miun eestyy jotakin tekemää..uuninkin lämmityksen mies jätti miule ku lähti kaupunkiin..tais miun uuni sammuu :D äkkiä tekemää uudet tulet ja ku puolet puista on vielä polttamatta :eek: enneku mies kotiutuu..
no uunissa tuli ja mie täällä..

Yhteistyössä