*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

mikero hyttysverkko myyjältä ei löytynyt itseltä kruunun kuvaa niin kysyin voiko noita kruunuja hyödyntää jos irroitan ne. Hän vastasi että yrittää saada koneen ymmärtämään sen kruunun siitä valokuvasta minkä lähetin.

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja surriainen:
surriainen:

Tästä taisi tulla inside piiri :(

Eikä ole! Paremman tekemisen "puutteessa" turistaan hölmöjä

niinniin, asettukaa toisten asemaan ja lukekaa, väistämättä tulee aika ulkopuolinen olo :/
Anteeksi, ei ole tarkoitus. :ashamed: Mutta mistäs myö sitte turistaisiin? *yrittää nyt kehitellä sellaista jutun juurta mihin kaikki voi ainakin osallistua*
mie olen ainakin viihtyen lukenut näitä juttuja..vai pitäskö sitten vauvan kakkimisesta vaan jutskata?tietysti se kakkiminenkin on hyvin tärkeetä..

Kyllä keskusteluun voi kaikki tulla mukaan tai kirjottaa mitä itse haluaa. Puheenaiheitakin voi jokainen ehdotella, myö tullaan kyllä siihen mukaan. Jos jotain ihanuuksia jostain joku löytää, niin linkkiä vaan tänne. Täällä osataan ihastella ja innokkaimmat sit niitä myös ostelee :saint: :D

Töihin menosta: sen takia mä yritän keksiä koko ajan jotain juttuja, ettei tarttis mennä töihin... Mä en halua laittaa Eemeliä hoitoon ennen eskaria, kerhoon kyllä saa mennä heti kun pääsee... Että joko oma firma alkaa pyörimään tarpeeksi tai sitten keksitään jotain muuta. Mutta töihin en mene! Ehkä toi seuraavakin tulee jeesaamaan tarpeeksi nopeasti :p

Se itkuhälytin oli aika siisti... Mutta jos unohtais sen nyt tällä kertaa :D
Minä siis tilasin sen hyttyssuojan.... :headwall: :LOL: :headwall:

Ei tää oo inside juttu... täällä on vaan paljon äitejä, joilla ei oo tuota "parempaakaan" tekemistä :whistle: ;)
Siis älkää mua kattoko... mähän olen vasta ysistä lähtien roikkunut täällä :LOL:

Minä käytän tota apteekista saatavaa vikkivoidetta. Pienille tosin laitan sitä vaatteisiin ja vuodevaatteisiin. Se kaupasta saatava Breath Easy kylpyainekin on aika tehokas.
Ja talkkia menee meillä kylvyn jälkeen edellä mainittujen paikkojen lisäks myös korvien taakse ja polvitaipeisiin.

Meillä Herqules 4 spin 07. Olen ollu tyytyväinen mut ainahan sitä kaikkee hienoo ja kivaa löytyis kun tuota nettiä penkoo...

Kelläs ne Quinny Zapp:t oli? Ois mukava kuulla käyttäjän kommentteja.

Muoks* Siis meidän vaunuthan on razor 4 ei 4 spin

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Töihin menosta: sen takia mä yritän keksiä koko ajan jotain juttuja, ettei tarttis mennä töihin... Mä en halua laittaa Eemeliä hoitoon ennen eskaria, kerhoon kyllä saa mennä heti kun pääsee... Että joko oma firma alkaa pyörimään tarpeeksi tai sitten keksitään jotain muuta. Mutta töihin en mene! Ehkä toi seuraavakin tulee jeesaamaan tarpeeksi nopeasti :p

Se itkuhälytin oli aika siisti... Mutta jos unohtais sen nyt tällä kertaa :D
Minä siis tilasin sen hyttyssuojan.... :headwall: :LOL: :headwall:

Ei tää oo inside juttu... täällä on vaan paljon äitejä, joilla ei oo tuota "parempaakaan" tekemistä :whistle: ;)
Siis älkää mua kattoko... mähän olen vasta ysistä lähtien roikkunut täällä :LOL:
Miä vaan käväsin ennen ysiä :saint: Ja tulin takaisin. Kaiken muun homman välillä poikkean täällä, Siis EN istu koko aikaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Kiitos Tuutilulla, nyt siis lastentarvikkeeseen pika, pikaa että ehtii ennenkuin neiti pitää hakea päiväkodista. Aika edullinenkin jos kerran oikeesti on hyvä, siis verrattuna niihin isoihin höyrystimiin.
Miä oon aika monen noita puhunut ostamaan ja toiset on ostaneet parikin. Auttaa pitämään nenän auki varsinkin yöllä. Aika vahva mentholin pölly on mutta apu on suuri

Tuutilulla... enhän mäkään istu koko aikaa.... F5 vaan on lähes koko ajan käytössä :whistle:
Siis istun vaan noin 90% ajastani täällä.... :LOL: :LOL:
On vaan niin kiva "jutella" jonkun muun kuin koiran kanssa.... varsinkin nyt kun poika nukkuu... Ja teidän juttuja on niin kiva lukea. Tuleepahan ainakin hyvälle tuulelle!

mä mitään nukkumaan päässy, neiti virkeä se vaatii seuraa...

Siis keikoille, eli laulukeikoille. Ammattina on lauluope, mut käyn tanssittaas ihmisiä ihan sivuhommana, ja liittyyhän tuo ammattiinkin osalta.

Töihin paluusta. just soitti rehtori ja kyseli paluusta. vastausta pitäis pian antaa, niin osaisivat sit hakea sijaista jos tarvitaan. apua, vaikeen heitti...

Viime viikolla purnasin niistä äitiyspakkauksen vaatteista. palautin, ja perjantaina tuli postissa jo uudet tilalle... kannatti valittaa. ja kelan herroille aion vielä kirjoittaa, että väärästä paikasta säästävät ku vauvan vaatteiden laadusta tinkivät....

vaatteista tuli mieleen, että sain jonku sähkökatkoksen lauantaina yhdessä lastenvaateliikkeessä. ostin Aliinalle housut, mekon, 6 bodya, potkarit, 3 sukkahousut, yöasun ja vaiks mitä... oli pakko kun oli kaikki puoleen hintaan! kaikki Name it-merkkisiä. Eihan Aliinalla olekaan yhtään vaatteita ei... Nyt vasta 14 mekkoa ja vaaleanpunainen turkki yms
Ai miten niin äiti jatkaa lapsuuden nukkeleikkejä tyttärensä kanssa :LOL:

Mä aattelin jättää tänä keväänä ostamatta mitään pukua enää. Tulihan siinä äippäpaketissa se vanupuku (vai mikä sen raidallinen nyt on) ja hänellä on jostain vanhasta paketista ostettu ohuehko toppapuku... Kaipa me niillä tää kevät pärjätään. Katotaan ensi syksynä sitten jos tarvitaan... Meillä on kyllä sinne hakusessa joku huonompi pihapuku... Uuden toppiksenhan mä jo ostin, mutta se on liian siisti pihassa käytettäväksi...

heipsan keikkaa!

voi että ootte kirjotelleet ahkerasti!!
joo,oon seurannu vierestä ja aina kun oon alkanut kommentoimaan niin pikku-ukko komentanut koneelta pois :)

villityksistä tuli mieleen että moniko teistä vielä syö lontoonrae suklaata...
tuli syötyy sillon odotusaikana paljon,ja ei oo enää hirveesti maistunu.

mulla tuli just postista synnytyssalissa otetut kuvat,meinas tippa tulla linssiin.
olihan se sellanen kokemus...
kukas täällä vasta kysyikään että tuleeko synnytys paljon vielä mieleen,mulla on lähipäivinä pyöriny hirveesti mielessä.
no ehkä myös siks ku niitä kuvia oottelin...?!
ja ei tosiaan menny kaikki ihan nappiin,mut hieno kokemus kuitenkin,ja palkinto parhain:heart:
äh,mulla taitaa olla vauvakuume taas
:whistle:

flunssa alkaa viimeinkin olla lopuillaa,menihän tossa useempi viikko.
pojallakin jo melkein loppu,kunhan ei nyt tarttuis se oksennustauti jota kovasti liikeellä |O

en muista onko täällä ollut puhetta unipusseista?
harkinnassa ois sellanen ostaa,mut kertokaas mielipiteitä!

mutta minäpä lähen syömään,palaillaas taas myöhemmin :wave:

Yhteistyössä