mie olen ainakin viihtyen lukenut näitä juttuja..vai pitäskö sitten vauvan kakkimisesta vaan jutskata?tietysti se kakkiminenkin on hyvin tärkeetä..Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Anteeksi, ei ole tarkoitus. :ashamed: Mutta mistäs myö sitte turistaisiin? *yrittää nyt kehitellä sellaista jutun juurta mihin kaikki voi ainakin osallistua*Alkuperäinen kirjoittaja surriainen:surriainen:
Tästä taisi tulla inside piiri
Eikä ole! Paremman tekemisen "puutteessa" turistaan hölmöjä
niinniin, asettukaa toisten asemaan ja lukekaa, väistämättä tulee aika ulkopuolinen olo :/
Miä vaan käväsin ennen ysiä :saint: Ja tulin takaisin. Kaiken muun homman välillä poikkean täällä, Siis EN istu koko aikaaAlkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Töihin menosta: sen takia mä yritän keksiä koko ajan jotain juttuja, ettei tarttis mennä töihin... Mä en halua laittaa Eemeliä hoitoon ennen eskaria, kerhoon kyllä saa mennä heti kun pääsee... Että joko oma firma alkaa pyörimään tarpeeksi tai sitten keksitään jotain muuta. Mutta töihin en mene! Ehkä toi seuraavakin tulee jeesaamaan tarpeeksi nopeasti
Se itkuhälytin oli aika siisti... Mutta jos unohtais sen nyt tällä kertaa
Minä siis tilasin sen hyttyssuojan.... :headwall: :headwall:
Ei tää oo inside juttu... täällä on vaan paljon äitejä, joilla ei oo tuota "parempaakaan" tekemistä
Siis älkää mua kattoko... mähän olen vasta ysistä lähtien roikkunut täällä
Se on vaan kade sulle kun sulla on rattoisaa ajan vietettäAlkuperäinen kirjoittaja niinukka:venla vejelly sikeitä kohta kolme tuntia.
nyt pitää hetkeksi jättää nää jutut..isäntä tuli kotiin..kahto minuu siihen mallii et koko ajanko oot koneella ollu
Miä oon aika monen noita puhunut ostamaan ja toiset on ostaneet parikin. Auttaa pitämään nenän auki varsinkin yöllä. Aika vahva mentholin pölly on mutta apu on suuriAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:Kiitos Tuutilulla, nyt siis lastentarvikkeeseen pika, pikaa että ehtii ennenkuin neiti pitää hakea päiväkodista. Aika edullinenkin jos kerran oikeesti on hyvä, siis verrattuna niihin isoihin höyrystimiin.
Eiköhän tuo meijen ukkokin samaa epäillytAlkuperäinen kirjoittaja niinukka:tuutilulla joo,eilen epäili et täällä jotakin miehen puolikkaita kans on ku niin hyvin viihdyn täällä