tuutilulla: mä muuten sitten laitoin kanssa kyselyn siitä luumunpunaisesta versiosta.
Myyjä ainakin aamupäivällä laittoi viestiä että sitä kangasta hällä on jäljellä. Onko kohta enää?Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutilulla: mä muuten sitten laitoin kanssa kyselyn siitä luumunpunaisesta versiosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tilasin kruunulla TOTTAKAI eiks se niin ollu puhe.
minkäs sille voi kun asiaa on :saint: Kohta koko palsta kaatuu kun myö kuormitetaan sitä niin paljonAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Ootteko muuten huomanneet meillä on noita viestejä jo yli 1600 kpl. Aikas hyvin ja nyt on vasta 20 päivä.
On se vaan helppoa Hitto jos neeti menis poikki niin miä varmaan sekoaisin tai jos tää oma kone leviäis ja pitäis vuorotella ukon kanssa Vois olla halolla töitä en miä riippuvainen oooAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:No ei se mitään avataan sitten taas uusi ketju ja vot kyllä taas juttu luistaa.
Katoin huutonetistä myyjän suljetuista huudoista (erilaisia) ja laitoin yksityisviestiä hälleAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:vielä piti kysyä. Mistä saitte tietää nuo hyttyssuojan värivaihto ehdot? Täällä puhuttiin luumun punaisesta jne. myyjältäkö kysyitte suoraan vai? Pahasti näyttää siltä että hyttyssuoja on meidän seuraava humpuuki hankinta. Ja tietenkin Aatun nimellä varustettuna ja poikien värinen
Kun hällä oli siellä myynnissä yksi tumma luumunpunainen niin kysyin saako sellaista toisella tekstillä.Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Itse tilaisn suoraan ensin valkoisen se kunon se perusväri suojissa. Tuutilulla ilmeisesti kysyi värejä? Kysyitkö?