*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

tuutilulla:En osaa sanoa saatteko diagnoosia. Meillä Mealle koitettiin löytää kovasti myös jotain oireyhtymää mutta ei löytynyt sellaista mikä olisi hänelle sopinut. Tuon kehitysvamma diagnoosin antoi neuropsykologi kolmen päivän parin tunnin tutkimusten perusteella.

Meillä on mun sisko varvastanut lapsena. Ja mun vanhin tyttö on varvastanut ja varvastelee vielä silloin tällöinkin. Sitä esiintyy terveilläkin lapsilla,mutta tosiaan se voi olla myös merkki jostain.

Mun ajatus ei oikeen nyt kulje...johtuu eilisistä polttareista
:ashamed: Taidan luikkia saunaan josko tää kroppa vaikka alkais parantumaan näiltä kolotuksilta.. :LOL:
 
...Voi teidän kanssanne...tarvii varmaan nyt sit munkin tommonen tilata! :kieh: On noi aikast sulosia!!!!! Ja ei tuu ihan heti vastaan samanlaista, ja jos tulee ni voi kysyy, et kuulutko kenties lokamammoihin?! :LOL:
Itseasiassa, sain just kuningasidean... kaveri sai pojan tänä aamuna ja niil on kaikenlaista jo valmiina, ni tilaan niille tommosen suojan kans! Eli kiitos! :D
 
Voi kuinka paljon on tullut taas tekstiä muutaman tunnin aikana :eek:

Me käytiin mummulassa kylässä. Mummun täytyy nyt ommella Annille pitkä hame josta ei saa näkyä varpaita ja piti käydä viemässä hame kangas ommeltavaksi jonka tyttö itse itselleen valitsi. Meilläkin asuu oikea prinsessa :heart:

Pupu: minkä maksutavan sinä valitsit siinä Lumikidsin tilauksessa? Minä otin sen ennakkolaskun ja nyt en tiedä lähettävätkö sen kaukalopussin ja laskun sen mukana vai pitääkö mun odottaa ensin lasku joka pitää maksaa ennen toimitusta. Varmaan ennakkolasku nimestä päätellen pitää ensin maksaa ja sitten vasta lähettävät tuotteen. Mulle ei ainakaan vielä ole tullut s-postiin mitään laskua. Kun soitin sinne niin sanoivat että toimitus kestää vain pari päivää. Kävin jo ostamassa fleece kaulurin, niin saan sen sitten pojan kaulaan jos se suuaukko tuntuu liian isolta. Voi että odotan postia ja että se pussi saapuu perille!!!


Aatulla on kamala nuha :'( ja itkee tuolla siihen malliin että äitiä kaivataan :wave:
 
Räsynukke: Kerroppa, ymmärsinkö väärin, vai tarkotitko minua tuolla, että olis pitäny jättää lapset tekemättä? (et ihan noin kirjoittanu, mutta noin sen ymmärsin), kun annan sosetta vauvalle, et se pitäis edes vähän nälkää, et nukkuis paremmin. On jo tosiaan sen maagiset 4kk, eli missä teen väärin. Maito kun ei tälle herralle näytä riittävän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
No ei se mitään avataan sitten taas uusi ketju ja vot kyllä taas juttu luistaa. :D
On se vaan helppoa :D Hitto jos neeti menis poikki niin miä varmaan sekoaisin tai jos tää oma kone leviäis ja pitäis vuorotella ukon kanssa :eek: Vois olla halolla töitä :whistle: en miä riippuvainen ooo
 
vielä piti kysyä. Mistä saitte tietää nuo hyttyssuojan värivaihto ehdot? Täällä puhuttiin luumun punaisesta jne. myyjältäkö kysyitte suoraan vai? Pahasti näyttää siltä että hyttyssuoja on meidän seuraava humpuuki hankinta. Ja tietenkin Aatun nimellä varustettuna :LOL: ja poikien värinen :D
 
Oi hurja mikä määrä täällä on tekstiä!!! Ja olen erittäin pahoillani ja pyydän anteeksi, jos osaltani aamulla laitoin viestin joka sai tämän vyöryn aikaan :ashamed: :ashamed: . Musta tollasta väittelyä on inhottava lukea, vaikka sitten olisi ohan asiallistakin. Taidan olla niin rauhaa rakastava luonne, että ihan livenäkin mielelläni luikin häntä koipien välissä pois jos mahdollista, jos ihmiset alkaa kovasti väittelemään varsinkin pienestikin riitaisella soinnilla. Tää on kyllä yks mun heikkous, pitäs sitä pystyä erimielisyyksiäkin kuuleen, mutta kun ne vie aina hyvän mielen mennessään :( . Mun ehdotus on, että tätä asiaa on nyt tarpeeksi puitu ja monenlaisia mielipiteitä sanottu, niin lopetettaisiin jo :saint:

Kaikkea muutakin olis kiva kirjoittaa, mutta kun tämä vauveli ei tykkää nyt yhtään olla koneella :headwall: .

Yks mun ehdotus seuraavasta rahareiästä on etelän matka :kieh: , taidetaan illalla vielä tilata ja vieläpä tälle kuulle jo! Tosin osin koko ajatus sotii mun aikaisempia ajatuksia vastaan, mutta ehdin jo innostuakin. Tää voiskin olla seuraava aihe, lähtiskö kukaan muu täältä näin pienen kanssa etelään ja 6h lennolle :whistle: . Ja saatte sanoa rehellisen mielipiteen ;) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
vielä piti kysyä. Mistä saitte tietää nuo hyttyssuojan värivaihto ehdot? Täällä puhuttiin luumun punaisesta jne. myyjältäkö kysyitte suoraan vai? Pahasti näyttää siltä että hyttyssuoja on meidän seuraava humpuuki hankinta. Ja tietenkin Aatun nimellä varustettuna :LOL: ja poikien värinen :D
Katoin huutonetistä myyjän suljetuista huudoista (erilaisia) ja laitoin yksityisviestiä hälle
 

Yhteistyössä