*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

lillastina koskas te ootte lähös laivalle ja mille paatille? meillä kun on ollu myös suunnitteilla,et jos en kuus lähettäis siljalla ruottiin. mietityttää vaan,että mitä tuo tyttö tykkäis. varasitteko jonku vauva sängyn hyttiin vai miten?

hitto,täytyyköhän munki nyt sit tollanen hyttyssuoja tilata :D
 
Huh, johan oli tullut tekstiä, kun ei ollut ehtinyt tänään päiväsellä täällä käydä :eek: Nopsaa luin ja oli ollut puhetta soseiden aloittamisesta, ymmärrän todella hyvin äitiä, joka aloittaa jos vauvalla ei maito pidä nälkää, herranen aika, sano meilläkin neuvolassa, että maalaisjärkeä tulee ja saa käyttää! Mulla on tuttuja, jotka todellakin joutuneet alloittamaan jo 2-3kk iässä. Jokainen kyllä tietää ja tuntee oman vauvansa, milloin on sen aika. Me ollaan nyt Eemilille aloitettu maissivellin kokeilu, mun maito ei enää illasta riitä ja koska nukkuu niin pitkiä päiväunia, ilta on yhtä tankkaamista! Illalla viimeisten syöttöjen aikaan, kun alko mennä yli 3dl maitoa ja kaveri vaan huutaa nälkää, pakko jotain tehdä, mahalaukkukihan jo siinä liikaa venyy. Siinäkin suositukset, että ei sais yli sitä 2dl mennä. Näin meillä terkka sanoi. Nyt kokeillaan tuota velliä ja kun tuntuu ettei sekään enää riitä, ajattelin kokeilla aloitella ihan maissilla (siis jos tosta vellistä ei tuu mitään), sen jälkeen perunalla. Mutta ei tietty ihan vielä, jos siihen 4kk asti vaikka näin pärjättäis. Soseista olen joutunut antamaan jo hieman luumua useampana päivänä kakan tulon vuoksi, meinaa välillä jumia vatsa.

Sen ja tämän kummemmin kommentoimatta enempää tähän asiaan =) oli vaan ihan pakko. Ja kiva että ei enää epäselvyyksiä ollut tässä, ja asianomaiset sopineet! Meillä ei onneksi ole ollut täällä mitään ongelmia keskenämme! Luin kerran yhtä toista ketjua, siellä oli yksi häirikkö, joka puhui p...kaa kaikista. Meillä ei onneksi ole sellaista ja asioistahan voidaan ja saadaan keskustella ja vähän väitelläkin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Tässähän kohta kannattaa jo se kirjova ompelukone ostaa, kun tuo hyttyssuoja-buumi näyttää leviävän kulovalkean tavoin.. :saint: Alkais kilpailijaksi tuolle huutismyyjälle. :whistle:
juu, sitte myö ostettais sulta lisää ihan tukemisen vuoksi että saat konerahat takaisin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Nyt alkoi suuta kuivaamaan, avasimpa sitten siiderin (hyi minua.) :ashamed:
Miä haluan ja muttei mul ole kuin pullo punkkua. Ja sitä en viiti avata.
Juot sen miehen kanssa kynttilän valossa jne jne. :LOL:
:eek: enkä juo. Se on mun oma pullo. Sain naapureilta kissan hoitopalkaksi toissa jouluna
 
Tuutilulla jaa maate, sullahan on niin hyvä vire nyt päällä täällä :snotty: . En mäkään oikein ymmärrä tota matkan maksamista, mutta mies on sitä mieltä, että pystyttäs lähteen. Jos lähdetään niin sit laitan viikoks B)
 
hui kauheeta kun työ ootte mutaman tunnin aikana hirmusesti kirjoittanu tänne..sain venlan nukkumaan..tuolla nukkuu kohoasennossa,kamala rohinan kera..ja isäntä kanssa kuorsaa jo..kyllä sille pidin ripitystä kun aina makkoo jo ennen yheksää :eek:
sitten tuumasin et menempä mie koneelle. :D

tosiaan tuo tyty pipi..kuumetta ei ollut oikeestaan yhtää 37.09 mutta armottomasti tirskuu ja pärskyy..ja nuo keittosuola tipat ei sitten auta yhtään..huomenna nasolinia ostamaan.
ja meijän piti peruu myös se huominen kyläreissu :(
en kehtaa tytyn kanssa lähtee tartuttamaan toista pientä sinne, tähän röhään.

taitaa meikäläinenkin olla koukussa tähän palstaan..mie isännälle sanoin että kohta pitää varmaan laittaa itelleekin kellonajat millo täällä saa käydä :D
tuumasin vaan ukolle et sitten jos jää kotihommat tekemättä,niin sitten olen liian paljon koneella :D
no aamulla kun tekee kaikki tarvittavat kotihommat,niin sittenhän on koko päivä aikaa olla koneella ;) enneku mies tulee töistä pois..
no kyllä täällä tulee ruokittuu ja seurusteltuu tytön kanssa,vaikka koneella tulee oltuukin :saint:

mutta mutta..saas nähdä millanen yö tulossa,nyt tyty ainakin nukkuu..vetäs pullollisen maito velli sekotusta..niin jaksaa =)
 
voi juma kun tulee tekstiä niin ettei perässä pysy... meillä poika taas simahti itekseen sänkyyn kun oli tarpeeksi täyteen buukattu (maitoa)... Ai että mä olen sitten hyvä äiti kun oon saanu opetettua sen nukahtamaan yksinään..vai olenkohan mä sittenkin huono äiti kun jätän sen yksinään sänkyyn (pähkäilee) Ei se siellä itke vaan iloisena juttelee kunnes nukahtaa, ilmeisen onnellisena ja tyytyväisenä =)

susa niin katsos kun myö ollaan täältä naapuripaikkakunnalta, täällä se vauvauinti on tuolla kylpylässä ja siksi niin kallista... Meinasin ehdottaa että tulkaa tekin sinne, matkahan ei loppupelissä kovin pitkä ole mutta se ajankohta, la-aamuna klo 8.30 ei mikään paras mahdollinen, tai meidän rytmiin verrattuna järjetön...
 

Yhteistyössä