Mä voin maksaa sit kun mä voitan lotossa.
Ai mut enhän mä oo lotonnu pitkään aikaan
Alkuperäinen kirjoittaja RäsyNukke:NäkymätönNinni, mä tarkotin sitä jos aloitta vellit/soseet niin pienelle kun vaikka alle 2kk. Kyllä 4kk. saa antaa soseita. Anteeksi :hug:
Höh! Tosin en miäkään lottoa... pysytellään sitte kotimaan kamarallaAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Mä voin maksaa sit kun mä voitan lotossa.
rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto no nyt miäkin voin mennä kohta maateAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Ihanaa sovinto tehty. :hug:
Miä haluan ja muttei mul ole kuin pullo punkkua. Ja sitä en viiti avata.Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Nyt alkoi suuta kuivaamaan, avasimpa sitten siiderin (hyi minua.) :ashamed:
juu, sitte myö ostettais sulta lisää ihan tukemisen vuoksi että saat konerahat takaisinAlkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Tässähän kohta kannattaa jo se kirjova ompelukone ostaa, kun tuo hyttyssuoja-buumi näyttää leviävän kulovalkean tavoin.. :saint: Alkais kilpailijaksi tuolle huutismyyjälle.
Juot sen miehen kanssa kynttilän valossa jne jne.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Miä haluan ja muttei mul ole kuin pullo punkkua. Ja sitä en viiti avata.Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Nyt alkoi suuta kuivaamaan, avasimpa sitten siiderin (hyi minua.) :ashamed:
juuAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:pitääks täs mennä huomenna siideri ostoksille vai
enkä juo. Se on mun oma pullo. Sain naapureilta kissan hoitopalkaksi toissa joulunaAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Juot sen miehen kanssa kynttilän valossa jne jne.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Miä haluan ja muttei mul ole kuin pullo punkkua. Ja sitä en viiti avata.Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Nyt alkoi suuta kuivaamaan, avasimpa sitten siiderin (hyi minua.) :ashamed:
Pitäähän ne sateenkin poissa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja RäsyNukke:Ihania noi hyttysverkot!
Harmi vaan ettei täällä meillä päin niillä tee yhtään mitään