Ai niin oli kerran puhetta näistä äitien höperyyksistä... Mullahan kävi niin torstaina että menin postiin tarkoituksenani ostaa kortti ja lähettää se, no valkkasin sopivan kortin hyllystä ja menin takavasemmalle kirjoittaa sitä, laitoin siihen postimerkin ja vein laatikkoon niinku kuuluukin ja läksin ulos...Mutta mutta seuraavana päivänä mun päähän pasahti yhtä-äkkiä että ei stana, mä unohin maksaa sen kortin siis eihän mulla nyt pienessä mielessäkään käyny että ostokset on tapana maksaa...Ei muuta kun äkkiä postiin että: "mulle kun kävi eilen pien vahinko"...luulin jo että ne mut passittaa suunnilleen vankilaan, mut täti vastaskin vaan että sitähän sattuu...Ai sattuuks oikeesti muillekin et unohetaan maksaa ostokset No mikäpä siinä, onneks en oo sit ainut...ja selvisin myös ilman ehdollista, maksoin kiltisti sen euron, mikä oli ryöväämäni kortin hinta...
Joo, ja tänään tein miehelle kinkkupiirakkaa... Laitoin sen uuniin ja lähdin vaunulenkille. Sanoin miehelle että ottaa kohta sen pois uunista, niin hetken päästä tää soittaa että olin unohtanu laittaa ne kinkut siihen piirakkaan Mun oli pakko kääntyä lenkiltä takasin kun nauroin ääneen tuolla kävellessä, oisivat kohta valkotakkisia tilannu ohikulkijat...
Että näin...
Joo, ja tänään tein miehelle kinkkupiirakkaa... Laitoin sen uuniin ja lähdin vaunulenkille. Sanoin miehelle että ottaa kohta sen pois uunista, niin hetken päästä tää soittaa että olin unohtanu laittaa ne kinkut siihen piirakkaan Mun oli pakko kääntyä lenkiltä takasin kun nauroin ääneen tuolla kävellessä, oisivat kohta valkotakkisia tilannu ohikulkijat...
Että näin...