*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Krisu on meillä se promenade, ja sit kaveripariskunnalla on seaside siinä vieressä. Promenadesta saa alasängyt vierekkäin, joten varmaan nukun siinä Annin 3 v kans ja sit mies saa mennä ylös :D Minttu nukkuu vaunun kovassa kopassa.
saakos laivalta lainattua vauvalle sänkyä? tiedätkö? tai toisaalta kyllähän tuo tyttö varmaan pari yötä rattaissakin nukkuis. tuu sitten kertomaan miten teidän matka meni.

Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Heii...mulle ei se huutiksen tyyppi vastannu mitään kun kyselin tuosta hyttys suojasta... :kieh: tahtoo jo tilata sen...laitoitteko vaan millasen haluutte vai mitenkä?
mulle oli äsken tullut viestiä. Käypä kattomassa oisko jo vastannut sulle. Onkohan hän saanut tänään kuinka monta meijen porukalta :LOL:

te olitte rakkaat rustanneet tänne niiiiiin monta sivullista tekstiä sillä väliin kun minä istuin anopilla.
Sen verran mitä ehdin lukemaan, niin riitahan tuosta vauvojen ruokajutusta tuli.
Mun tuli toooosi paha mieli! :'(
Meilläkin on syynsä miksi en imetä, ja siitä syystä korvikkeella mennään.
Ja se asia ei kuulu kenelleekkään mitenkä minä ruokin lastani ja miksi meillä imetys ei onnistunut, tarkoituksena on vain ja ainoastaan hänen hyvinvointinsa!
Me ei kylläkään juoda muuta kun korviketta, velliä meinasin kokeilla, mutta ei sitten vielä kokeiltukkaan.
Kyllä mä vaan niin nyt loukkaannuin itseni ja monen muun puolesta.
Harmi että tämän palstan keskustelun piti ajautua tähän tilaan.

Mä en tosiaan lukenut noita kaikkia sivuja, mitä tässä välillä oli tullut. Nyt aijon ne lukea, ja toivon että asiaan on tullut edes joku selvyys.

Elina :/

Krisu, en kysynyt kun tuo meidän vaunujen kova koppa on ihan kuin matkasänky, parempikin (pehmeät reunat jne. ) Likka nukkuu siinä nytkin, nukkuu aina eka pätkän yöstä, kunnen kannan ylös pinnikseen kun itsekin menen. Rattaita sieltä saa lainaan, mut ei varmaan sänkyjä....

Ei kukaan tarvis Brio Race rattaita? Meillä ei esikoinen niitä enää tarvi enkä viiti Mintulle säästää, ostan nyt eka matkarattaat sille ja myöhemmin sit jotku tollaset taas.

topsy:
mulla on se maali loppu,enkä aio maalata niitä piruja pois..sen verta loukkas tuo aihe minua..mutta onneks täällä on teitä järkeviäkin äitejä..jotka ei oo nenä kii joissain tilastoissa :headwall:

meillä on päällä raita body ja ihanat koko potkarit ja raita sukat..

ja meillä on brion vm.07 vaunut,en muista mitä tiettyä merkkiä..ja oon ollu tyytyväinen,ja yhdistelmät ovat..

Mullekin se vastas että sitä kruunua ei ole mutta kangasta kyllä, jippiii (hyppii jo kattoon täällä) varasin siis kangasta (jos se vaan sille käy).

Nyt tajusin että annoin kaverille lahjakortin siljalle ja sillä olisi saanut perhehytin 100 ? saiskohan sen vielä takas kun viimeviikolla ei ollu vielä käyttänyt.

heheee...vastashan tuo.ei muuta kun tilailemaan... :D laitan tekstin "Shh..pikku-hurmuri huilaa" tai "hetken tässä huilailen"... varmaan ton ensimmäisen.

Pessillä oli päällä tänään tummansini-vihree raitanen body ja vihreet gollege housut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Krisu, en kysynyt kun tuo meidän vaunujen kova koppa on ihan kuin matkasänky, parempikin (pehmeät reunat jne. ) Likka nukkuu siinä nytkin, nukkuu aina eka pätkän yöstä, kunnen kannan ylös pinnikseen kun itsekin menen. Rattaita sieltä saa lainaan, mut ei varmaan sänkyjä....

Ei kukaan tarvis Brio Race rattaita? Meillä ei esikoinen niitä enää tarvi enkä viiti Mintulle säästää, ostan nyt eka matkarattaat sille ja myöhemmin sit jotku tollaset taas.
joo mentävä on hakemaa ne rillit..luin topsy et "kunnes kannan ulos" pinnikseen,kun itekkin menen :eek:
ja olit kirjoittanu et "kunnes kannan ylös pinnikseen kun itsekkin menen.."

Meillä on hienot luultavasti vm. 03 tai jotain Ora Duoletot. Ja niissä Ellalle sisaristuin. Ja Ellalla matkiksina Gracon Voyagerit siis jos tarvitaan, sitten tytöillä matkiksina (sattarit) Herquleksen twin Herot mustat. Ja vielä Emmaljungan ykköset vm. -98 mutta tosi siistit. Olenko siis ratas friikki? (isännän mielestä kyllä ) ja haluaisin ne carenan pinkit tuplikset.

meillä abc:n yhdistelmät,tummansini-beiget..ostin huutiksesta 60?lla ja todella hyvin on palvelleet.Ainoo et kantokoppa oli hurjan pieni.Ja sit huutiksesta ostetut tuplat..aivan ihanat =) ja Peetulla vielä olikos Emaljungan sellaset perus rattaat jotka sit Pessille ens kesänä varmaan jo menee..Ja vielä seisomalautakin..löytyy kärryä jos jonkin moista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
krisu sieltä saa ilmaiseksi pienen matkasängyn hyttiin joko valmiiksi tilattuna tai sitten infosta ( tietää vanha siljalla kävijä, viimeksi kesä -07) ja siihen kuuluu petivaatteetkin mukaan.
kiitos tiedosta piituli! täytyypi varmaan soitella sinne siljalle huomenissa ja varailla matkaa :)

Yhteistyössä