*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Niinukka miä just laskin että oon ollut viimeksi viihteellä toissa vuoden syyskuussa :eek: Ja ihan hirveesti ei ole vielä edes mieli tehnyt. Taitaa vanhuus iskeä tai sitte se kun tietää mikä olo siitä seuraa useammaksi päiväksi. Minäkö en osaa ottaa vähän vaan otan harvoin ja kunnolla :ashamed:
 
HemuliP muistaakseni kyselit menkkojen vaikutuksesta imetykseen. meillä silja rintamaidolla ja mulla tullu nyt yhet selvät menkat ja lisäks usein epämäärästä vuotoa |O tuossa oli pari viikkoa (menkkojen aikaan) kun maito oli tosi vähissä ja tyttö olikin vähän kärttynen ja imettäminen otti kipeää kun imeminen oli niin rajua. pärjättiin kuitenkin ilman korvikkeita mutta useasti kyllä luulin että loppuu kohta mammalta maito kokonaan. no nyt sitten taas on ollu tissit niin täynnä maitoa pari päivää että vois imettää vaikka kellonympäri :eek: en tiiä mistä johtuu, kaippa ne hormonit sielä alkaa kohisemaan ja tämä sitten vaikuttaa vähän vaihtelevasti tuohon maidontuloon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RäsyNukke:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja RäsyNukke:
Ihania noi hyttysverkot!
Harmi vaan ettei täällä meillä päin niillä tee yhtään mitään :(
Pitäähän ne sateenkin poissa :saint:
Ja voihan sen koristeeks hankkia :D
Toki toki. Minkäs muun takia miä siihen kruunuun oisin timangeja ompelemassa :whistle: Toivottavasti sen kruunun ja saan :D
 
tuutilulla mie olen ollut joulukuussa 06 viimeksi kapakassa..eikä kyllä ole tehnyt mieli yhtään..no onhan tuolla aikanaa tullut juostua liiaksikin :D
mies on mulle monta kertaa venlan syntymän jälkeen sanonut että voin mennä baariin jos haluan..mut kenen kans menisin?ja sit ku miettii seuraavaa päivää niin ei kyllä hutsita..
lupasin kyllä siskoni kanssa pääsiäisen kunniaks ottaa,kun se on tulossa meille pääsiäiseksi.huh onneks sinne on vielä toista kuukautta :whistle:
 
Apuva, te ootte ihan mahottomia! Pitäis vissiin paremminkin johonkin chattiin meidät liittää, täähän on jo ihan reaaliaikaista keskustelua :)

Vai että on täällä imetys/pullomaito keskustelua ollut...Ja sit soseetkin siihen mukaan... näinhän se menee, näistä asioista pitää AINA taistella, kun ittehän sitä on aina oikeassa. En haluais edes kommentoida, harmittaa suorastaan että tännekin noi keskustelut survottiin, kai noille on ihan omiakin palstoja... Mut ymmärrän et jotkun veti herneen nenään, ite myös hieman pahoitin mieleni. Ja Räsynuken kommentti siitä, että pitää ymmärtää etukäteen että monta lasta on raskas hoitaa ja pitää vaan kestää, sai ihan hymyn suupieleen, niin lapsellisesti se oli kirjoitettu :xmas: Argh, rokotusjutut PLIIIS jätetään täysin kommentoimatta, saa meikäläisellä niiiin karvat pystyyn... Olen joutunut Annin kanssa kokemaan "läheltä piti tilanteen" ja silloin päätin että kaikki rokotukset annan mitä suositukset suosittavat. Niin eikös suositukset suosita myös imettämään 6 kk... :whistle:

No niin, Dogtor lainatkoon maalia että saan minäkin nuo pirut tuolta seiniltä pois, eihän noi sovi yhtään sisustukseenkaan :D Olen tykännyt tästä palstasta koska täällä jutellaan juupa-jaapaa, ei sen kummemmin syvällisiä. Ei sillä että ne olisivat huono asia, mutta niistä käyn sitten keskustelua muilla, niille tarkoitetuilla palstoilla.

Me lähdetään 2.2. laivalle, onkos muita tulossa? Helsingistä.

Piitulin laatikkohässäkkä oli tosi siisti! Pitäis hyvin lelut kasassa!
 
Älkää nyt noista viihteistä ja siidereistä höpötelkö...Täällä on hissi tuossa kurkun kohdalla,kun lukeekin sanan SIIDERI :eek: :D
Seuraavaan vuoteen en ota, kun siitä tällaiseksi tulee :saint: :D

Sara sai perjantaina rokotuksen. Illalla tuli lämpöä pikkuisen. Eilen oli miehelle kitissyt jotain ja rauhoittunut syliin nukkumaan lopulta. Ja äsken taas vinkui ja huusikin täyttä huutoa kunnes suppo alkoi vaikuttamaan. Aikas pitkät oireet

:eek:
 

Yhteistyössä