:hug: älä lopetaAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:mua rupee kohta ottaa pattiin niin paljon että lopetan koko palstalla käymisen..
enkä viitti enää asiasta jauhaa,vaikka sisälläni kiehuu,ja minä sitten varmaan olenkin se räsynuken mainitsema tyhmä koska otin nokkiini tästä asiasta..
No niin, luimpa uudelleen noita kirjoituksia. Ja lainasin räsynuken tekstiä. Löytyihän sieltä se pehmentävä tekijä, eikös juu ja kaiken A ja O, pääasia että vauva voi hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja RäsyNukke:Pääasia siis kuitenkin on että vauva on tyytyväinen syö se mitä tahansa!
Mä kyllä uskon että täälä kaikki hoitaa vauvansa todella hyvin =)
Meillä se kynäote on löytynyt mutta tasapainossa toivomista aikasta paljon. Kompuroi tooosi useasti. Pyörää tuo ei edes koko viime kesänä suostunut kokeilemaan, apupyörät on. Mutta onhan se hankalaa polkea kun jalkoja pitää katsoa ja jalat eivät pysy polkimilla :/Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutilulla Meillä on kanssa tuon motoriikan ja hienomotoriikan kanssa ongelmia. Just käden ja silmän koordinaatio ei pelaa, eli ei osaa käyttää kynää kunnolla jne. Polkupyörässäkin on ne isot apupyörät ja poju on jo kohta 9v. Kokonaivaltaisesti Juho on ikätasoaan jäljessä 2-3 vuotta. Ja käy erityiskoulua.