Terveisiä 4kk. neuvolasta. Mitat oli 5070g. ja 60,5cm.
Ja pakko munkin kommentoida tota
ginniferin kirjotusta. Oon siis täysin samaa mieltä ginniferin kanssa imetyksestä ja vellien+soseiden annosta.
Sanon nyt ensin että mun mielestä kukaan ei ole riidellyt tästä asiasta ja mun mielestä TÄYTYY SAADA SANOA OMAT MIELIPITEET!!! Tyhmä on se joka ottaa nokkiinsa toisen mielipiteestä!!!
Vaikka meillä tyttö noin pieni niin en ole aloittamassa lähiaikoina soseita. Pääosin mennään korvikemaidolla koska suurista yrityksistä uolimatta mulla ei maitoa tule tarpeeksi :'(
Ja sitten MUN MIELIPIDE on myös se että syy vellien ja soseiden aloittamiseen tosi aikasin ei saa olla se että on paljon muitakin pieniä lapsia. Jokainen itse päättää millä ikäerolla lapsensa tekee. Mutta siinä teko vaiheessa täytyy olla tietoinen millaista on hoitaa 4kk. 2v. ja 3v. lasta. Ei saa sanoa että vauva saa soseita niin aikaisin että jaksaisin hoitaa muutkin lapset. Vauvan täytyy saada olla vauva muista lapsista huolimatta. Jos ei ole varma jaksaako hoitaa lapsia pienillä ikäeroilla niin kannatta jättää suuremmat ikäerot.
Vauvan kuuluukin herätä öisin syömään, harva vauva nukkuu yöt läpeensä joten miksi pitäisi "pakko nukuttaa" vellillä?
Pääasia siis kuitenkin on että vauva on tyytyväinen syö se mitä tahansa!
Mä kyllä uskon että täälä kaikki hoitaa vauvansa todella hyvin =)
Uteliaisuudesta kyselen että onko täällä muita äitejä jotka ei oo rokottanut lastaan/lapsiaan?
Minä myös koukussa huuto.netiin