Olen
tuutilulla kanssasi samaa mieltä... Jos susta tai piitulista ei ole päivään kuulunut mitään, niin mietitään mitä nyt on sattunut
Lasten vertailusta: Jokainen ipana kasvaa ja kehittyy omaa vauhtiaan. Mulla oli kerholainen, joka ei osannut/oppinut leikkaamaan saksilla. Mitä nyt sijaiselta olen kuullut, niin eipä osaa vieläkään. Jätkä on lähdössä eskariin eikä tiedä miten sakset laitetaan käteen. En sinänsä ollut huolissaan, koska häntä ei kiinnostanut sellaiset hommat (vaikka mitä olis keksinyt). Neuvolan mukaan oli kyllä ihan "normaali" lapsi, että ei pitäisi olla mitään syytä moiseen. Mä huolestun sitten, jos hän ei opi eskarissa sitä taitoa. Äiti kokeili mun aikana kaikkea mahdollista ja mä yritin kaikkea... Hän oppii varmaan sitten, kun tarvii sitä taitoo
Mutta meillä ollaan kovaa vauhtia lähdössä menemään :saint:
Isäntä alko tuossa päivällä suunnittelemaan sen lakkapurkin ostoa (jotta saadaan noi portit lakattua) ja että saataisiin noi portit äkkiä paikalleen... On se hyvä suunnitella, mutta yleensä sille tulee kiire... Hän unohtaa sen asian vielä monta kertaa ennenkuin saa tehtyä :kieh:
Minäkö muka hätäinen? Meille tuli eilen jo se Eemelin syöttötuoli... On sitten valmiina tossa odottamassa