*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tuutilulla, meillä on tuo koulu kyllä jonkun verran auttanut noihin hienomotorisiin asioihin ja sitten ratsastusterapia, se auttaa yllätys sinänsä, puheeseen, tasapainoon, motoriikkaan yms. ja meillä varsinkin tuohon pyöräilyyn. Itse olin yllättynyt kuinka poika on edistynyt tuon terapian myötä. =)
Meillä on vaan se toimintaterapia ja sekin muuttuu ryhmäterapiaksi. 5-6 eskari-ikäistä poikaa; pelaavat ja leikin varjolla jumppaavat
 
dogtor KUKAAN ei ole täällä haukkunut yhtäkään äitiä huonolsi äidiksi (en ainakaan löytänyt mistään sellaista kirjoitusta) en myöskään minä!!
Oletkohan tehnyt oman johtopäätöksen?
Olen kuitenkin sitä mieltä että jokaisella on oikeutensa sanoa oma mielipiteensä jos se ei mene haukkumiseksi ja minä en ketään ole haukkunut. Mutta koska kaikki äidit ovat erilaisia niin silloin on myös yhtä monta erilaista tapaa toimia niin siksi mielestäni on tyhmää suuttua toisen henkilökohtaisesta mielipiteestä. Tosin minun olisi pitänyt kirjoittaa, että "on tyhmää suuttua toisen mielipiteestä" eikä niin että "tyhmä on se joka suuttuu" anteeksi siitä :hug:

Enkä mä tota rokotus juttua siks laittanu että ois saatu kiistely siitäkin van olisi ollut kiva keskustella muiden äitien kanssa jotka ei rokota lastaan esim juuri niistä syistä miksi ei rokota. No jätetään toi aihe nyt sit kokonaan pois. Voin mennä tonne "rokotukset" osioon kirjoittelemaan siitä.

Tärkeetä on mun mielestä kuitenkin se että jokainen tässä ketjussa saa jutella kaikista asioista mikä mieltä kaihertaa, on aihe arka tai ei. Eikä tarvitse sanoa sitä mitä kuvittelee toisen haluavan kuulla, eikö? Mun mielestä on kiva ettei kaikki ihmiset ole samanlaisia!

Joka tapauksessa pysytään vielä yhdessä, tämä meidän joukko on täynnä ihanaa porukkaa =) :flower:
 
räsynukke
ei se siltikään ole minun mielestä tyhmää pahoittaa mieltään toisten kirjoituksista,tuskin sinäkään naureskelisit jos joku kirjottaisi jotakin niin että se loukkaa sinua,ja kyllä olen tehnyt oman johtopäätöksen siitä että ne jotka antavat velliä alle 4kk ovat huonoja äitejä..
ja tuosta rokote asiasta,itse harkitsin rokotusten pois jättämisen koska ainakin ekassa rokote erässä tulee niin montaa eri sorttia sitä rokotetta,ja harkitsin että otan ne eri aikoihin mutta otinpahan sitten kaikki kerrallaan
 
Olen tuutilulla kanssasi samaa mieltä... Jos susta tai piitulista ei ole päivään kuulunut mitään, niin mietitään mitä nyt on sattunut :LOL: :LOL:

Lasten vertailusta: Jokainen ipana kasvaa ja kehittyy omaa vauhtiaan. Mulla oli kerholainen, joka ei osannut/oppinut leikkaamaan saksilla. Mitä nyt sijaiselta olen kuullut, niin eipä osaa vieläkään. Jätkä on lähdössä eskariin eikä tiedä miten sakset laitetaan käteen. En sinänsä ollut huolissaan, koska häntä ei kiinnostanut sellaiset hommat (vaikka mitä olis keksinyt). Neuvolan mukaan oli kyllä ihan "normaali" lapsi, että ei pitäisi olla mitään syytä moiseen. Mä huolestun sitten, jos hän ei opi eskarissa sitä taitoa. Äiti kokeili mun aikana kaikkea mahdollista ja mä yritin kaikkea... Hän oppii varmaan sitten, kun tarvii sitä taitoo :LOL:

Mutta meillä ollaan kovaa vauhtia lähdössä menemään :saint:
Isäntä alko tuossa päivällä suunnittelemaan sen lakkapurkin ostoa (jotta saadaan noi portit lakattua) ja että saataisiin noi portit äkkiä paikalleen... On se hyvä suunnitella, mutta yleensä sille tulee kiire... Hän unohtaa sen asian vielä monta kertaa ennenkuin saa tehtyä :kieh:

Minäkö muka hätäinen? Meille tuli eilen jo se Eemelin syöttötuoli... On sitten valmiina tossa odottamassa ;)
 
Heippa,

No niin. Olin viikonlopun siellä häissä ja palattiin juuri kotiin. Pakko oli heti päästä katsomaan teidän kuulumisia, mutta tekstiä on tullut niin paljon, että tähän tarvitaankin vähän enemmän aikaa :whistle:

Jotain erimielisyyksiä täällä on nyt ilmeisesti ollut. En yhtään nyt vielä tiedä mistä on kyse, mutta toivottavasti asiat on saatu selvitettyä. Kurjaa jos jollain on paha mieli. Mutta toisaalta on kyllä omalla tavallaan hienoakin, että meidän nettiystäväyys on jo sellaisella tasolla, että omia ajatuksia ja mielipiteitä uskalletaan tuoda reilusti julki!

Toivottavasti kukaan nyt ei tosissaan lopeta palstailua - jokainen lokamamma on kuitenkin tärkeä tälle palstalle ja minulle. Haleja - luen nuo kirjoitukset vielä ajan kanssa ja kommentoin sitten enemmän.
 
Dogtor sittenhän meitä "huonoja" äitejä on täällä aika monta... :hug:

Portista: Vauvatalo Johannan sivuilla oli ainakin jossain välissä... olisko ollu www.vauvatalojohanna.fi tai joku vastaava. Siellä oli ainakin sellaisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
tietääkö kukaan muuten mistä sais sellaisen puisen haitari portin 160cm aukkoon?kun ei tahdo löytyä mistään ja niin isoa koira porttia ei kehtaisi ostaa
Minkäs levyisiä ne lastentarvikkeet myymät on? Ootko katsonut? Sellainen on muuten aika yksinkertainen tehdä itsekin.
 
tuutilulla mä vaan piirsin kukan ja kirjoitin että kirjoitusmitali... :D :LOL:

Ja kyllä täällä täytyy edelleenkin laittaa keskustelujen aiheita, eihän tästä muuten mitään tule ja kuivuu koko palsta kasaan. =) Me ollaan kyllä tuutilullan kanssa yritetty pitää tää ketju tuolla ykkösenä että ei tiputtas kovin alas. Mutta jos te lopetatte aiheiden annon niin mitäs me sitten keksitään..... :whistle:
 
tuutilulla
meillä ei oo aikaa eikä kiinnostusta ite alkaa tekemään,ja kun nuo koiraportitkin ovat sellaisia että niissä aukeaa vain sellanen pikku ovi,ja kun kuitenkin tuohon aukkoon pitäis saada just sellanen haitari systeemi,et sen saa kasaankin sitten kun tarvitsee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tuutilulla mä vaan piirsin kukan ja kirjoitin että kirjoitusmitali... :D :LOL:

Ja kyllä täällä täytyy edelleenkin laittaa keskustelujen aiheita, eihän tästä muuten mitään tule ja kuivuu koko palsta kasaan. =) Me ollaan kyllä tuutilullan kanssa yritetty pitää tää ketju tuolla ykkösenä että ei tiputtas kovin alas. Mutta jos te lopetatte aiheiden annon niin mitäs me sitten keksitään..... :whistle:
Niimpä, puhut asiaa ystäväiseni :hug: Mut toisaalta eiköhän myö jotain keksittäis :LOL: Suunniteltais vaikka niitä verkkoja.

Hei muutes missäs Mileko on?
 

Yhteistyössä