*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Joo ja taas viestistä jäi sen suojan hinta mulla se maksoi 15 ? postikuluineen mutta se on tupliin tehty, että onko halvempi jos on vaan yhdelle sitä en osaa sanoa. :D
Miä en edes hintaa kysynyt :ashamed: Taas on vaan pakko saada :headwall: Toivottavast ukko ei tajua kysyä mitä maksaa kun miä en itekään tiijä
 
Velleistä, soseista ja imetyksestä on ollut puhetta. Tuo onkin se ainainen aihe mistä riittää väännettävää.
Mun henk.koht mielipide siitä on että jokainen tekee vauvansa kanssa niinkuin parhaakseen näkee. Kukaan meistä ei varmasti halua sitä vauvaansa vahingoittaa ja jos ei koe että velli vahingoittaa, niin antaa sitä silloin 2-3kk vanhana.

Meillä mies hoiti eilen tytön koko päivän kun mulla oli polttarit.
Ja hauskat polttarit olikin :D On nyt sitten tullut kontattua palomiehen vehkeissä silmät peitettynä köyttäpitkin rata ja pelastettu potilaskin matkan varrelta. Köyttä pitkin laskeudettu muutama metri, en suostunut ulkona tulemaan 17m alas köyden varassa :ashamed: Ratsastamassakin kävin 16vuoden jälkeen. Ja minnareillakin hiihdin ilman lunta :ashamed: Kunnes poliisit tulivat ja pysäyttivät puhaltamaan.Sain "nuhtelunkin" ettei humalassa saa olla puistoalueella ja ihan täydestä meni mulle alkuun kunnes toisen poliisin pokka petti ja tajusin että tilanne ei ollutkaan niin aito. :LOL: Jalat, takamus ja niska on tuon rääkin jälkeen aika tohjona :whistle:
Täytyy tässä parannella itseään nyt loppu päivä :D
Oli kuitenkin ihanaa olla ystävien kanssa koko päivä liikenteessä :)
 
Kävin tossa välillä tuolla Mitäs nyt palstalla ja siellä on yksi hyvä aloitus. Se oli näin että Te jotka ette suojaa sohvaanne yhdynnältä ......jne, käykää lukemassa, sieltä saa tosi hyvät naurut, itse nauroin vedet silmissä. :LOL:
 
Äitivaan: Sori, en muistanut et tuo synnytys keskusteluhan oli sun aloittama :ashamed: Mulla jäi synnytyksestä hyvät muistot. Jakkaralla synnytin ja epiduraali oli taivas. Sai levättyä hyvin ennen ponnistusvaihetta. Kätilöitä en muista kovin tarkkaan, kun sillon oli aika monta synnyttäjää ja mua kävi kattoo kuka millonkin kerkesi. Osastolla olikin sit aika rankkaa ja oisin toivonut enemmän apua jaksamisen kans. Märisin hormonimyllerryksen kourissa ja yökkö vaan totesi et pitäähän sun jaksaa kotonakin! Kotiin lähtikin sit itkuinen ja yliväsynyt mamma. Tuo osatolla olo aika onkin ainoo asia mikä jäi vaivaamaan. Miksi toisten vauvat otetaan syötön väliksi hoitajien huoneeseen ja toisten taas ei? Synnytystä alkuun ajattelin paljonkin ja kertasin kaikille jotka vaan jakso kuunnella. Nykyään tulee mietittyä enää harvemmin.
 
No niin, nyt on kysästy onnistuuko tumma luumunpunainen verkko, v.punaisella tekstillä kera v.punaisen kruunun. Ja tekstiksi Kiiukka kauneusunilla. Piste :D Toisaalta tekis mieli se pikku pirpana päikkäreillä vaikka matkarattaisiin.... :whistle: Täällä karkaa taas mopo käsistä :LOL: Niin ja kruunu siksi että saan ommeltua siihen timangit kiiltelemään ;) Voi tyttö parkaa mihin vielä joutuukaan kun äiti ottaa ilon irti elämästä :D
 
... onko muilla?
Mulla yhä vaan 110/60 , terkka vaan aikanaan kysyi pyörryttääkö...
nimittäin huterahko olo väliin on ja aika jännää alkaa ajattelemaan kun kantelee vauvaa ... :(
Oisko nestehukkaa ? Koetan mä juodakin ...
Millä tätä sais ylemmäks ? Salmiakilla? Suolalla?
Huomasin pyörähdellessä siel babylatinossa ja muutenkin.
Normaalisti on 120/75 tms ...

kysyy pau
 
YOodottaja mulla on tuollainen paine ihan olemassaankin 110/70- 100/60jotaa. Alimmillaan mitattu yläpaine on ollut alle sadan, alapainetta en muista. Pikkusen tuppaa välillä huippaamaan, varsinkin nopeat liikkeet. Samoin alhaalta ylös nousu jne. En tiijä miten sitä ylemmäs saisi kun ite en ainakaan millään vaikutusta ole huomannut olevan
 
hmmm....mistähän mä keksisin hyvän tekstin tuohon hyttys suojaan?!...hitto vie..nyt tarvii sitä alkaa pähkimään.

millähän tuon kuumeilija kuumeen sais laskeen.38.6 oli äsken vaikka oon panadolia antanu puol tuntia sit.Ja peiton alla makaa kun palelee,eli kuume varmaan vaan nousee... :$ ei muuten mutta kun nuo kouristukset vaivaa meillä. Äsken kannoin sille mehua ison pullollisen nenän eteen,mahdollisimman kylmää.Jos sais sillä vähän itteensä jäähdyteltyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tahtoo kans luumunpunaisen otin meinaan valkoisen, mut tosiaan jos siis matkiksiin ostais toisen ja just tolla kruunu hommelilla, (enhän mä aio ketään kopioida) :saint: :ashamed:
Laitatkos siä ja timangea kiiltelemään :saint: Ajattele oikein hohtaisvat auringon valossa. Kyllähän meijen leidit ne tarvii ihan ehdottomasti :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
hmmm....mistähän mä keksisin hyvän tekstin tuohon hyttys suojaan?!...hitto vie..nyt tarvii sitä alkaa pähkimään.

millähän tuon kuumeilija kuumeen sais laskeen.38.6 oli äsken vaikka oon panadolia antanu puol tuntia sit.Ja peiton alla makaa kun palelee,eli kuume varmaan vaan nousee... :$ ei muuten mutta kun nuo kouristukset vaivaa meillä. Äsken kannoin sille mehua ison pullollisen nenän eteen,mahdollisimman kylmää.Jos sais sillä vähän itteensä jäähdyteltyä.
Onks teillä pronaxenia? vaatteet minimaaliseksi,ikkuna auki jos mahd. jne.
 
Soseiden valmistuksesta tein itse peruna-porkkanaa, mutta ei meinannut ainakaan vielä kelvata jätkälle. Voi olla, että siitä syystä hänellä meni maha vähän sekaisin... Tuli ihan ruikuli kakkaa. Nyt kun olen taas antanut kaupan tavaraa, niin ei ole tullut. Tai sitten se oli se riisivelli... Pääsääntöisesti yritän tehdä itse kaiken ja toivon mukaan se myös kelpaa.

En mä ainakaan hermostu tosta keskustelusta. Jokainen tekee minkä parhaaksi näkee.
 

Yhteistyössä