Huh huh,on tää yhtä pähkimistä tää äitin elämä
nyt sit Peetulla on pikkasen lämpöö ja aamusta sai taas kuumekouristuksen,tosin ihan pienen..Hän on noita saanu n.1,5vuotiaasta mun yleensä lämpö on noussu 38 ainakin ennen kun on tullu.Luulin jo et noi on ohi,mut ei ilmeisesti..Ja nyt lämpöö ei ollu kun 37,4...
Voi toista,johtukohan eilinen raivari tästä tulevasta kuumeesta.. :snotty:
Mites muuten tosta
vesirokosta, Peetulla siis vajaa pari viikkoo sit oli tarhassa lappu et vesirokkoo,eli voi sekin olla puskemassa päälle...Mutta mitäs jos Pessille tulee tuo rokko? Eihän sitä vissiin mitenkään voi välttää,mut että onko kellään kokemuksia?..
Kiitos
mamma3 tuosta huutis jutusta
on tää kans kummallista...
no mut tuo beige sopis meille loistavasti kun on sini-beiget vaunut Pessillä.
Ginnifer meillä myös alotettiin velli tossa 3kk kieppeillä ja siks kun ei kauheen huima oo tuo Pessin kasvaminen.3kk neuvolassa oli sen pikkasen päälle 5kg ja pituus kasvussa oli notkahdus alaspäin. Soseita aloin 3kk2vk ikäsenä noin antaan tuon kasvun takia juuri.Ja nyt näyttäs hiukan että poika kasvaiskin..
Meillä kans imetys meni lörinäks ja mua harmittaa se kyllä suuresti
olisin kyl halunnu imettää mahdollisimman pitkään mutta Pessi ei jaksanu tissiä imee. Ja epäilys on sama kun
äitivaan sullakin,meillä myös kielen jänne aikas lyhyt ja lähtee kielen kärjestä sekä myös melkein ikenestä.Meillä lääkäri katsoo tuota kieltä et pitääkö jotai tehä.Aattelin kans et mitenkähän kun noi hampaat puskee tuolta ja kielen jänne on ihan melkein niissä kiinni...hmm..
Tuon jänteen takia luulen myös et Pessi mielummi syö sosetta kun imee pullosta,tosin en anna kun max.puoli purkkia kasvissosetta päivässä,maissi tai peruna-porkkana.
Rontti- ei Peetu saa noita raivareita tarhassa ollenkaan,tai ei ainakaan mulle oo kukaan kertonu.Kyllä aattelin ottaa ton puheeks neuvolassa nyt.3vuotis neuvolan varaankin nyt Pessin 4kk neuvola käynnillä. Niin mä ajattelinkin et ei varmaan sillain muista et mitä on tapahtunu mutta just se et on voinu jäädä jotain tuonne alitajuntaan tuosta turvattomuuden tunteesta..ite siis oon suojellu Peetua vauvana kun leijona emo poikiaan...koko ajan melkein ollu mun sylissä ja oikein sillain hoivissa..enhän mä oo meinannu Peetua ees kenenkään muun antaa vauvana hoitaa.Neuvolasta sit neuvoivat et josko äiti hiukan ees hellittäs ja antais jollekkin poikaa...Meinas itellä jaksaminen loppua.Ja ihmekkös tuo.
no mutta mitä niitä vanhoja miettimään..ton takia oon tyytyväinen kun oon Pessin odotus ajasta asti ollu poikien kans keskenään.
Nyt peetu heräs..ja pessi nukahti