Kylläpä sitten ottaa päähän, sunnuntaina loppui menkat ja eilen alkoi taas vuotamaan...mikähän ihme homma tässä nyt on meneillään
joo ei siinä muuten mitään,mutta kun jälkivuotokin kesti yli seittemän viikkoa ja kohta perään menkat ja taas niin ei oo hirveesti noita kuivia päiviä ollu viimeaikoina...ja myös minä kuulun siihen sakkiin joka inhoaa näitä päiviä yli kaiken :headwall: Ennen raskautta en huomannu suurempia mielialanvaihteluita menkkojen aikaan, mutta nyt kyllä senkin edestä... se on kumma miten ihmisen mieli voi muuttua sekunnissa suuntaan ja toiseen. Onko muilla ollu menkat nyt säännöllisesti vai kuuluuko tämä asiaan tämmönen?
Poika tuolla sängyssä kuuluu höpöttelevän itsekseen, vähän jotain itkuntapaista yrittää välillä vääntää, mut sit muuttuu jo melkein nauruksi. Jospa se sinne nukahtais... Mieskin lähti viihteelle pitkästä aikaa, yhen kerran ollu pojan syntymän jälkeen. Itseasiassa luulin, että haluis useamminkin käydä,mutta eipä tuo ole halukkuuttaan ilmaissut ja hyvinhän tuo on kotona viihtyny..Nyt oikeestaan vähän patistelinki, kun onhan tuolla ens viikolla synttäritkin. Niin ei mulla mitenkään oma lehmä ole ojassa, mutta parin viikon päästä pääsen minäkin tyttöjen kanssa käymään vähän ulkona, niin eipähän tarvi ukon sit päpättää ettei hän oo päässy
Ja se
kaukalopussihommaminähän olin myöskin innoissani jo tilaamassa sellaista kun ajattelin että pakkohan se on saada kun toisillakin on..mut tulin siihen tulokseen (jopa ihan ite,ukolle en kerenny ees ehotella)ettei me sitä tarvita kun meijän jätkä on niin lämpöstä sorttia ja autoon ei tarvii pukea muutenkaan kun fleecepuku ettei liian kuuma tule..Mulla on tapana aina ostaa ensin ja yleensä miettiä vasta sitten että tarvitaanko me tätä ja mihin me tätä tarvitaan..
Mutta se
bumbosiitä mä en pääse yli enkä ympäri, sehän se on pakko saada,kun vaan löytäs jostain halvemmalla kun on tuo uutena niin kallis kyllä...
Täältä saa kyllä tosiaan hyviä vinkkejä, että laittakaahan aina tänne kun on uusien hankintojen aika
Mitäs sitä muuta olikaan,
ystävistä meilläkin on tutuilla lapsia, mutta parhailla ystävilläni ei kenelläkään, eikä vielä suunnitelmissakaan pitkiin aikoihin, mutta hyvinhän nuo on minuu jaksanu kuunnella ja käyvät kylässä...tosin eihän ne ennää kysy soittaissaan että mitä minulle kuuluu vaan mitä pojalle kuuluu
Yhdellä läheisellä kaverilla on kyllä lapsi,mutta he asuvat toisella paikkakunnalla joten harvoin nähdään heidänkään kanssa. Että on se hyvä vaan kun on tällainen paikka jonne voi purkaa ajatuksiaan ja on kohtalotovereita..
No niin ja makkari hiljeni... äiskä käy hakee herkkuja koneelle ja lähtee soppaileen,jos jotain kivaa löytys =)