*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

ystävistä sen verran,että ehkä on nyt enempi pidetty yhteyksiä,ja kolme kaveria saakin vauvan keväällä..

mulla on nyt pari päivää sattunu tonne alas repeämä kohtiin,kävellessä koskee kovemmin ja sit ku käy pissillä ja pyyhkii..tarvinnee käydä näyttämässä lääkärille mikäli ei normalisoidu..

jännä tuo bumbo tuolla lastentarvike sivuilla,ku meillä on ihan samanlainen ku siinä mut meillä on ikäsuositus just se 4kk ja tossa 3 :|
mut meidän on ostettukin 3vuotta sitten,että syy voi olla siinäkin..
antton ei vieläkään nuku :kieh: äiti ja isi tahtoo nukkumaan!!

hyvää yötä mammat
 
Hellou!!!!

Siis nyt meidänki poika tarvii ehottomasti tuon kaukalopussin!!!! :LOL: Kattelin jo netistä että BabyStylessä täällä Oulussa semmonen on alennuksessa 29?. Valkobeige eikä sama merkki mitä Piitulilla mutta pakko saada!Ryntään heti maanantaina hakemaan sen ku rahat päsähtää tilille :LOL:

Ja mun perustelut hankinnalle ovat: ostettiin Quinny Zapp matkarattaat joihin saa tuon meidän turvakaukalon kiinni ja olen lähdössä helmikuun lopulla Jyväskylään joten Jesse tarvii ehottomasti kaukalon ympärille tuon lämpimän pussin ettei palellu ku ollaan rattailla liikenteessä :D Ja tosihan tuo on että poitsu inhoaa pukemista.Ku sen saa sujautettua haalariin ni käet ja jalat huitoo ilmaa ja naama punasena kirkuu :whistle:

Täällä mä tosiaan vaan surffailen vaikka kello on kohta kolme yöllä.Nukahin tuossa alkuillasta kolmeksi tunniksi ja nyt kostautuu :kieh:

Vaipoista oli puhetta,me käytetään yleensä Pampersin Active Fit vaippoja paitsi nyt on Libero Midejä ku oli älyttömän halpa säkki!Yhelle vaipalle jäi hintaa 15senttiä. Muumit ja Pirkat menee jotenki koviksi meillä,Pampersit on kivan ohuita =) Mutta nyt koisimaan :wave:

Ainiin ja kerroinkos jo että Jesse on nyt viikon verran syöny pottu-porkkanaa ja hyvin maistuu.Ruokaa saa lappoa suuhun semmosella vauhdilla että oksat pois! :) Myös luumua ja persikkaa ollaan syöty. Sain minä sen bataatin ostettua,vielä pitäis työstää siitä ruoka pojalle :LOL:
 
diipeli: minä tilasin just semmosen pussin babystylen verkkokaupasta :D ! aika kova villityshän tästä pussista alkoi! mistäs hankinnasta seuraavaksi innostuttas ;) ?
täällä minä keikun hereillä vaan, unettomuus nostaa taas päätään kun on tuota univelkaa kertynyt ihan liikaa yhdelle ihmiselle |O ....poju nukkuu nyt ehkä hitusen paremmin, harmi ettei ite saa levättyä :| ....no jospa ensiyönä...

vaipoista: meillä liberot ja hyvin pitää! paitsi sillon kun on pantannu kakkaa parikolme päivää ja sitä tulee oikein rytinällä niskaan asti :x

ystävistä: aika moni jäi kun vauva ilmotti tulostaan :( , hiukan on yksinäistä joskus mut minkästeet...

hmmm,vieläköhän jotain....ei nyt tuu mieleen, taidan lähteä verkkokauppoja selaileen; ilmottelen sit mitä me EHDOTTOMASTI TARVITAAN seuraavaksi! ;)

:wave: :wave: :wave:
 
Voi kukkokiekuu :headwall:
Heräsin puol 5 vessaan eikä uni enää tuukaan. Odotin koko aika, että Eero heräis vihdoin syömään, mut ei. Koko yön nukkunut.
Mulla on ollut vaikeuksia saada unta just näihin aikoihin syöttöjen jälkeen. Tänään kun vaan se uni ois ollu ehdottoman tärkee, että illalla jaksais..
Onni heräilee viimestään tunnin kuluttua, joten ei sitä unta enää tartte ees yrittää. Päiväunista turha haaveilla, uni ei tule koskaan kun tarttis.
Eli illalla mennään tulitikkujen kera sit.

Vaipoista olitte jutelleet: meillä liberoo ja pampersia. Nyt actie fit käytössä. Ostelen vähän tarjousten mukaan.

Eero kääntyilee oikeelle kyljelle, ei masulleen vielä. Viihtyy muutenkin vain tovin masullaan. Selällään kyllä viihtyy.

Kai sitä tarttis mennä koittaan vielä unta. Kumpi sit herää eka, Eero syömään vai Onni, JOS se uni tulee...


 
Voi prkl sentään: heräsin 4.55 syöttämään ja taas niin pirteänä että. Nukahdin vasta joskus yhden jälkeen, kun en taas saanut unta vaikka poitsu oli unten mailla jo 22.30. Kiukuttaa ja suorastaan v***ttaa, grr. Nyt oon kuitenkin päättänyt, että en jää pyörimään sänkyyn vaan tuun tekemään jotain muuta ja näinhän se on, että ainoa vaihtoehto tähän aikaan on tulla surffaamaan... Jos imuroinnista ei tulis ääntä, niin sen oisin voinu tehdä ja tiskejäkin ois ollut, mutta kai pojan ja miehen täytyy antaa nukkua.
Oikeasti ottaa päähän tämä valvominen ja raivoan täällä yksinäni ihan täpöllä. Ja mulla on sama kuin Vilma-Onnilla, illalla pitäis jaksaa ja jo päivällä lähdetään kylään, joten en saa nukkua päikkäreitäkään. GGRRR.

Ystävyyssuhteista: aika yksinäistä sillä rintamalla on, kun oon kaveripiirin eka joka sai lapsen. Osa on lapsettomia tahtomattaan ja osa ei vielä lapsia haluakaan. Jännä kyllä että onkin osunut sellaisia omanikäisiä kavereiksi niin paljon, joiden mielestä lasten aika ei ole vielä. Tänä vuonna mittariin kertyy kuitenkin jo 29 vuotta, että koskas sitten jos ei nyt...
Mitä nyt niitä oon nähnyt (harvoin, voidaan laskea ihan kahden käden sormin), niin en oikein lapsesta mitään uskalla puhuakaan vaan yritän kuunnella niiden juttuja ja jutella yleisiä asioita. Mutta ei sekään kivalta tunnu: ikäänkuin vaan heillä ois oikeus puhua itseään kiinnostavista asioista ja kun mun kiinnostuksenkohteeni on niin tylsä heidän mielestään, niin siitä ei saa puhua sanaakaan. Hankalaksi siis menee. Tahtomattaan lapsettomien kanssa tilanne taas on se, ettei heitä itseään kiinnosta katsella mun onnea. Kai siinä on sitäkin, kun en mä ikinä lapsista puhunut tai vaahdonnut, sanoin vaan että kiva ois saada yksi kappale sitten joskus, jos sellainen suodaan. Sitten kun sanoinkin muiden mielestä ihan yhtäkkiä, että olen raskaana, niin se oli jotenkin väärin, kun en joutunut odottamaan vuosia kuten he.
Itse taas kritisoisin myös noita kavereita, kun joukkoon mahtuu sellaisiakin, jotka eivät halua tutkia lapsettomuuttaan sen enempää tai tehdä mitään asialle. Jos mä en ois tullut raskaaksi säällisessä ajassa, niin kyllä mä oisin tutkimuksiin hakeutunut: mieluummin niin kuin vuosien epätieto ja yrittäminen. Mut en oikein käsitä, miksei niihin tutkimuksiin haluta mennä, "mä en halua mitään hoitoja" sanoi yksikin. Kaihan asian voi tutkia ja saada varmuuden, että mistä asia johtuu, eihän niihin hoitoihin kukaan pakota.
Kyllä mä ainakin mieluummin ottaisin vastaan tiedon kuin epävarmuuden. No, spekulointiahan se on mulle kun ei ollut mitään ongelmia.
Ai joo, ja tuo on muuten aihe, josta ei saa puhua, eivätkä kyseiset kaverit halua asiasta keskustella, eli siksi mietin vaan itekseni että mikä niissä tutkimuksissa on niin pahaa.

Vaipoista: meillä on käytössä Pampersin tavallinen, koko 5 - 9 kg eli kokoa 3 ilman verkkoa, ja kyllähän se vähän haisee. Pirkkaa on kokeiltu, mutta se on niin paksu ja kovantuntuinen.

Mä en innostunut tuosta kaukalopussista nyt enää, kun kohta kaukalokin on pieni, mut tuo Bumbo alkoi kiinnostamaan!
Ehkä siis seuraavaksi suuntaan nettikauppoihin,vai menisköhän kokeilemaan unta...
 
Just niin se meni.. Eero sit heräs puol 6 syömään, jatko siitä uniaan ja Onni alko potkiin hereille vähän ennen kuutta. Siis todellakin potkii!! Ei anna periks, ennenkun nousen ylös. Ukko se jäi kuorsaamaan :headwall: .

Onko teillä miehet sanoneet koskaan näin: Ei tuo lasten tulo ole elämää juur muuttanut???

Meillä on.. Onkohan se muutanut ÄITIEN elämää juurikaan???

Toinen, mikä saa mut aina kiehuun on viikonloppuaamuna tää: Ai että kun särkee päätä, kun tuli nukuttua TAAS LIIKAA!!

Kysynkin aina, että miks et sit noussu Onnin kans ja antanu mun nukkua?? Kun mulla tuota ongelmaa koskaan ole...

Kyllä huomaa, et on noustu siis sianpiarun aikaan ja ei voi kun :headwall:

Toivotaan, että päivästä tulis kiva, ja illasta tooosi kiva!!

Ainiin, mennään Onnin kans lasten temppukouluun (tai joku vastaava) Siellä lapset ja vanhemmat saa pelailla kaikkee! Ei ole ohjattu juttu, vaan omien halujen/taitojen mukaan mennään. Sitä on suositeltu kovasti ja menen tänään. Koitin kyllä siitä kivaa harrastusta iskälle ja pojalle, mutta niin...

Mä olen vissiin lähes ainoa, joka ei innostu kaukalopusseista. Sen käyttöikä on niin lyhyt, etten mä semmosta raski ostaa.

Jahas, Onni kiukkuaa, haluaa majan, siispä raksahommiin!! :wave:
 
Huomenta!

Meillä ukot nukkuu tuolla ylhäällä vierekkäin tyytyväisinä. Eemeli söi äsken ja nukahti isin viereen. Äippä sai hieman vapaata. :D
Täällä sataa kaatamalla ja tuulee ihan törkeen kovin. Näinköhän jossain välissä olemma ilman sähköjä... Kunnon myrsky alkamassa.

Marzyciel en tiedä sun kavereistas, mutta mä ainakin pelkäsin eniten sitä mitä sieltä löytyy. En millään olisi halunnut silloin tutkia vaan antaa asian olla. Tarvitsin vain aikaa totutella siihen tosiasiaan, ettei meille tule niin helpolla lasta. Kun mitään ei löytynyt, niin se olikin vielä pahempaa (syytähän ei aina löydy). Väestöliittoon mentiin ja siellä vasta löytys "vika". En ensi alkuun millään olisi halunnut tehdä IVF:ää, mutta onneksi äijä "pakotti" kokeilemaan edes kerran. Jos olisin itse saanut tahtoni läpi, niin eipä oltais tässä teidän joukossa. :/

Ei tuo Eemeli sinänsä ole muuttanut meidän elämää kovinkaan paljon. Meillä on kuitenkin ollut noi koirat jo 7 vuotta. Ei me olla koko sinä ainaka voitu mennä ja tulla ihan niin kuin itse tykätään. Mun elämää tietty on muuttanut vähän enemmän kuin isännän, mutta eipä tuo ole häirinnyt. Johan tähän uraputkeen tarvittiinkin tauko :saint:
Samalla lailla me mennään ja tullaan muuten mitä ennen Eemeliä. Nyt vaan lähtö kestää vähän kauemmin ja pitää ottaa aina yks mukaan...

Me mennään nyt 5.2 laivalle. Saatiin laivan viimeinen perhehytti. Keskiviikkona olis tarkoitus mennä Tukholmaan katteleen kauppoja. Eemelille tarviis mennä ostamaan ainakin lastenkirja (tai kirjoja), kun täältä niitä on vähän vaikeampi aina löytää. Lisäksi olisi kiva käydä siellä BR:ssä. Tietty mun tuurilla on ihan törkee pakkanen ja istutaan sitten laivassa karkkibingossa koko päivä. No äippä lähtee ainakin oli ilma mikä tahansa. Isukki saa jäädä pojan kanssa sitten laivaan :D
Toivottavasti ei vaan ole tälläistä myrskyä sitten odotettavissa, ettei äiti voi vähän huonosti. Mitähän saa ottaa matkapahoinvointiin jos tarvii? Niitä pillereitä ei ainakaan saa ottaa... Pitää mennä apteekkiin kysymään.

Mutta nyt äkkiä kahvin keittoon, kun saa vielä tehdä sen ihan rauhassa :wave:
 
Huomenta!

Täällä kun tuntuu olevan laivareissajia, niin kertokaapa, mitenkäs Tukholmassa on sunnuntaisin kaupat auki? Vissiin vain isommat tavaratalot on? Onko niissä tarpeeksi katseltavaa? Meillä on kyllä lapset mukana, että ei kovin paljoa viitsitä edes shoppailla, tavaratalot on helpoimpia, mutta mihinkäs kannattaa mennä?

Siitä on niin pitkä aika kun viimeksi olen käynyt laivalla ja Tukholmassa.

Herättiin tuossa kahdeksalta; Minttu vääntää silloin aina aamukakat :) Meillä tänään vuorossa uuden pyykinpesukoneen osto.
 
Meille tulee pussi, meille tulee pussi :D Myyjä sulki huudon äsken ja maksoin sen samantien. Sen punaisen pussin oisin ennemmin halunnut mutta eurot ratkaisivat ja sain huutiksesta 23.40? postikuluineen sen kirahvisävyisen. Kiitos Topsy annoit sen mulle :flower:

Pitäisköhän meijen laittaa pinoon huutistunnukset ettei kilpailua meijen välillä tule :D
 
Tuutilulla: sait tosi halvalla pussin =) itsekin yritin katsoa Huutonetistä ennenkuin tilasin lastenvaatteesta, en varmaan sitten osannut etsiä oikealla hakusanalla, kun ei mulle tullut tuota kirahvi pussia hakutuloksiin. Yritin siis etsiä pussia ennenkuin olit edes huutanut, enkä tietenkään siis olisi samasta pussista kilpaillut. Minusta kirahvi kuosi oli ihan hyvännäköinen. Onnittelut hyvästä löydöstä!!!

Täällä taas hirveä inttäminen äsken miehen kans. Miten se onkin nykyään että mitä pienemmistä asioista menee heti sukset ristiin. Pitää varmaan alkaa opetella laskemaan kymmeneen ennenkuin aukaisee suun joka asiasta. *ärisee, kiehuu, tällä hetkellä raivosta*
:ashamed:

Katja
 
tuutilulla: Onnea huutis ostoksesta :) Ja kiitos sulle tosta kaavalinkistä =) En aiemmin sitä huomannutkaan :ashamed:

Tosta kaukalopussista viel et mä oli lentää pyrstölleni kun kattelin alkuun noita hintoja, et jotain 80e jne mutta löytyihän tuolta halvempiakin. Esim. EISBÄRCHEN "pikkukarhu" 32,90e UUTENA. Tosin en mä noista mitään ymmärrä, et millaine on sit hyvä y.m. :ashamed:

Poika juuri söi masun täyteen ja nyt tossa olkapäällä "röyhtyllä", täytyy lähtee pukemaan ja viedä ulos nukkuun...
 
meillä onkin sitten känkytty koko aamun :eek: tosi kiukkunen on tyty ollut..ja meijän neiti nous puol 5 syömään :eek:
siis kihnus ja kihnus sängyssä,sitten jo korotteli ääntäsäkin..no ei kelvannu tutti eikä äitin viekussa olo,joten oli lähettävä maitoo ettimää..no vetäs pullollisen ja simahti kainaloon..no sitten varttia yli seittemän oli niin silmät selällee ku ollaja voi.

mutta koko aamun on tirissy..sylissä olis vaan viihtynyt..nenäänsä hankaa ja silmiään..liekkö kipiäksi tulossa. :(

mie kattelin kanssa sitä bumboa..siis se on kans aika tyyris..pitää paikallisesta lastentarvike liikkeestä käydä kattomassa.

mutta nyt väkertämään hiukset ja kauppaan.
 
hohhoijaa |O , viimeyönä sit herättiin tunnin välein, on muuten hiton tarkka tuo vauvan sisäinen kello! täällä istun silmät punasena ja turvoksissa, huhhuijaa |O ....pojuhan on päikkäreillä mutta kun mä en osaa nukkuu päivällä,ajatukset vaan porhaltaa tuhatta ja sataa :headwall:

kysymys: tuleeko se velli noista maito/vesituteista läpi, vai pitääks hommata vellitutit pulloihin?

palataan taas :wave: :wave: |O ....
 
Meillä kans päikkäreillä pikku ukko. Onneksi on tuo katettu parveke, niin saa tällä koiranilmalla sinne nukkumaan. Aattelinpa ittekin mennä vetäseen pikku tirsat ennenkun tuo mufa tuo syöttötuolin.

Tilda meillä ainakin aloitettiin vellit ihan maitotuteilla. Vellituteista tuli niin kovalla paineella, että jätkä meinannut keretä nielemään sitä tahtia. Nyt on pikku hiljaa harjoiteltu syömistä vellituteilla. Maissivelli ainakin on ihan lötköä, joten siinä varsinkin käytetään vieläkin maitotuttia.
 
LillaStina olikin jo vastannut ja tais mennä mun arviot mönkään :ashamed: Meillä ei ole noita vellejä kauheesti harrastettu. Joskus esikolle niitä koitin ja silloin ainakaan hän ei jaksanut vesimaitotutista imeä, posket oli lommollaan kun imutteli, ja lopulta vaan huuti..mut todellakin se vellitutti on taas aika vastakohta ja siitä tulee hirveellä vauhdilla :(
 
tin
Tääkin tahtoo kaukalopussin :D Tatu todellakin tarvii sitä :whistle: Yö meni vaihteeksi kivasti, 00-07. Yritin antaa tissiä mutta järkky huuto, sitte ysiltä suostu ottaan ja nukku yhteentoista :) Mutta ihan hirmuna rintaraivareita tatu saa... Rasitus, ja tulee itelle vähä paha mieliki ku ei kelpaa. Johtuu varmaan siitä ku oon ollu koulus ja Tatu on syöny pullosta. Luulisin. Sain muuten tutulta lainaan sähköpumpun. Pieni taivas ton käsipumpun jälkeen B)

Onks kellää mikrosteriloijaa? Ku kaveri myis halvalla omansa ja inhoan pullojen pesua niin ajattelin että voisin ostaa jos pulloja ei tarvi pestä ku ne laittaa siihen koneeseen?? jos ne pitää pestä eka niin sitte toi steriloija on ihan turha... Siis tietty huuhtasta pitää mut pitääkö oikee pesuaineella pestä....? sekavaa selitystä.

Täälä taas huippukiireinen päivä. No itteppä kiireeni aina aiheutan. Kaverin kans pitäs mennä asuntoo kattoon ja pari ystävää käviki tos ja nyt miehen siskon luona käymäs.

Ystävyyssuhteista: Tuntuu että kun Tatu on ensimmäinen vauva ystäväporukassa(kavereilla kyllä vaaveja mutta lähimmillä ystävillä ei) niin ystävät on ihan tohkeissaan ja käy useemmin kyläs ja soittelee jne. En pistä pahakseni. Siis paljo ollaan oltu aina tekemisis mutta nyt vielä erikoisen paljo. Kivakiva.

Laivalle monet menossa. Mä haluisin kans mutta mies ei innostu että Tatun kans lähettäis. Kahestaan kyllä kuulemma onnistuu :heart: Täytyy vissiin ruveta katteleen tarjouksia...
 
Voi hitto mikä keli ulkona on |O Just tulee räntää taivaan täydeltä ja mieletön tuuli. Saas nähdä päästäänkö kalastamaan ikkunasta, nostaako veden taas hurjan korkeeksi. Silloin muutama vuosi takaperin kuin vesi oikein nousi niin meillä oli n. 20-30cm päässä talon reunalaudasta vesi. Pikkusen vielä sen lisäksi olis voinnut nousta ennenkuin lattiat ois kastuneet. Alkoi mulle jo pientä paniikkia pukkamaan :/

katjanna miä tota pussia hain kaikilla mahdollisilla hauilla; turvaistuinpussi, kaukalopussi, lämpöpussi jne. En muista millä oli.

Bumbostako tulee seuraava villitys :whistle: Toivottavasti ei tai meillä ukko repii pelihousut kun täältä löytyy jo 4 erityyppistä sitteriä/kiikkua. Ja kaikki Kiiaa varten mun ostamia (kirppikseltä ) :ashamed:

Ystävyydestä... Mulla ei itse asiassa ollut nuorempana kuin yksi oikein hyvä ystävä ja hänestä tuli esikoisen kummitäti. Ja välit kyllä pysyi ihan hyvänä. Joskus kyllä potutti kun toinen soitti ja pyysi "ulos" niin tuli tunne ettei toinen tajunnut että ei sitä niin vaan lähdetä ja lasta hoitoon saada :/ Hän onkin oman lapsen saatuaan kertonut ettei silloin oikein tajunnut kuinka kiinni lapsessa on ja kuinka helposti saattaa paha mieli tulla vaikka sitä ei tarkoita. Hän on muutes Kiiankin kummitäti :) Kysäsin silloin kun ajattelin että esikoinen pääsee jo ensi kesänä ripille ja toinen halusi oikein mielellään. Itse oon ystävän toisen pojan kummitäti.

Toisen ystävän kanssa välit ovat koko ajan lähentyneet lapsien myötä. Ollaan puoli ja toisin kummeina. Ja samantyylinen elämäntilanne yhdistää (uusperhe) Ukkoja mollataan yhdessä ja kirotaan uusperheen ihanaa arkea. :ashamed: :D Joskus nuorina 18v likkoina tutustuttu ollessamme vanhainkodilla harjoittelussa. Kolmas ystävä on tullut opiskelun myötä elämääni. Miä olin luokan ainut äiti kun aloitin lähihoitaja koulun ja monia kiinnosti hurjasti lapsiperheen arki varsinkin yh:n näkökulmasta. No ihan kivahan se oli mutta eipä kukaan ajatellut sitä kuinka kurjaa oli aina kuulla tarinoita v.lopun menoista/suunnitelmista kun itse olin yksin kotona vaippoja vaihtamassa :( Joskus olisin halunnut olla muutakin kuin äiti! Pääsinhän silloin tällöin menemääkin, kiitos äitini ja isäni :heart:

Surrum kun mietiskelee ja ynnää asioita niin mulla on periaatteessa 2 varsinaista ystävää säilynyt ja lisää tullut ajan myötä. Yhteen todella mukavaan oon tutustunut kaksplussan kautta harrastuksen merkeissä mutta jo ennenkuin tapasimme, paransimme maailmaa puhelinmaratonilla. Se on jännä miten toisten kanssa se yhteinen sävel löytyy heti.

Mielialoista taasen Mielettömästi haleja niitä tarvitseville :hug: Mulla alkaa pirteys nostaa päätään joten menkkojen piikkiin pystyn sen pahimman alakuloisuuden laittamaan :)

Kiialla menee hermot.... Pitää mennä :wave:

Ai niin vellituteista meillä tulee ja vellitutista aivan liian paljon. No tein pari uutta vellituttia maitotuteista. Suurensin reikää terävillä saksilla. Ja nyt on annostus neidille sopiva :)
 
APUA....ootte sit kirjotellu yli 10 sivua siit ku viimeks tääl käyny :eek: ...meillä siis netti ollu pimeenä jo muutaman päivän ja nyttenki oon anopin koneella :D

en oo lukenu yhtään näit juttuja ny...mut huomasin,et ootte puhunu kaukalopusseista......meilläki sellanen....ja tosi ihana on kyl ollu...en ny muista mistä,mut lumikids merkkinen on (www.lumikids.com) luulis jotain tietoo olevan!

mut en ny osaa kommentoida mihinkään muuhun..

käytiin tänään vauvauinnissa ja on se vaan kivaa =) äitiki tykkäs.....on se kyl hassua miten ne kelluuki jo vaik ei pidä ees kii ku päätä vaan kannatellaan pikkase....mut joo nää oli ny mun terveiset...yritän jossain vaihees lukee ne teijen jututki....kunhan se netti rupeis ny toimiin taas kotona :/

henriikka ja veeti kohta 3kk


muoks...tossa linkki meijen turvakaukalopussiin

http://www.lastenvaatteet.com/index.php?cPath=1103_30
 
Ginnifer
Jee, sain tytön päikkäreille sisällä! Yleensä ollaan ulkona tähän aikaan, mutta nyt on sellainen myräkkä, että päätin jättää ulkoilun väliin. Muuten olen kyllä sitä mieltä että on epätervettä mamoilua jättää ulkoilematta vaan siks että sattuu satamaan... Sellaiseen ei meidän lasta opeteta, mutta nyt iski äitiin laiskamato. Onneksi sain lapsen uneen sisällä, yleensä se ei päivällä onnistu.

Meillä ei mitään haluja ole kaukalopussille... Sillä koko kaukaloa on käytetty tasan yhden kerran, laitokselta kotiin! Autoa ei ole eikä (onneksi) ole ollut tarvetta taksillakaan ajella. No, ehkä tässä vielä talven mittaan kyläillään kaukalon kera. Muuten tulisi aika hinta sille yhdelle matkalle, vaikka käytettynä onkin kaukalo ostettu! :LOL:

Vielä ystävistä: Mä olen kyllä oppinut olemaan kyselemättä keneltäkään, että koskas te meinaatte lapsia tehdä. Kun ei se aina ole tekemisestä kiinni. Tai sitten niitä joudutaan toden teolla tekemään, eikä siltikään aina saada. Ja on varmaan kipeimpiä asioita mitä ihmisen elämässä voi olla jos ei lasta saa vaikka haluaisi.

No voi... liian aikaisin taisin iloita, tuolla se tyttö nyt kukkuu. Puolen tunnin tirsat, jos sitäkään. :( Alan olla vähän huolissani noista unimääristä; vaikka yöllä nukutaan hyvin niin päivisin yhä vähemmän ja vähemmän. Luulisi tuon jo kohta haittaavan kasvua.

Pitää siis mennä.

Ginnifer & Ellen boink hereillä
 
venla töröttää sylissä..sitteriin tai lattialle laitan niin kamala vinkuminen :eek:

ton vanhimman tytön kanssa käytiin kaupungissa..no pitihän sitten miun sortuu ostamaan venlalle lindeksiltä sellanen sieni huppari ja housut :D

kamala tuuli tuolla ulkona,oli tyty reilut pari tuntia siellä nukkunu,kun jäi isänän kanssa kotiin.

piti käydä kebabit noille ostamassa,ite en ottanu.maistelin sitten vaan ton likan annoksesta :D

tosta huutonetistä vielä,ainakin tuutilulla kun huusit sen kaukalopussin niin otitko sitten siihen myyjään yhteyttä kun kohde sulkeutuu?laitoitko sähköpostia vai?
mie kun ekaa kertaa noita vaatteita venlalle huutelin,niin vähän ulalla koko systeemistä :D :eek:

mutta nyt taitaa tytyltä käämi palaa,pitää sitä käydä viihdyttämään.
 

Yhteistyössä