just just, pienen tovin ku on pois koneelta, niin taas on tullut vaiks mitä tekstiä. ihanaa!
Yritän nyt parhaani mukaan vastailla kyssäreihin...
karkkipäivä
mä olen niin joko-tai ihminen, ettei karkkis toimi mulla. katsotaan lapsella sitten... se on siis mulla niin, että joko en syö yhtään karkkia tai sit vetelen nameja varmaan joka päivä. nyt on se lakko vaihe taas menos...
äitiys
sen suurempia odotuksia ei mulla ole ollut, päinvastoin pelkotiloja. että taannun täysin ja putoan kaikesta. onneksi niin ei ole ainakaan vielä päässyt tapahtumaan. en kokenut raskausaikaa mitenkään hurmoksellisena turvotuksineen ja kömpelyyksineen, mut kieltämättä vauvan potkut tuntuivat ihanalta. ja kesällä reissu lontooseen, kun kaikki huomioi minut mm metrossa. sellaista kohteliaisuutta ja herrasmies tapoja ansaitsisi jokainen nainen täälläkin!
mitä muuttaisin itsessäni ja /tai kodissani?
No tuota, itse toivoisin ulkoisesti olevan laihempi. luonteenpiirteissä kärsivällisyyttä voisi olla enempi kans.
meil on uus koti, tää on vähän niinku unelmien talo, vaik valmiina löydettiinkin. jos jotain, niin makkarin tapetit vaihtoon (menee kesällä) ja saunaan heti valmis kiuas. sitä on vanhasta kodista ikävä.
piirre miehessä, jonka lisäisin/poistaisin
anteeks siskot, kun tunnustan, mut mul on käyny aika hyvä munkki miehen kans. mä en oikein keksi muuta kuin että joskus olis kiva, jos meillä katsottais tv:tä vähemmän... muuta en oikein keksi.
paras lahja?
paras lahja, minkä olen saanut on ehdottomasti Aliina. mut olen kiitollinen myös laulun lahjasta, ja miehestäni. minä kun luulin aikoinani jääväni vanhaksi piiaksi...
kenen kanssa baariin?
no mä lähden nykyään tosi harvoin radalle, kun olen aikoinani juossu niis ihan tarpeeks. mut sit ku menen, niin aivan sama ketä jengissä on, kunhan on hyvä meininki!
tatuointi?
ei ole, ei tule
paljonko rahaa tarpeeksi?
kaikki menee, mitä tulee. tulee sitä sit enempi tai vähempi. mul on reikä lompakos varmaan :kieh:
unelma-ammatti?
kolmivuotiaana sanoin, että haluan laulajaksi. sit ala-asteelta lähtien opettajaksi. tänä päivänä olen molempia.
usko enkeleihin/yliluonnolliseen?
uskon enkeleihin, niitä on aivan varmasti täällä meidän joukossa huolehtimassa meistä. sellaisen olen kerran tavannutkin, osapuilleen vuosi sitten. hurja kokemus. taivaaseen uskon myös.
minne haluaisin matkustaa?
italiaan. aina italiaan. varsinkin Sisiliaan ja Toskanaan.
käykää katsomas www.villapontebello.com ja kommentoikaa. sinne lähdetään kesäkuussa ison porukan kans.
pettymys?
varmaan se, kun lasta ei heti kuulunutkaan. toinen paha pettymys on sattunut urallani, kilpailutantereella mut ei siitä sen enempää.
miehen työ?
musiikkibisneksessä, myyntipäällikkönä.
meikkaanko joka päivä?
juu-u, silmät piirretään aivan joka päivä. postiakaan en hae, ellei ripsarit ole silmissä. näin ollut 13-vuotiaasta asti.
mitähän vielä....
ei kai sen kummempaa. nyt nukutuspuuhiin...
ippuli