*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
http://www.pilpi.net/hip/nallepuh/

täällä voi testata mikä Puolenhehtaarin metsän hahmo olet :LOL: :LOL: :LOL:

Muistutat erehdyttävästi Nasua.

Säikyt ja huolestut vähästä, mutta rohkeutta riittää, jos on pakko. Olet todellinen ystävä, paras mahdollinen. Harmi, että kovin harva tietää sen. Seurassasi viihtyy moni, sillä olet hauska, vaikka et sitä itse tiedäkään.

Täällä v.pun pieni porsas :wave:
Sama täällä, testin mukaan olen Nasu :LOL:

Ja täällä taas kerran. :wave: :wave:

Tervetuloa begemot. :flower: :hug:

Mitähän sitä pitikään taas..........(miettii niin että savu nousee jo korvista) :LOL:
Katohan. Kuins siä tänne eksyit piiitkästä aikaa :whistle:
tuutilulla,Piti katsos hoitaa nuo perheenäidin velvollisuudet ensin alta pois, niin on sitten loppuyö aikaa surffailla. Ella tosin pitää huolen että se ei ihan täpöllä onnistu. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

hei mä olin risto reipas :LOL:
en tiennykkää et mulla on kilkuttimet tuolla jalkoin välissä :LOL: :LOL:
lemppari on ihaa ja nasu..

ja meidän poikaa ei oo luultu tytöks..vaik täl hetkel sillä on ruskee/vaaleean punanen ratian body..pakko pitää kerta on saatuki sellanen..

lilla stinako se kysy siitä onko ukko ponssella?
ei oo ku levy-osalla joka muuttuu kohta hilomeciks,kai..ja ne tekee ponsseen osia,esim polttoaine säiliöitä ja kaikkia tälläsiä pikku osia ja isompia :)

Tervetuloa Begemot :wave: Meillä on sama syntymäpäivä :p

MULLA MENEE HERMOT TONN UKON KANSSA !!!! Ensin se valittaa, ett ei saa tehdä tarpeeksi hommia pojan kanssa. No pistin syöttämään velliä ja sanoin ETTÄ EEMELIN PITÄÄ NUKKUA PIENET TORKUT, KUN ON MENOSSA KYLPYYN!!!! Isukki leikkis ja höpötti pojan kanssa koko ajan, vaikka sanoin, ettei se noin nukahda. Kattelin puol tuntia tota höseltämistä... lopuksi isukki totesi, että ei se nyt haluu nukahtaa... (niin no toinen haukottelee ja hieroo silmiään ja kitisee...) No ei vissiin! Nyt se hoitelee tuolla huutavaa ja kitisevää ipanaa, kun käskin itse hoitaa sitten loppu ilta. Kun ei usko!!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: Siinähän pesee iltapesuja, kun toinen kuuluu huutavan täyttä kurkkua ja tutti ei kelpaa... Pitäisköhän pistää vielä laittamaan yöunille :saint:
Harmi vaan, kun siltä ei onnistu tuo imetyskin... Tästä on monta kertaa puhuttu... ja ittekin on todennut, että poika ei jaksa kylpeä, jos ei vedä pikku torkkuja ennen kylpyyn menoa....

Tuliko tarpeeks sekava? :LOL:
Johan helpotti, ainakin vähän... harmittaa vaan kuunnella, kun toinen on tosiaan aika väsy :ashamed:

just just, pienen tovin ku on pois koneelta, niin taas on tullut vaiks mitä tekstiä. ihanaa!

Yritän nyt parhaani mukaan vastailla kyssäreihin...

karkkipäivä
mä olen niin joko-tai ihminen, ettei karkkis toimi mulla. katsotaan lapsella sitten... se on siis mulla niin, että joko en syö yhtään karkkia tai sit vetelen nameja varmaan joka päivä. nyt on se lakko vaihe taas menos...

äitiys
sen suurempia odotuksia ei mulla ole ollut, päinvastoin pelkotiloja. että taannun täysin ja putoan kaikesta. onneksi niin ei ole ainakaan vielä päässyt tapahtumaan. en kokenut raskausaikaa mitenkään hurmoksellisena turvotuksineen ja kömpelyyksineen, mut kieltämättä vauvan potkut tuntuivat ihanalta. ja kesällä reissu lontooseen, kun kaikki huomioi minut mm metrossa. sellaista kohteliaisuutta ja herrasmies tapoja ansaitsisi jokainen nainen täälläkin!

mitä muuttaisin itsessäni ja /tai kodissani?
No tuota, itse toivoisin ulkoisesti olevan laihempi. luonteenpiirteissä kärsivällisyyttä voisi olla enempi kans.
meil on uus koti, tää on vähän niinku unelmien talo, vaik valmiina löydettiinkin. jos jotain, niin makkarin tapetit vaihtoon (menee kesällä) ja saunaan heti valmis kiuas. sitä on vanhasta kodista ikävä.

piirre miehessä, jonka lisäisin/poistaisin
anteeks siskot, kun tunnustan, mut mul on käyny aika hyvä munkki miehen kans. mä en oikein keksi muuta kuin että joskus olis kiva, jos meillä katsottais tv:tä vähemmän... muuta en oikein keksi.

paras lahja?
paras lahja, minkä olen saanut on ehdottomasti Aliina. mut olen kiitollinen myös laulun lahjasta, ja miehestäni. minä kun luulin aikoinani jääväni vanhaksi piiaksi...

kenen kanssa baariin?
no mä lähden nykyään tosi harvoin radalle, kun olen aikoinani juossu niis ihan tarpeeks. mut sit ku menen, niin aivan sama ketä jengissä on, kunhan on hyvä meininki!

tatuointi?
ei ole, ei tule

paljonko rahaa tarpeeksi?
kaikki menee, mitä tulee. tulee sitä sit enempi tai vähempi. mul on reikä lompakos varmaan :kieh:

unelma-ammatti?
kolmivuotiaana sanoin, että haluan laulajaksi. sit ala-asteelta lähtien opettajaksi. tänä päivänä olen molempia.

usko enkeleihin/yliluonnolliseen?
uskon enkeleihin, niitä on aivan varmasti täällä meidän joukossa huolehtimassa meistä. sellaisen olen kerran tavannutkin, osapuilleen vuosi sitten. hurja kokemus. taivaaseen uskon myös.

minne haluaisin matkustaa?
italiaan. aina italiaan. varsinkin Sisiliaan ja Toskanaan.
käykää katsomas www.villapontebello.com ja kommentoikaa. sinne lähdetään kesäkuussa ison porukan kans.

pettymys?
varmaan se, kun lasta ei heti kuulunutkaan. toinen paha pettymys on sattunut urallani, kilpailutantereella mut ei siitä sen enempää.

miehen työ?
musiikkibisneksessä, myyntipäällikkönä.

meikkaanko joka päivä?
juu-u, silmät piirretään aivan joka päivä. postiakaan en hae, ellei ripsarit ole silmissä. näin ollut 13-vuotiaasta asti.

mitähän vielä....
ei kai sen kummempaa. nyt nukutuspuuhiin...

ippuli

- Kenen perheessä on karkkipäivä? Vai mässyttääkö lapset karkkia aina kun huvittaa?
Meillä ei ole karkkipäivää, koska äitikään ei osaa sitä pitää.
- Mihin aikaan isompien nukkumaanmenoaika viikolla?
klo 20.00
- Herääkö koululaiset itse kouluun, vai pitääkö herättää ja hoputtaa joutumaan?
Pitää herättää poika, koska on erityislapsi ja tarvitsee apua
- Mitä muuttaisitte itsessänne ja kodissanne?
Tahtoisin olla hoikempi (siis myös luustoltani), kodissa muuttaisin huonejärjestystä fiksummaksi, ja uusia verhoja voisin hankkia jos olisi rahaa.
- Minkä piirteen poistaisitte ja lisäisitte mieheenne?
Mies saisi olla paljon omaaloitteisempi lasten hoidossa, ja kettuilua minua kohtaan voisi vähentää, voisi paremmin tuoda tunteensa julki. On meinaan tyypillinen suomalainen mies ei puhu, eikä pussaa.
- Mitä tekisitte, jos saisitte yllättäen vuorokauden vapaata ja rahaa olisi käytettävissä riittävästi?
Kävisin varmaan shoppailemassa lapsille ja itselleni vaatteita ja ehkä vaikkapa kylpylässä rentoutumassa.
- Mikä on ollut asia josta olette suuttuneet ja vastaavasti iloinneet kaikkein eniten? :D
Iloinnut olen jokaisesta lapsesta ja siitä että ovat saaneet olla suhtkoht terveitä. Suuttunut en mistään kauhean pahasti.

ei :headwall: mun sormet juoksee näppiksellä ajatusta nopeammin tai sitte hitaammin ja jatkuvasti nuo kirjaimet on väärässä järjestyksessä :kieh: Alkaa jo pikku hiljaa ottamaan kaaliin. Tää nyt oli ihan vaan tämmönen tosi tärkeä ilmoitusluontoinen asia :ashamed:

Piituli onkos ylläpidolta/toimitukselta vieläkään tullut mitään vastausta?

- Mikä olisi paras lahja, minkä voisitte saada?
lottovoitto ehkä
- Käyttekö mieluummin baarissa ilman miestä vai miehen kanssa? Ja miksi niin?Ilman miestä, niin ei tarvitse kuunnella toilailuista koko seuraavaa vuotta
- Keltä löytyy tatuointi?
eipä löydy, eikä tule. Piikkikammo nääs.
- Paljonko rahaa kuukudessa olisi riittävästi?
2000 ?
- Unelma-ammattisi ja oletko saanut/saamassa sen?
taidan olla, kaupan kassana
- Uskotko enkeleihin? Taivaaseen? Yliluonnolliseen?
kyllä uskon enkeleihin, lapsillakin on jokaisella oma enkelihahmo suojelemassa
- Paikka, johon haluaisit matkustaa?
johonkin lämpimään
- Elämäsi suurin pettymys?
äidin alkoholismi

ei :headwall: mun sormet juoksee näppiksellä ajatusta nopeammin tai sitte hitaammin ja jatkuvasti nuo kirjaimet on väärässä järjestyksessä :kieh: Alkaa jo pikku hiljaa ottamaan kaaliin. Tää nyt oli ihan vaan tämmönen tosi tärkeä ilmoitusluontoinen asia :ashamed:

Eipä ole ei. Olen pohtinut uskaltaisiko sitä soittaa sinne.

Eipä ole ei. Olen pohtinut uskaltaisiko sitä soittaa sinne.
Teeppäs se! Miä oon henkisenä tukena täällä palstalla silloin

Yhteistyössä