aika osuva, vai mitäAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:
klikkaa tuota kuvaa siitä pääsee sivuille. Valkkaa kuva ja avaa, sieltä alareunasta näet linkit (itse teen näin että) leikkaa se alempi linnki ja tule tänne ja liitäAlkuperäinen kirjoittaja vip1:mistä työ noita kuvia etitte? Blondi täälä.
ai jaa :ashamed: ps. ukon siskot nimittää kersantti karoliinaksi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
voi kun tuollaisen sais seinälle tuikkimaanAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
eikun väsäämään vaan, jouluvaloja ja sen semmoistaAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:voi kun tuollaisen sais seinälle tuikkimaanAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
mullaki on ihan tollaset vaaleet karvat,nii siks just värjään ne ku en jaksa meikkailla ja näytän zombielta jos ei oo väriä naamasAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:Minä en jaksa noihin kaikkiin kysymyksiin vastata, laiska ku olen.
Mutta luomuna täälläkin nykyään pääosin ollaan. Jos lähden kaupungille niin sitten meikkaan, hiuksia olen äärettömän laiska laittamaan ja siksi ne on lähes aina kiinni. Ja minä ku olen luomu niin olen ihan alpinon näköinen, mulla ei ole niin kuin ripsissä eikä kulmissa yhtään tummaa karvaa, joskus kestovärjään jos jaksan |O
siä luit mun ajatuksetAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:eikun väsäämään vaan, jouluvaloja ja sen semmoistaAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:voi kun tuollaisen sais seinälle tuikkimaanAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tottakai luin ollaanhan me Nasuja. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:siä luit mun ajatuksetAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:eikun väsäämään vaan, jouluvaloja ja sen semmoistaAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:voi kun tuollaisen sais seinälle tuikkimaanAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
nöffAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tottakai luin ollaanhan me Nasuja. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:siä luit mun ajatuksetAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:eikun väsäämään vaan, jouluvaloja ja sen semmoistaAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:voi kun tuollaisen sais seinälle tuikkimaanAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
niin mä vähän ajattelinkin että olisit sinäAlkuperäinen kirjoittaja vip1:No nyt on kyllä mie päässy kuvaan.Kiitti piituli Just senkun tässä samalla mähellän karkkia :x