*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Täälä yksi nalle puh :wave:
Milekolla hyviä kysymyksiä =)
Onko äitiys tuonut yllätyksiä
Olin varautunut että en varmasti pääse hetkessä lähtemään mihinkään/hetken mielijohteesta,yllätti se kuinka kaikki pitää kelloa myöten suunnitella..millon on päikkärit jne.

mitä muuttaisit itsessä/kodissa
Haluisin tukkaan jotain räväkkyytä (mutten uskalla) :ashamed: ,kotiini haluisin ehdottomasti kodinhoitohuoneen

minkä poistaisit miehessä/lisäisit
Poistaisin yhden huumorikukkasen,kaikesta kun täytyy heittää huulta vaikka aiheena olisikin "vakava" juttu..hirmusesti meillä pelleillään ja on hauskaa mutta ei kaikesta tartte repii huumoria. Lisäisin hieman romanttisuutta.

vuorokausi vapaa ja rahaa riittävästi
aamulla lähtisin kosmetologille ja hierojalle, sen jälkeen kampaajalle,shoppailemaan ystävien kanssa,sitten syömään ja iltaa viettämään..käydä muutamalla baarissa ja sviittiin yöksi mieheni kanssa :p OIH,kyllä kuulostaa hyvälle

tatuointeja miulla on 2, iloinnut olen elämäni aikana eniten Ellasta :heart:

unelma ammatti olisi liikunnan opettaja.Taitaakin jäädä unelmaksi :( :/

Enja meillä Ellaa on luultu pojaksi.Laitoksellakin hänelle laitettiin sininen hattu kun punaiset oli loppuneet (silloin oli ruuhka aika ja tyttöjä eniten syntynyt)

Tuli tossa mieleen mitä miule kävi laitoksella. Menin vauvalasta Ellaa hakemaan,vauvala oli täynnä pikkuisia siihen aikaan.Katselin kun hoitaja lähti tuomaan kärryissä Ellaa käytävälle,tuli siihen miun luo ja mie otin kärrit ja sanoin et tulihan se miun pikkanen sieltä et mie voin viedä hänet huoneeseeni.Hoitaja kattoi vähän oudosti (oli avustajana synnytyksessäni) ja sanoi "Tyttärelläsi on tukkaa paljon enempi,sitä paitsi tämä on poika-eikä ole sinun lapsesi" :LOL: :LOL: Kauheeta sentää,sekotin lapseni toiseen.Kyl se nyt naurattaa mut sillon kyllä hävetti ja paljon!!!! :LOL:
 
niin ja tuosta raha hommasta..mä saan äp rahaa noin 420e ja 100e lapsilisää kuussa..ja ukko saa 2vkon välein palkkaa..eli meille tulee joka viikko rahaa,onnex..eka ukolle,sit mulle,sit ukolle,sit mulle jne..ihan hyvä..

ja en meikkaa ellen oo baariin menossa tai juhliin..mulla on värjätyt ripset ja kulmat sen takia ku en jaksa meikata..ulos mennessä pipo vaan päähän,en jaksa laitella hiuksia ellen oo menossa tärkeempään paikkaan kun hyvin nuo on ilman laittamisiakin..mut farkut tai muut sen tyyliset housut ja siisti neule tms. on aina päällä..

mä käytän viel mamma farkkuja ja pellavahousuja..ei niistä ees huomaa et olis mamma housut..
 
Tuosta ripsien värjäyksestä tuli mieleen. Miä kävin kerran laitattamassa ripset ja sain aika mojovan allergisen reagtion :/ Silmät turposvas niin ala kuin ylapuoleltakin. Yläpuolella oli prinssinakkien kokoiset (miltei) vesikellot. Empä ole uudestaan uskaltanut sitä kokeilla
 
Niin joo ja meikkaan lähes päivittäin. Uskon enkeleihin ja toisinaan johonkin yliluonnolliseen mutten kuitenkaan mihkään pahaan semmoseen.

[/b]Miun tulot nettona on 1400e äippärahaa + 100e lapsilisää
Mies on töissä asiakaspalvelupäällikkönä yit:llä
Mie jään työttömäksi äippäloman jälkeen.Olin vakituisessa työsuhteessa kunnes sanoin itteni irti ja olin kampaamohommissan hetken ja sieltä jäin äippälomalle...ahdistaa jo valmiiksi kun en tiedä mitä ryhtyisi tekemään. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
En vieläkään ehdi vastailla noihin, mutta pakko täs välis kysyy et saako teidän tämänhetkisiä tienestejä kysellä :D Mikäkö utelias :ashamed: toi vaan tuli mieleen tosta kun yksäiti tienesteistään kertoili, aika komian summan yksäiti saat :eek: =) Ei täällä :headwall:
mun tän hetken tulot: äippäraha n.650 ? kk, lapsilisät 200 ? mulle (loput menee lapsien tileille), 190 ? hoitotuki.
 
Vip, sitten kun joskus saat kodinhoitohuoneen niin tee siitä sellainen neliön mallinen eikä tuollaista pitkää ja kapeaa mikä meillä on. Meillä tuo on pieni ja ahdas kuin persesilmä. Rummun kun aukaisee niin ei paljon käytävällä touhuilla muuta jos ovi unohtuu auki. Kyllähän tuolla pyykit lajittelee jne. mutta ei voi kunnolla levittäytyä. Mullakaan ei ole aikaisemmin ollut khh huonetta, enkä osannut siltä vaatia muuta kuin yhden pöytätason ja seinällisen kaappeja. Nyt haluaisin ihan erilaisen ja mallisen

Minä olen tietenkin Nasu :heart: koska se on mun lempivärin värinen. :whistle:

Ukko hiillostaa tuolla että mun pitää lähteä laittamaan esikoinen sänkyyn. Joten täytyy lopetella :headwall: on se kumma kun minä saan perseeni tähän tuolille niin aina on joku hästäämässä :headwall:
 
Kenen perheessä on karkkipäivä? Vai mässyttääkö lapset karkkia aina kun huvittaa?
Meillä on lauantaina lapsilla, mutta mulla ja miehellä ihan milloin vaan :D
- Mihin aikaan isompien nukkumaanmenoaika viikolla?
klo 20.00-20.30 samoin pienillä. Saralla kun nukahtaa, yleensä 21-22.00
- Herääkö koululaiset itse kouluun, vai pitääkö herättää ja hoputtaa joutumaan?
Herätän,koska olen kotona. Vanhin tytöistä ei kyllä saisi itseään omin neuvoin lähtemään ajoissa, ei ikinä! On huithapeli ja jää myös unelmoimaan matkalle.
- Mitä muuttaisitte itsessänne ja kodissanne?
Haluaisin olla energisempi. Talon voisin posauttaa ilmaan ja koota ihan uudestaan oman mielen mukaan...
- Minkä piirteen poistaisitte ja lisäisitte mieheenne?
Mies saisi olla ehkä enemmän kavereiden kanssa jossain eikä aina kotona. Oma-aloitteellisuutta talon rakennuksen suhteen pikkujutuissa, ettei tarvis aina jankuttaa.
- Mitä tekisitte, jos saisitte yllättäen vuorokauden vapaata ja rahaa olisi käytettävissä riittävästi?
Shoppailisin ja menisin lopuksi hotelliin yöksi. Pistäisin korvatulpat ja nukkuisin niin paljon kuin ikinä jaksaisin :D
- Mikä on ollut asia josta olette suuttuneet ja vastaavasti iloinneet kaikkein eniten? :D
Mä olen ollut aina ja vieläkin vihainen mun omalle isälleni. Meillä oli lapsuudessani perheväkivaltaa henkistä ja fyysistä, jota hän harjoitti meihin tyttöihin (siskooni ja minuun) ja äitiini. Äiti kärsii vieläkin jollain lailla isän aiheuttamista traumoista, kuin myös varmasti siskoni ja minä. En voi antaa ikinä hänelle anteeksi myöskään sitä miten kohteli vaariani ja miten hoiti hautajaiset omalle isälleen.
Iloinnut olen kaikista eniten jokaisesta lapsesta ja nykyisestä miehestäni.

 

Yhteistyössä