*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

enja meillä ei mitään poikamaista..yleensä vaaleanpunaista,punaista tai vaaleata lilaa..joten aika sokee on jos pojaksi luulee..keltasiakaan tai vihertäviä vaatteita ei taija montaaka kappaletta olla.

entä onko teillä kauppavaatteet erikseen ku koti tai vaunupuvut?

meillä on..kaupalle tai kylään tulee aina toinen toppis laitettuu :D ja paremmat vaatteet ku kylään lähetää..

ja tuloista no äippärahaa jää verojen jälkeen käteen n.1220e sitten kolmesta lapslisät,300 ja rapiat päälle,sekä kahesta elarit 250e.
mie ostan meijän huushollissa ruat eli se on suurin menoerä kuukausittain..tietysti lainat,opintolaina,menee kuukausittain.
sitten isommille likoille pitää olla aina jotain ostamassa :eek:
ei sen puoleen ostan mie venlallekkin..just tänää tuli anttilasta venlalle paketti. :D

tyty otti tossa tunnin tirsat,nyt kälkättää pehmopossulle tossa siskosa sängyssä.
 
mileko, kylläpä se aika vähälle jää. taas se suutarin lapsiila ei ole kenkiä kun tuo meikkaaminen on mun toinen ammatti. ja tämmösellä "aino-muotilla" kun olen tehty, niin se ehostus olis kyllä välillä paikallaan :D

muoks. ja Enjalle piti vielä sanoa, että tuossa äippäpakkauksen toppiksessa on se vika että jos pipo ei kerro sukupuolta niin kylläpä tulee vääriä arvauksia :p
 
Vaatteista. Ei meillä pahemmin erikseen ole. Tai no jos hirveä rapakeli on niin sitte pojat nuo huonommat puvut saa päällensä. Kiialla nyt on tuo yksi ja sama puku käytössä vaikka muitakin olis. Ei mut onhan noilla kyläreissuilla 2-os päällä :ashamed: Kauppaan nuo rassukat kun eivät pahemmin pääse.. Äiti säästää hermoja :whistle:

Niin ja riippuu kyläpaikasta mitä sisävaatteita puetaan päälle. Kiiukka joutuu kyllä aina mekon laittamaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Miä sain muutes äsken postista mun v.loppuna huutaman nuken nukkikseen :p Joutuupi leidi muutosten kohteeksi kunhan vain ehdin. Pussia ei vielä tullut. Tosin laskin että jos eri pankki on niin rahat näkyvät hällä ehkä vasta tänään :/
Jos on eri pankkiyhteys, niiin mä otan aina print screenin ja heti maksettuani laitan sen kuitin myyjälle, näkeepähän et on maksettu ja laittaa sen pikinmiten postiin =) Mäkö malttamaton :whistle:
 
Tuutilulla Anteeksi, ei ollut tarkoitus kirjoittaa salakieltä. AIO on all-in-one, suomeksi mm. helppovaippa. Siinä on imuosa ja kosteutta pitävä kuori samassa vaipassa, eli se muistuttaa eniten kertavaippaa. Taskuvaippaan pitää laittaa täytettä sisälle, ja sisävaipan kanssa pitää käyttää kuorta, AIO on periaatteessa käytettävissä sellaisenaan.
 
LillaStina Juu, tuo ohje oli tosi hyvä, tein kaksi M-koossa. Ajattelin AIO:ksi läpällistä mallia, mutta kai sen voisi kehitellä tuollakin kaavalla? Pitää kokeilla loppuviikosta, kunhan uudet kankaat tulisivat postista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Kiitos tiedoista Enja ja LillaStina. Mun mielestä helppo vaippa on kertis :D

Mamma3 miä ja ajattelin että tuota kuittihommaa pitäis varmaan alkaa harrastamaan jos tosta huutiksesta enempikin innostuu
Mitenkähän paljon meinasit huutiksesta innostua :LOL: :LOL:

Meinaan vaan, et kirjotuksista päätellen oot jo jonniin verran innostunu :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Kiitos tiedoista Enja ja LillaStina. Mun mielestä helppo vaippa on kertis :D

Mamma3 miä ja ajattelin että tuota kuittihommaa pitäis varmaan alkaa harrastamaan jos tosta huutiksesta enempikin innostuu
Mitenkähän paljon meinasit huutiksesta innostua :LOL: :LOL:
En miä vielä tiijä :saint: Meijen ukko nimittäin asuu niillä sivuilla. Jos ite pistäis vähän paremmaksi :whistle:

Kiian vaunuthan on sitä kautta hommattu

Muoks. tai tiijänhän miä mitä kumminkin huudan sieltä. Sitä mitä siä minuu satut yllyttämään :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Kiitos tiedoista Enja ja LillaStina. Mun mielestä helppo vaippa on kertis :D

Mamma3 miä ja ajattelin että tuota kuittihommaa pitäis varmaan alkaa harrastamaan jos tosta huutiksesta enempikin innostuu
Mitenkähän paljon meinasit huutiksesta innostua :LOL: :LOL:

Meinaan vaan, et kirjotuksista päätellen oot jo jonniin verran innostunu :whistle:
No miä kirjotinkin jos enempi innostuu :LOL:
 

Yhteistyössä