Kenen perheessä on karkkipäivä? Vai mässyttääkö lapset karkkia aina kun huvittaa?
Karkkipäivä on pe tai la. Ja joskus äitin kätkön löytyessä muuloinkin. Mutta pääsääntöisesti tuolloin.
-
Mihin aikaan isompien nukkumaanmenoaika viikolla?
Yritän saada 6v ja 3v pojat nukkumaan klo 20.30-21. Nuo vielä isommat (12v ja kohta15v) kukkuvat myöhempään ja vaikka käsken maate aiemmin niin ketaleet vähät välittävät. Ylhäällä on niin helppo vedättää äitiä kun äippä on alakerrassa
- Herääkö koululaiset itse kouluun, vai pitääkö herättää ja hoputtaa joutumaan?
Koululaiset huolehtivat itse heräämisensä ja lähtönsä
- Mitä muuttaisitte itsessänne ja kodissanne?
Mitä pitäiskö mun muka muuttua... No äkkipikaisuutta vois ehkä pikkusen lieventää...... Paljonhan sitä muutettavaa ois mutta oisinko sen jälkeen enää oma itseni? Kodissa.. Tilaa tarvis paljon enempi tai sitte pitäis osata luopua tästä roinasta.
- Minkä piirteen poistaisitte ja lisäisitte mieheenne?
Mies on hirveän lepsu, myös lapsille. Välillä kaipaan sitä miehistä otetta asioihin. Tosin siitähän se riemu vasta nousis jos tuo mulle vastaan erehtyis laittamaan...
- Mitä tekisitte, jos saisitte yllättäen vuorokauden vapaata ja rahaa olisi käytettävissä riittävästi?
Vaikea kysymys ihan oikeesti. Miä varmaan lähtisin shoppailemaan lapsille kaikkea kivaa ja kotiin samaten. Itelleni en ikinä löydä mitään jos etsimällä etsimään lähden.
- Mikä on ollut asia josta olette suuttuneet ja vastaavasti iloinneet kaikkein eniten? :/
Tuo
suuttuminen liittyy isääni ja hänen hautajaisiin. Paremminkin isän puolen käytökseen siellä... Pitkä juttu ja anteeksi en voi antaa.
Iloinnut. Vaikea sanoa. Tottahan toki noista lapsista kaikista mutta ne pienet ilot ovat oikeasti niitä parhaimpia ja auttavat jaksamaan.
Ja toinen osio...
- Mikä olisi paras lahja, minkä voisitte saada?
En osaa sanoa.
- Käyttekö mieluummin baarissa ilman miestä vai miehen kanssa? Ja miksi niin? Ilman. No kun miä tuppaan jäämää aina kaikkien kanssa suusta kiini ja tuo ukko ei siitä aina ihan tykkää..
- Keltä löytyy tatuointi? Ei löydy. Haluaisin pienen kyyhkysen lapaluun tietämille mutta pelkään sitä mahdollista kipua liikaa.
- Paljonko rahaa kuukaudessa olisi riittävästi? Vaikea sanoa. Miä ossan kuluttaa sitä niiin hyvin että
- Unelma-ammattisi ja oletko saanut/saamassa sen?
Unelma olis oma kukkakauppa ja floristin tutkinto mutta omaa kauppaa tokkopa ilman lottovoittoa pystyyn saan ja opiskelua mietitään Kiian kasvaessa. Hoitotyö ei enää kiehdo.
- Uskotko enkeleihin? Taivaaseen? Yliluonnolliseen?
Haluaisin uskoa. Usko enkeleihin ja taivaaseen on hurjan lohduttavaa mutta maailmassa tapahtuu niin paljon pahaa että niiden nojalla kyseenalaistan korkeamman tahon olemassa olon. Tosin vaikeina aikoina uskon sekä enkeleihin ja taivaaseen. Enkeleitä rakastan esineissä yli kaiken.
Yliluonnolliseen. En halua uskoa koska sitte alan pelkäämään kaikkea.
- Paikka, johon haluaisit matkustaa?
Kreikkaan, kaikkia raunioita koluamaan..
- Elämäsi suurin pettymys?
Isäni kuoleman kokeminen niin nuorena... Hän ehti nähdä esikoiseni muttei muuta: häät, muiden lasten syntymä ym. Isin tyttölle se oli tosi vaikea paikka.
niinukka taas kysyi t
e kellä on jo isompia lapsia,ja isommat ikäerot.niin mitä olette nyt vauvan kanssa tehnyt toisin?
Esikoisen ja eskarilaisen välille ehti tulla 8v. Näitä muita ei ole opetettu nukkumaan hiljaisuudessa niin kuin esikoista. Meillä oli silloin hiiren hiljaista. Ja jokaisesta äännähdyksestä en hyppää lapsen luo. Ja enempi käytän omaa järkeäni hoidossa enkä niitä neuvolan kaikkia ohjeita ota niin kirjaimellisesti.
Meijen mies on se joka kuljettaa teijen jätteitä pois
Ihan rehellinen pashakuski. Miehelle oli yllättävän vaikeaa kertoa se mulle aikoinaan mitä tekee työkseen. Kovasti tuo ja suunnittelee jotain muuta mutta akka ei lämpene rekan ajolle yhtään. Miä en ala yksinäni tätä pyörittämään kuin pakon edestä.