*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Enja Kiiaa ei voi ainakaan värien perusteella luulla pojaksi kun on aina punaisissa tai pikemmin v.punaisissa :LOL:

Mutta poikia luultiin usein pienenä tytöiksi vaikka sinisiä vaatteita käyttivätkin. Liekö nuo äidin posken piirteet sen aikaan saaneet

Sata sivua täynnä! Tai siis sadannes lähti käyntiin...
 
Karkkipäivä on lapsilla noin kerran viikossa suunnilleen, yleensä lauantaina. (mulla joka päivä melkein.. :whistle: :ashamed: )

Lävistyksiä ja tatuointeja ei mulla oo ollenkaan.
Baareissa en käy (ei käy mieskään), eikä käytetä alkoholia ollenkaan.

Taivaaseen ja enkeleihin uskon.

Rahasta: Ite saan minimiäitiyspäivärahan + lapsilisät neljästä. Lisäksi nyt myös muutaman satasen kuussa tuosta laukkuedustajan-hommasta. Mies tienaa suht hyvin rakennusalalla kun on ja urakkapalkalla. (tai en mä tiedä onko se hyvin, mutta meille ihan tarpeeksi). Ei tarvi joka ostosta miettiä ja säästöönkin jää jotain. Mutta ei me toisaalta olla kovia tuhlaamaankaan.

Lapset menee nukkumaan kaheksan yheksän välillä, ja esikoisen herätän aamulla puoli yheksän aikoihin, kun eskaritaksi tulee kymmenen yli yheksän. Yleensä joutuu hoputtamaan, kun on vähän haaveilija tuo tyttö.

Kotia "muuttaisin" niin, et yläkerta sais olla valmis. Tosin nyt aletaan sitä rakentamaankin. Saahaan 3 makaria lisää+ aula, vaatehuone ja wc/suihku.

Unelma-ammattia en oo edelleenkään keksiny.. :ashamed:

Mitähän noita kysymyksiä oli vielä.. :whistle:
 
Ihan off topic, mutta oletteko jo vilkaisseet tulevan kesän muotia? Täytyy sanoa että jos ainakin Henkan ja Maukan sekä Josefssonin kuvastoja on uskominen, niin sitähän nätyttää näillä kiloilla niinkuin olis raskaana edelleen :LOL: Tuommoisia äitiyskolttuja nuo kamppeet. Ja nuo piukat farkuthan näyttää myöskin kivalle... DDRräläinen kuulantyöntäjä...
 
Heippa ihanaiset, täällä taas. :wave: :wave:

Nyt on neuvolassa taas käyty ja hyvin tytyt kasvaa. =) Emma painoi 5335g ja oli 57,4 cm pitkä :heart: Essi painoi 5520g ja oli 58,2 cm pitkä.Essin kannsa joudutaan menemään kuukauden päästä mittauttamaan päänympärystä kun ei ollut kasvanut :'(

Te olette olleet ahkeria, ja mitä maratooni kysymyksiä. :D Vastailen niihin sitten myöhemmin illalla kun on enemmän aikaa. Nytkin vain pikaisesti käyn koneella ennekuin isäntä tulee kotiin. :LOL:
 
Tuutilulla: onko sulla viisi lasta yhteensä? Katsoin tuota aikaisempaa kirjoitusta ja tähän asti olen luullut että teillä on Kiia, Timi ja Daniel? Jäi vaan mietityttämään mitä nuo 13v ja 15v vai miten se nyt olikaan?

Pitää käydä syöttämässä poika ja sen jälkeen kävelylle. kai illalla ehtii sitten paremmin kirjoitella.

Piristi muuten kummasti päivää kun se mun äitikaveri kävi kylässä. Ja ihanat kaksostytöt heillä on. Mukava kun on niin pienet ikäerot näillä meidän ja heidän lapsukaisilla. =) on paljon yhteistä asiaa =)
 
Nii ja ei noihin mun laittamiin kysymyksiin tarvii kaikkiin vastata. ne oli vaan sellasia ehdotelmia, et jos joku haluaa vastata. Mielenkiintosia vastauksia on jo tullukkin. Kiva tutustua teihin kaikkiin paremmin. Huomasin itekkii, et oli oikeestaan ihan terapeuttista miettiä noihin joihinki kysymyksiin vastauksia...
 
Katjanna Timi on mun esikoinen ja täyttää toukokuussa 15v ja sitten Jesper on 6v, Daniel 3v. Ja sitten meillä asuupi myös miehen poika 12v ja syksyyn asti asui kotona miehen tytär 17v (tänä vuonna 18v). Mieshän oli leskeksi jäänyt kun tapasimme. Niin ja Kiia tietenkin, meinasi listasta unohtua. :D

Että tällänen sekalainen seurakunta :D unohtamatta tuota höpsöä hurttaa, juoksuillaan juoksevaa leikattua kollikissaa ja noita kahta vedessä polskuttelevaa kilpparia
 
Miä sain muutes äsken postista mun v.loppuna huutaman nuken nukkikseen :p Joutuupi leidi muutosten kohteeksi kunhan vain ehdin. Pussia ei vielä tullut. Tosin laskin että jos eri pankki on niin rahat näkyvät hällä ehkä vasta tänään :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Tuutilullalle


Kiitos kun opetit ton kuvien liittämisen. Minä aina kieli pitkällä kattelin noita kuvia mitä laittelit aina kun uusi lokakuinen syntyi =)
Se oli muutes ihana etsiä aina uusi kuva ja aikamoista pähkäilyä miettiä onko mitäkin kuvaa jo käytetty. Ja pojillehan piti saada pikkusen poikamaisempi kuin tytöille
 
Minä oon ihan höpönä noihin baby puh kuviin ja tavaroihin :heart:

- Laittaudutteko muuten miten paljon arkena? Siis meikkaatteko ja laitatte hiuksia päivittäin?
Minä oon yrittäny nyt tuosta ulkonäöstä ees vähän huolehtia. Ees omaks iloks :LOL:
 
En pahemmin laita :ashamed: Eihän luonnon kaunis koristuksia kaipaa :saint: :LOL: No ihan oikeesti silloin jos mennään johonkin niin yritän tolle pärställe jotain tehdä. Miä vietän senki ajan enemmin täällä mitä peilin edessä menee.

Tuota noin eikös seuraava kerro jo jotain. Oltiin jonnekin viime syksynä menossa niin meijen Jesper kysyi multa: Äiti muks sul on noin oudot silmät? Ensin en ees tajunnut mitä toinen tarkoitti :ashamed: Äiti oli sattunut meikkiä vähän laittamaan :D
 
LillaStina Onnea! :flower: Mullakin kävi kangas imutaittoja varten tänään pöydällä, mutta en voinut leikata sitä kun se oli venynyt vinoon kuivuessa, pitää pestä se uudestaan ja ripustaa tarkemmin (seliseli). Oletko nähnyt jossain ohjeita AIO:n tekoon, sellaista suunnittelin seuraavaksi?
 

Yhteistyössä