***LOKAVAUVAT-07,KAKKOS PAINOS***

Kotiuduttiin juuri ostosreissulta. Sai kyllä kierrellä kaupoissa 4tuntia että loputkin tarvittavat jutut löytyivät häihin. Nyt on morsiammella pitsihärpäkkeet päällepuettavaksi sukkanauhoja myöten :D Muutama asuste vaihtui matkan varrella toisenlaiseen. Onneksi ei ollut morsiuspuku liikettä lähettyvilla...pukukin olis kohta vaihtunut :LOL:

niinukalle ja mammoliinolle löytyi Lindexistä mitä halusivat. Hattu on sitä kokoa mitä niinukka toivoi 42/44 ja vaaleanpunainen hinta oli 3,95e. Mammoliinolle tuleva body on taas kokoa 62cm ja hinta 7,95e. Rekissä oli kolme sellaista bodya ja kaksi niistä kokoa 50cm ja yksi 62cm. Ostin tuon 62cm, kun muistelin että mammoliino toivoi joko 62cm tai 68cm. Ja kun isompaa ei ollut niin ajattelin siinä hätäpäissäni että tuo 62cm menee just nyt :D Jos kuitenkin mammoliino epäilee että ei mahtuis tuon kokoinen tjn, niin ilmoita mulle. Meillä ainakin Pötköllä menee tosi hyvin tuo koko nyt ja Pötkö on paksu patukka :D Ilmoitelkaa yv:llä osoitteet minne laitan tulemaan ja mä laitan tilinumeroni teille. :)
Oli kyllä ihania vaatteita taas tullut Lindexiin lapsille :heart:

Meen laittamaan nyt lapsia untenmaille. Me ollaan tänään kahdenlapsen vanhemmat,kun muut on lähetetty maailmalle :D Hassulta tuntuu kun talo on tyhjä :eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
jaa ollaankos myö evakossa :/ nyt miä en pääse kattomaan mitä ootte kirjotelleet...

Miä oon ollut ahkera tyttö :D

Tein Kiian sänkyyn tämmöset. Varmaan reilu 3 tuntia ompelin välillä sormi suussa.

Peitto


Pääty


aikas oikeassa oli katjanna, voisithan sie nyt tehdä kaksi settiä lisää kun keran vauhtiin pääsit......
Koko sänky.


Vielä pitää päätyyn tehdä lisää kiinnitysnaruja ja ostaa sisään vanu pehmusteeksi. Peittoon en uskaltanut paljetteja ommella ettei ne joudu neidin suuhun. Ja jos siltä näyttää niin irrotan päädystäkin ne.

Verkon tekijältä oli tullut viestiä että kruunu on valmis ja kuva oli mukana ja kysymys: Kelpaako se :D Varmisteli vielä tekstiä ja värejä.
voisithan sie nyt tehdä kaksi settiä lisää kun kerran vauhtiin pääsit
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
jaa ollaankos myö evakossa :/ nyt miä en pääse kattomaan mitä ootte kirjotelleet...

Miä oon ollut ahkera tyttö :D

Tein Kiian sänkyyn tämmöset. Varmaan reilu 3 tuntia ompelin välillä sormi suussa.

Peitto


Pääty


aikas oikeassa oli katjanna, voisithan sie nyt tehdä kaksi settiä lisää kun keran vauhtiin pääsit......
Koko sänky.


Vielä pitää päätyyn tehdä lisää kiinnitysnaruja ja ostaa sisään vanu pehmusteeksi. Peittoon en uskaltanut paljetteja ommella ettei ne joudu neidin suuhun. Ja jos siltä näyttää niin irrotan päädystäkin ne.

Verkon tekijältä oli tullut viestiä että kruunu on valmis ja kuva oli mukana ja kysymys: Kelpaako se :D Varmisteli vielä tekstiä ja värejä.
voisithan sie nyt tehdä kaksi settiä lisää kun kerran vauhtiin pääsit
:LOL: :LOL: :LOL:
niin varmaan :LOL: noissa kuvissa ei näy loistavan kamala ompelujälki :ashamed:

tulikos sulle viestiä verkon tekijältä?
 
Ihanaa..
Miun kamu lupasi lainata hääpukuaan ilmaiseksi :heart:
Se on oikeesti tosi ihana, päävärinä valkonen ja pikkasen vihreetä joukossa.
Saa budjettiin pikkasen väljyyttä ton jutun ansiosta!
Oon nyte jo stressannu minne Pihla yöksi kun suku/kamut juhlii meitin kanssa..Yhen kaverin äitiä oon aatellu mut..ehtiihän sitä vielä miettiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja L-ouisa:
Ihanaa..
Miun kamu lupasi lainata hääpukuaan ilmaiseksi :heart:
Se on oikeesti tosi ihana, päävärinä valkonen ja pikkasen vihreetä joukossa.
Saa budjettiin pikkasen väljyyttä ton jutun ansiosta!
Oon nyte jo stressannu minne Pihla yöksi kun suku/kamut juhlii meitin kanssa..Yhen kaverin äitiä oon aatellu mut..ehtiihän sitä vielä miettiä.
se on huima säästö. meillä mun äiti teki mulle puvun aikoinaan :) voi kun asuisitte lähempänä niin oisin Pihlalle majapaikan tarjonnut
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tuutilulla miekin saan sen hyttyssuojan ensiviikolla.tiimaristako niitä timantteja sais?
:headwall: miä unohdin kattoa. No on siellä ainakin paljetteja ja erivärisiä helmiä... missä ihmeessä miä oon nähnyt niitin tyyppiä timantteja |O
oiskohan sinooperissa?

nyt täytyy mennä iltakaffelle jaksaa taas valvoa.... Essi ei tahdo taaskaan nukkua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tuutilulla miekin saan sen hyttyssuojan ensiviikolla.tiimaristako niitä timantteja sais?
:headwall: miä unohdin kattoa. No on siellä ainakin paljetteja ja erivärisiä helmiä... missä ihmeessä miä oon nähnyt niitin tyyppiä timantteja |O
oiskohan sinooperissa?

nyt täytyy mennä iltakaffelle jaksaa taas valvoa.... Essi ei tahdo taaskaan nukkua.
En miä siellä ainakaan ole nähnyt kun lähin on kouvolassa... Eikai vaan robbarissa ollut. Mun pitää mennä katsomaan maanantaina
 
milli kiiiitos tooooosi paljon kun meille sen hatun hommasit.
laitoin siulle yv:tä

venla nukkuu juotuaan 250ml vellii..kylvyssäkin käytiin..pitäs vielä ukkokullan kanssa käydä saunassa kunhan se töistä kotiutuu.

tuutilulla olit muuten aika ihkuja petivaatteita tehnyt. =)
 
Oliivia

Meillä myös kieli löytää jatkuvasti tiensä ulos suusta, välillä enempi ja välillä vähempi. Ja kovin on neidistä hauskaa jos äitikin työntää kielen ulos... Ekan kerran huomasin tuon ehkä kuukausi sitten, kesti ehkä pari viikkoa. Sitten se tuntui ikäänkuin unohtuvan pariksi viikoksi kun tuli kaikkea muuta uutta ja jännää, mutta nyt on taas pari päivää esitelty kieltä ahkerasti.
 
tossa ennen vellittelyjä laitoin venlan siks aikaa omaan sänkyynsä kun lämmitin vellin ja annoin noille elukoille ruokaa..tyty olikin myllännyt siellä ittesä poikittain ihan pää puolelle päätyyn..hirmu tirinä oli kun ei päässytkään enää eteenpäin =)

miula on nälkä..söin yhen leipäpalan maksamakkaralla ja paprikalla +kurkulla..jotakin pitäs vielä saada..vai joiskohan vaan vettä :/
 

Yhteistyössä