***LOKAVAUVAT-07,KAKKOS PAINOS***

katjanna ai teillä samaa vikaa et tietsikkapöydälle kerääntyy vaikka mitä?meillä ainakin jos nuoriso tällä koneella..varsin tulisvat lämpimät ruatkin tänne syömään jos saisivat tulla :eek:
mie olenkin sanonu et mitään juomisia ei tartte kantaa tänne,joku kaunis päivä kaatuuvat vielä koneen päälle..
mutta räkärätistä lähtien kaikkee pöydällä on :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
katjanna ai teillä samaa vikaa et tietsikkapöydälle kerääntyy vaikka mitä?meillä ainakin jos nuoriso tällä koneella..varsin tulisvat lämpimät ruatkin tänne syömään jos saisivat tulla :eek:
mie olenkin sanonu et mitään juomisia ei tartte kantaa tänne,joku kaunis päivä kaatuuvat vielä koneen päälle..
mutta räkärätistä lähtien kaikkee pöydällä on :eek:
Näkisitte tän pöydän ympäristön :ashamed: Ja nää on mun tekosii :ashamed:
 
mulle ei mee mitkään rommit ja konjakit alas..yöks :LOL:
mut tosin joku kirkas sekotettuna batteryyn :p ja sit nää suklaa ja mansikka pirtelöt ja lonkero..ja en muuten juo kun tiettyä lonkeroo,sitä alkuperäistä gin long drink..niin ja smirnof ice on kans hyvää
 
tuutilulla oli meillä ollut jo aikasemmin puhetta naimisiin menosta..mutta sitten yhen kerran aika tarkallee vuos sitten olin iltavuorossa,ja laitoin isännälle viestii että miten ois..käytäskös maistraatissa..heti tuli vastaus et joooo..
no en nyt tiiä..et voiko tota nyt sanoo ihan kosinnaksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
tuutilulla oli meillä ollut jo aikasemmin puhetta naimisiin menosta..mutta sitten yhen kerran aika tarkallee vuos sitten olin iltavuorossa,ja laitoin isännälle viestii että miten ois..käytäskös maistraatissa..heti tuli vastaus et joooo..
no en nyt tiiä..et voiko tota nyt sanoo ihan kosinnaksi..
selkeämpää tuo on kuin meidän aikoinaan :D Ukko puhui puolisen vuotta minua ympäri :ashamed:
 
Niinukka, pysy vaan vesilinjalla... mulla teki mieli kans suklaata, otin light cocista :) Pakko päästä rantakuntoon :headwall: En kestä uutta ahdistuskesää... Ja wow, tekstarilla :) Meillä mies kosi mua kuparilangasta väännetyllä sormuksella, kun tiesi että itse haluan sormukseni valita :) Entisen asunnon olohuoneessa polvistu :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mulle ei mee mitkään rommit ja konjakit alas..yöks :LOL:
mut tosin joku kirkas sekotettuna batteryyn :p ja sit nää suklaa ja mansikka pirtelöt ja lonkero..ja en muuten juo kun tiettyä lonkeroo,sitä alkuperäistä gin long drink..niin ja smirnof ice on kans hyvää
kuuma rommitoti olis aikas hyvää..mutta vielä parempaa olis minttuviina sekotettuna kuumaan kaakaoon :p tai sitten ihan pakaste kylmä minttuviina :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Niinukka, pysy vaan vesilinjalla... mulla teki mieli kans suklaata, otin light cocista :) Pakko päästä rantakuntoon :headwall: En kestä uutta ahdistuskesää... Ja wow, tekstarilla :) Meillä mies kosi mua kuparilangasta väännetyllä sormuksella, kun tiesi että itse haluan sormukseni valita :) Entisen asunnon olohuoneessa polvistu :heart:
Miks minuu ei kosittu kuin kirjoissa |O *pitäisköhän otta kohta puheeksi* :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Niinukka, pysy vaan vesilinjalla... mulla teki mieli kans suklaata, otin light cocista :) Pakko päästä rantakuntoon :headwall: En kestä uutta ahdistuskesää... Ja wow, tekstarilla :) Meillä mies kosi mua kuparilangasta väännetyllä sormuksella, kun tiesi että itse haluan sormukseni valita :) Entisen asunnon olohuoneessa polvistu :heart:
arvaa oon täällä mussuttanu sitä päivällä tehtyy kakkua,ja äsken otin vielä leipää..voi paska miun kanssa..nyt kyllä kävi pöhöttämää |O
huomaa etten syönyt kunnolla tos 4-5 välillä,kun on pitäny koko ilta jotakin jonnin joutavaa vetää :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä