***LOKAVAUVAT-07,KAKKOS PAINOS***

jaa ollaankos myö evakossa :/ nyt miä en pääse kattomaan mitä ootte kirjotelleet...

Miä oon ollut ahkera tyttö :D

Tein Kiian sänkyyn tämmöset. Varmaan reilu 3 tuntia ompelin välillä sormi suussa.

Peitto


Pääty



Koko sänky.


Vielä pitää päätyyn tehdä lisää kiinnitysnaruja ja ostaa sisään vanu pehmusteeksi. Peittoon en uskaltanut paljetteja ommella ettei ne joudu neidin suuhun. Ja jos siltä näyttää niin irrotan päädystäkin ne.

Verkon tekijältä oli tullut viestiä että kruunu on valmis ja kuva oli mukana ja kysymys: Kelpaako se :D Varmisteli vielä tekstiä ja värejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Tuutilulla: saat varmaan kohta ainakin Piitulilta tilauksia petivaatteista ja kaksin kappalein =) hienot on. Meikäläinen ei osaa yhtään ommella,mutta onneksi mulla on äärettömän taitava anoppi :) :D
Hei en miäkään osaa ommella sen takia mulla tuossa hommassa kestikin. Mutta en raaski kyllä maksaa sitä 59? mitä tuolla pyydetään siitä kruunusetistä
http://www.babytown.fi/products/344
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mä ostin sille mun 3v siskolle elsan ja killen ku se vei aina anttonin killen kotiin ku tulivat käymään..kiva ois keräillä noi kaikki mitä on,mut meiän siwassa oli vaan kille ja elsa
Meillä oli kyllä useampia, siis siwassa. se unissa kävelevä pukki (mikä lie nimi). Olikohan neljää erilaista hahmoa vai enemmän. en miä muista enää
 
Mintusta tullut kumman vaativa iltaisin... nukku 15 min unet ja sylissä pitäis kokoajan kyhmätä :| No, sallittakoon 3 kk ikäiselle :heart: Me painutaan Annin kans saunaan, ihanat Tuutilullan lakanat!!
 
öitä tilda!

tuutis,meillä on lähin euromarket 60km päässä..mut pitää kysellä olisko tuttuja menossa sinne nii toisivat niitä nalleja..ne on ihan mielettömän ihania..pitää kattoo jos elsa olis tossa paikallisessa siwassa,ku meillä ei oo sitäkään ja pitäähän killelle olla kaveri :LOL:

pistin just saunan lämpeemään
 
jumavide,meidän palomuuri hälyytti että tällä sivulla ei oo turvallista käydä..olisko joku sellanen systeemi sit kaatanu ton edellisen pinon,ku sieltä sivuilta niitä kuvia niin hanakasti käytiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
jumavide,meidän palomuuri hälyytti että tällä sivulla ei oo turvallista käydä..olisko joku sellanen systeemi sit kaatanu ton edellisen pinon,ku sieltä sivuilta niitä kuvia niin hanakasti käytiin?
luulis olevan mahdollista sekin. mut yhtenä päivänä oli tammikuisetkin evakkopinossa samasta syystä,,,
 

Yhteistyössä