***LOKAVAUVAT-07,KAKKOS PAINOS***

Löytyskö enemmän vapaita viikonloppuja sit vaikka toukokuussa tai kesäkuun alussa. Minua ei haittaa jos lapsia on mukana. Meillä on tuo erillinen sauna/takkahuonerakennus jossa lapset saa rauhassa nukkua. Ja jos on hyvä ilma, niin ulkonahan sitä varmaan enimmäkseen ollaan.
Jaaha, pitäsköhän sitä alkaa pikkuhilja siivoilemaan. Tapaaminen lähestyy ja jos kuvaajakin tulee, ni pitää olla paikat kunnossa...
*heiluupi mopin kanssa hulluna...*
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Löytyskö enemmän vapaita viikonloppuja sit vaikka toukokuussa tai kesäkuun alussa. Minua ei haittaa jos lapsia on mukana. Meillä on tuo erillinen sauna/takkahuonerakennus jossa lapset saa rauhassa nukkua. Ja jos on hyvä ilma, niin ulkonahan sitä varmaan enimmäkseen ollaan.
Jaaha, pitäsköhän sitä alkaa pikkuhilja siivoilemaan. Tapaaminen lähestyy ja jos kuvaajakin tulee, ni pitää olla paikat kunnossa...
*heiluupi mopin kanssa hulluna...*
Jos otetaankin ite kuvat ja muokataan niitä sitten. Ja tietty jokaiselta 10kg pois, rypyt tasaisiksi. Oltais kaiken lisäksi erittäin hyvin säilyneitä mammoja :D

ups, vanhassa pinossa oon... :ashamed:
 


minun painonpudotustiedot:
tilda(75)83kg -- 81,5kg (-1,5kg)

hyvin alkoi laihdutus! sen kunniaksi vetäisin tuossa aamukaffella runebergintortun :D ! meillä pakkasta -17,5c et ei tartte kiirehtiä pojan kans ulos päiväunille!!!! mitehän se nukkuu sisällä :/

ompas ollu rauhallinen yö täällä! mammat on huilannu :flower:
tapaamisesta: mulle toi vklppu pitäis sopia! jos ne tulee tekeen jutun niin sit ois kiva jos olis lapsukainen mukana mut muuten olis vähän vapaampi olo(lue:siis vois sitsotella ;) ) jos jättäs pojan kotiin...no,kerkeepä tuota miettiä vielä!

ny postinhakuun :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 

Yhteistyössä