***LOKAVAUVAT-07,KAKKOS PAINOS***

*meistäpä tulee julkkiksii...*
En onneks oo yhtään edellä asioissa :LOL:
Miten esitit Kaks´Plussalle ton jutun?

Mitä te muut paljon kirjottavat ootte miehellenne tästä palstasta sanoneet?
Minä kerron päivittäin palstan parhaimmat juorut. Mies on kyllä ihmetelly, et miten näin iso porukka toisilleen tuntemattomia naisia on näin kauan kirjotellu. Sitä oon tosin itekkii ihmetelly mut täällä on vaan niin hyvät jutut ja mainio yhteishenki... :flower:
 
Mä vaan laitoin että ollaan täällä kovasti kirjoiteltu ja suunnitellaan tapaamista. Että oisko tyhmä idea jos ne tulisi tekeen meistä nettipalstailijoista juttua kun tää kaksplussan palsta on suosituin äitien käyttämä palsta. Ja meitä on niin monta jotka tänne kirjoittelee melkistä päivittäin.

Ne sit otti yhteyttä muhun s-postilla. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Eikun piti viel kysyy et pyytikö joku kaksplussaa tekemään juttua meistä? Mulla menny toi vähän ohi :/
Tapaamisesta...eli kesäkuun vikaa viikonloppuako te meinaatte? Eli jussin jälkeistä?
Ja kuis moni meinas lapsiaan mukaan ottaa? Moni meinas lähteä viihde-meiningillä, eli tuleeks siitä sit "eripuraa" jos joillain lapsosia mukana :ashamed: ? Tämmosia tääl pohtii hän :D
Joo siis mä pyysin, kun täällä oli halukkuutta tapaamiseen. Mä sit ehdotin että pyydettäs kaksplussaa tekeen juttua. Ja ne sit vastas mulle kaksplussalta että kyllä se kävis.

Ja just kesäkuun vikaa on ehdoteltu ja siis viikonloppuna.

Minä joudun ottamaan kun mulla on kaksoset, ja isäntä ei suostu kaikkia 4 vahtimaan kun toiset lapset on 2v ja 8v (erityislapsi).

Tytöt ovat tottuneet menoon ja meininkiin nukkuvat sitä paremmin mitä enemmän meteliä ympärilläon sillä sitä riittää täällä kotonakin. :D

Ja mun puolesta jokainen saa juoda joka haluaa, ei haittaa mua itsekin kyllä ajattelin jotakin ottaa. Siis seurana, en kännätä.

Että mukaan vaan...... :D :heart:
 
Niin siis tossa ennen joulua olin just tyttöjen kanssa kaverin polttareiden muisteloissa ja saunaillassa+kylpytynnyrissä. Ja voin sanoa että meno oli melkoista. Tytöt nukkuivat kuin uppotukit, samassa huoneessa missä muutkin oltiin. Kun yritin että nukkuisivat toisessa huoneessa ne heräs, kun siisrsin takas meijen kanssa nukahtivat taas. Ja siis poppi soi ja muijat lauloi aikas kovaa. Naurun remakkakin oli huimaa.... :LOL:
 
Huomenta! :snotty:

Ollaan nukuttu hyvin, joskin piti käydä pari kertaa yöllä kattomassa tonn pikkusen hengitystä... rohisee niin älyttömästi.
Paino on laskenut taas 1 kg eli nyt ollaan jo 70 kg.... kohta ollaan jo alle...
 
Hei...siistiä,lehteen... =) mä aloin kans kyl pähkäileen tota Pessin hoitoon jättöö...hmm..täytyy alkaa tosissaan suunnitteleen.Mulla kun on periaate että en juo noitten poikien aikana niin siks haluisin kyllä Pessin jättää hoitoon,enkä halua muutenkaan niitä juhlien keskelle..No mut joo.Hieman ehkä jääny traumat tosta Peetun isistä.. :ashamed:

Mutta mites se kaks plussa,olettaako että meillä on lapset mukana sielä tapaamisessa vai onko tarkotus tehä juttu vaan äideistä?

Pessi päätti herätä joskus 5 jälkeen |O sit piti kauheeta älämölöö kun ei ollu itellä pienintäkään aikomusta nousta ennen 7.

Nyt tarvii lähtee Peetua viihdyttään...
 


...tai ei niin hyvää tänne. Mä en tykkää näistä maanantaipäivistä :| Tänäänkin oli niin vastenmielistä herätä |O Kahvi ei masitunut hyvälle, liian laihaa oli ja kaikenlisäks kurkku tuntuu niellessä sellaselta et aivain kuin se olis palanut :x Ei kai täs nyt kipeeks olla tulossa :headwall: Eipä kai toi nuorimmainenkaan maanantaipäivistä tykkää...heräs pylly edellä... niin "äkänen" oli :eek: Yleensä aamu maitohuikkien jälkeen jaksaa nauratella, mut nyt nauru muuttu "ärsyyntyneeksi itkuksi" :eek: Kävi melkein samantien aamunokosille sitteriin...
Tapaamisesta, meillä juuri tuolloin vika viikonloppuna on suunnitelmia, mikäli se onnistuu. Eli silloin multa jää tulematta.
Hohhoijaa, mitähän sitä keksii tällepäivälle...jotain kivaa että kääntys mielekkäämmäks tääkin päivä ja viikko alkais mukavasti. Tekis mieli mennä taas koluamaan kirpparille, mutta ei taida jaksaa kotoa poistua :whistle: Ehkä täs jotain keksitään, kunhan nyt saan uutta, vahvempaa, kahvia niin jos se päiväkin alkaa paremmin luistamaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Hei...siistiä,lehteen... =) mä aloin kans kyl pähkäileen tota Pessin hoitoon jättöö...hmm..täytyy alkaa tosissaan suunnitteleen.Mulla kun on periaate että en juo noitten poikien aikana niin siks haluisin kyllä Pessin jättää hoitoon,enkä halua muutenkaan niitä juhlien keskelle..No mut joo.Hieman ehkä jääny traumat tosta Peetun isistä.. :ashamed:

Mutta mites se kaks plussa,olettaako että meillä on lapset mukana sielä tapaamisessa vai onko tarkotus tehä juttu vaan äideistä?

Pessi päätti herätä joskus 5 jälkeen |O sit piti kauheeta älämölöö kun ei ollu itellä pienintäkään aikomusta nousta ennen 7.

Nyt tarvii lähtee Peetua viihdyttään...
Mulla samat ajatukset...eli mä en ota alkoholia kun yhden saunajuoman tai max kaksi kun lapset on kotona, enkä mieluusti juhlien keskelle minäkään vie :ashamed:
 
Huomenta!

Vai että lehteen ihan päästäis? *tilaa KAIKEN manikyyristä alkaen, paniikissa* :D Kyllä miäkin Kiian joutuisin mukaan ottamaan jos ei sitten mummi typyä siksi aikaa ota. En miä vois olla rauhassa yötä poissa ja pohtia miten täällä kotona menee. Mitenhän tyttö siinä hälinässä viihtyy... Pitää miettiä tätä nyt monelta kantilta mutta joko mukaan tai mummille. On kai milekolla sen verran tilaa että tenavat saa tutimaan pikkusen syrjemmälle..


Mitä te muut paljon kirjottavat ootte miehellenne tästä palstasta sanoneet?
En ole pahemmin mitään sanonut. Jotain sieltä täältä. Eilen oli kyllä pakko jotain kertoa kun tuosta tapaamisesta sanoin. Nyt se tietys alkaa pyörii ite täällä lukemassa mitä akka ruikuttaa|O

Meille on sit turhaa lähtee navigaattorin turvin. Asutaan niin korvessa, ettei yksikään navigaattori oo osannu reittiä neuvoa :eek: Minnes korpeen siä meitä oikein oot puhumassa? Mitens myö sitte Piitulin kanssa perille löydetään :'(

Paino oli 71.5kg Viime viikolla 72.5. Mutta tuo vaaka tosiaan näyttää vain puolen kilon tarkkuudella :/ Pitäisköhän ostaa uusi?
 
Huomenta!

Paino 74 kg, en kyllä muista mitä paino oli viikko sitten, joten ei tietoa tiputuksesta... pitää yrittää kaivella vielä sitä viime viikon listaa vanhasta ketjusta.

Tässä siis milekon löytämä sitä edellinen lista:

MIKERO (65kg) 77,6 kg -- 75,5kg (-2,1kg)
LILLASTINA (65kg) 75 kg -- 72 kg (-2,0kg)
ÄITYLI75 (80kg) 95 kg -- 93,1kg (-1,9kg)
DOGTOR (55kg) 67,7kg -- 66,5kg (-1,2kg)
TOPSY (67kg) 76 kg -- 75,4kg (-0,6kg)
NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) 68,3 kg -- 68kg (-0,3kg)
NIINUKKA (75kg) 93kg -- 92,2kg (-0,4kg)
MILEKO35 (75kg) 95kg -- 94,7kg (-0,3kg)
KATJANNA (58kg) 67 kg -- 67kg (+-0,0kg)
PIIPPU (67 kg) 78 kg -- 78kg (+-0,0kg)
VILMA-ONNI (60kg) 71kg -- 71kg (-0,0kg)
TIIPII (68kg) 72 kg
DAPA (75kg) 87 kg
EMILJA80 (70kg) 80 kg

Nyt laittaan aamupalaa tytöille, jatkan myöhemmin :) Ilmoitelkaahan painojanne niin kokoan ne illalla. Hyvä pudotus mileko sulla!!

Katja
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Millon alotetaan uus pino?
Ois kiva, kun se vaihtus aina tiettynä päivänä. Ois helpompi etsiä juttuja.
Eikä tarviis oottaa ketjun kaatumista... :headwall:
Mulle passaa mitenkä vain :) Saako se "kerran viikossa uusi pino" kannatusta? Ja olisiko se tää maanantai? Helppo ois muistaa kun uusi viikko alkaa, alkais myös uusi ketju :)
 
Mulla oli viime viikolla ainakin kilo lähtenyt. Eli nyt on yhteensä 5 kg tippunu tosta alotuksesta...

Olen mä isännälle joitain Piitulin vitsejä kertonu :LOL:
Ja tapaamiseen olis kiva ottaa muksut mukaan, mutta toisaalta olis kyllä kiva istua akka porukallakin... Pitää kysyä jos nuo mufa ja mummo olis Iisalmessa silloin, niin eemeli vois tulla vähäksi aikaa...
 
Mun täytyy kysyä sitä että pitäiskö lapsia olla mukana vai miten, mutta kait me osttais pitää hauskaa sitten ilman sitä alkoholiakin jos niikseen tulee? vai mitä ootte mieltä? Niin ja ei mullakaan ole tarkoitus ottaa kuin se yksi siideri tai max. 2. Mä oon varmaan sitten jotenkin erilainen äiti mutta meillä lapset on aina kulkeneet mun mukana juhlissa siis tietysti sellaisissa joihin lapsia on saanut viedä. Koska isäntä ei aina ole ollut kotosalla vahtimassa. Ja varsinkin nyt 4 saaminen hoitoon on homma sekin jo, että suosiolla ottaa 2 pienintä mukaan. Tuleeko tästä ny sitten jotain "estettä muille" juomisten kanssa jos tytöt mukana? =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Mun täytyy kysyä sitä että pitäiskö lapsia olla mukana vai miten, mutta kait me osttais pitää hauskaa sitten ilman sitä alkoholiakin jos niikseen tulee? vai mitä ootte mieltä? Niin ja ei mullakaan ole tarkoitus ottaa kuin se yksi siideri tai max. 2. Mä oon varmaan sitten jotenkin erilainen äiti mutta meillä lapset on aina kulkeneet mun mukana juhlissa siis tietysti sellaisissa joihin lapsia on saanut viedä. Koska isäntä ei aina ole ollut kotosalla vahtimassa. Ja varsinkin nyt 4 saaminen hoitoon on homma sekin jo, että suosiolla ottaa 2 pienintä mukaan. Tuleeko tästä ny sitten jotain "estettä muille" juomisten kanssa jos tytöt mukana? =) :heart:
Mulla ja osallistuminen kaatuu siihen jos Kiia en voi mukaan ottaa (ellei mummi sitten hoida). Nimittäin meijen ukko EI jää yksin näiden kanssa, se on varma. Ja toisaalta en miä koko porukkaa hälle jättäiskään tai soittelisin kotia puolen tunnin välein :/ Ja en miä ilman Kiian mukana oloakaan paljoa uskaltais ottaa, kotimatka kauhistuttais jos ois hurja kankkunen mikä nykyään tulee niin helposti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Millon alotetaan uus pino?
Ois kiva, kun se vaihtus aina tiettynä päivänä. Ois helpompi etsiä juttuja.
Eikä tarviis oottaa ketjun kaatumista... :headwall:
Mulle passaa mitenkä vain :) Saako se "kerran viikossa uusi pino" kannatusta? Ja olisiko se tää maanantai? Helppo ois muistaa kun uusi viikko alkaa, alkais myös uusi ketju :)
kyllä se mullekin käy, ja se joka ehtii niin avaa uuden ketjun.
 
mä ny ainakin otan pojan mukaan....ja yleensä meilläki lapset mukana aina,missä sit käydäänki :D
en ite kummemmin alkoholia käytä...muutama siideri ehkä tai sit punkkua,mut kännissä oon viimeks ollu 18 kesäsenä :LOL:
kyl mä tykkäisin,et vauvojaki olis mukana...ois kiva niitäki nähä!!!!
ja luulen,et sen lehtijutunki takia ois jo hyvä jos ees jotain vauvoja olis pippaloissa :D ...näähän on vähän niiku "vauva" sivut :D
 
Ja eikös se alunperin ollutkin suunnitelmissa tavata siis lasten kanssa vai muistanko/ymmärsinkö väärin? Toki juodakin saatte :LOL: Ja eihän kukaan estä ottamasta just sitä 1 sauna siideriä/olutta, toki ymmärrän kyllä senkin että lasten seurassa ei juoda. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
mä ny ainakin otan pojan mukaan....ja yleensä meilläki lapset mukana aina,missä sit käydäänki :D
en ite kummemmin alkoholia käytä...muutama siideri ehkä tai sit punkkua,mut kännissä oon viimeks ollu 18 kesäsenä :LOL:
kyl mä tykkäisin,et vauvojaki olis mukana...ois kiva niitäki nähä!!!!
ja luulen,et sen lehtijutunki takia ois jo hyvä jos ees jotain vauvoja olis pippaloissa :D ...näähän on vähän niiku "vauva" sivut :D
mustakin olisi kiva nähdä muiden muksuja mutta ymmärrän jos ette halua lapsia mukaan. :heart: :hug:
 

Yhteistyössä