Joo siis mä pyysin, kun täällä oli halukkuutta tapaamiseen. Mä sit ehdotin että pyydettäs kaksplussaa tekeen juttua. Ja ne sit vastas mulle kaksplussalta että kyllä se kävis.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Eikun piti viel kysyy et pyytikö joku kaksplussaa tekemään juttua meistä? Mulla menny toi vähän ohi :/
Tapaamisesta...eli kesäkuun vikaa viikonloppuako te meinaatte? Eli jussin jälkeistä?
Ja kuis moni meinas lapsiaan mukaan ottaa? Moni meinas lähteä viihde-meiningillä, eli tuleeks siitä sit "eripuraa" jos joillain lapsosia mukana :ashamed: ? Tämmosia tääl pohtii hän
Mulla samat ajatukset...eli mä en ota alkoholia kun yhden saunajuoman tai max kaksi kun lapset on kotona, enkä mieluusti juhlien keskelle minäkään vie :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:Hei...siistiä,lehteen... =) mä aloin kans kyl pähkäileen tota Pessin hoitoon jättöö...hmm..täytyy alkaa tosissaan suunnitteleen.Mulla kun on periaate että en juo noitten poikien aikana niin siks haluisin kyllä Pessin jättää hoitoon,enkä halua muutenkaan niitä juhlien keskelle..No mut joo.Hieman ehkä jääny traumat tosta Peetun isistä.. :ashamed:
Mutta mites se kaks plussa,olettaako että meillä on lapset mukana sielä tapaamisessa vai onko tarkotus tehä juttu vaan äideistä?
Pessi päätti herätä joskus 5 jälkeen |O sit piti kauheeta älämölöö kun ei ollu itellä pienintäkään aikomusta nousta ennen 7.
Nyt tarvii lähtee Peetua viihdyttään...
Mulle passaa mitenkä vain Saako se "kerran viikossa uusi pino" kannatusta? Ja olisiko se tää maanantai? Helppo ois muistaa kun uusi viikko alkaa, alkais myös uusi ketjuAlkuperäinen kirjoittaja mileko35:Millon alotetaan uus pino?
Ois kiva, kun se vaihtus aina tiettynä päivänä. Ois helpompi etsiä juttuja.
Eikä tarviis oottaa ketjun kaatumista... :headwall:
Mulla ja osallistuminen kaatuu siihen jos Kiia en voi mukaan ottaa (ellei mummi sitten hoida). Nimittäin meijen ukko EI jää yksin näiden kanssa, se on varma. Ja toisaalta en miä koko porukkaa hälle jättäiskään tai soittelisin kotia puolen tunnin välein :/ Ja en miä ilman Kiian mukana oloakaan paljoa uskaltais ottaa, kotimatka kauhistuttais jos ois hurja kankkunen mikä nykyään tulee niin helpostiAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Mun täytyy kysyä sitä että pitäiskö lapsia olla mukana vai miten, mutta kait me osttais pitää hauskaa sitten ilman sitä alkoholiakin jos niikseen tulee? vai mitä ootte mieltä? Niin ja ei mullakaan ole tarkoitus ottaa kuin se yksi siideri tai max. 2. Mä oon varmaan sitten jotenkin erilainen äiti mutta meillä lapset on aina kulkeneet mun mukana juhlissa siis tietysti sellaisissa joihin lapsia on saanut viedä. Koska isäntä ei aina ole ollut kotosalla vahtimassa. Ja varsinkin nyt 4 saaminen hoitoon on homma sekin jo, että suosiolla ottaa 2 pienintä mukaan. Tuleeko tästä ny sitten jotain "estettä muille" juomisten kanssa jos tytöt mukana? =) :heart:
kyllä se mullekin käy, ja se joka ehtii niin avaa uuden ketjun.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Mulle passaa mitenkä vain Saako se "kerran viikossa uusi pino" kannatusta? Ja olisiko se tää maanantai? Helppo ois muistaa kun uusi viikko alkaa, alkais myös uusi ketjuAlkuperäinen kirjoittaja mileko35:Millon alotetaan uus pino?
Ois kiva, kun se vaihtus aina tiettynä päivänä. Ois helpompi etsiä juttuja.
Eikä tarviis oottaa ketjun kaatumista... :headwall:
just näinhän me on todettu ja samaa mieltä on appiukkokinAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Mut Piituli, eiks myö olla todettu että ollaan syntymähumalassa
mustakin olisi kiva nähdä muiden muksuja mutta ymmärrän jos ette halua lapsia mukaan. :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:mä ny ainakin otan pojan mukaan....ja yleensä meilläki lapset mukana aina,missä sit käydäänki
en ite kummemmin alkoholia käytä...muutama siideri ehkä tai sit punkkua,mut kännissä oon viimeks ollu 18 kesäsenä
kyl mä tykkäisin,et vauvojaki olis mukana...ois kiva niitäki nähä!!!!
ja luulen,et sen lehtijutunki takia ois jo hyvä jos ees jotain vauvoja olis pippaloissa ...näähän on vähän niiku "vauva" sivut