***LOKAVAUVAT-07,KAKKOS PAINOS***

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
dogtor niin minäkin sitä asiaa mietin..mutta enpä saanut koskaan vastausta..onkohan siinä sitten joku juttu,et tulisko pullosta kerralla enempi tjms..ei hajuukaan..

ai hurja..piituli milloin ne ilmottivat asiasta?
tänään ihan vähän aikaa sitten tai ainakin tänään se tuli s-postiin mulle.
 
Juu, siis lastenhuoneen maalaamista Topsyn kans suunnitellaan.

Äitivaan: Yv:ta pukkaa! Isäntä luuli et sen pitää pukeutua kokouikkariin :LOL: Ei taida olla turhan älykäs tuo mun siippa. No sain taas kunnon naurut sen kustannuksella (kaikella rakkaudella tietenkin) :heart:
 
Eikun piti viel kysyy et pyytikö joku kaksplussaa tekemään juttua meistä? Mulla menny toi vähän ohi :/
Tapaamisesta...eli kesäkuun vikaa viikonloppuako te meinaatte? Eli jussin jälkeistä?
Ja kuis moni meinas lapsiaan mukaan ottaa? Moni meinas lähteä viihde-meiningillä, eli tuleeks siitä sit "eripuraa" jos joillain lapsosia mukana :ashamed: ? Tämmosia tääl pohtii hän :D
 
mamma3,
piituli pyys tekee meistä juttua ja ovat vastanneet että tekevät sen kun tapaamme,eli mahdollisesti kesällä milekon luona jos hälle käy..ja 27-29.6 viikonloppua on moni miettinyt ja monelle käynyt,kaikki taas riippuu milekosta :D
ja muutama on ottamassa lapsia mukaan ja loput ollaan viihde meiningillä..
mun puolesta lapsia saa tulla mut se on teidän päätettävissä,meistä känni kaloista sitä ääntä lähtee :LOL: "omalla vastuulla" lapset mukaan,jos hyö ei siis kovin herkkä unisia oo..vaikka humalassa oleville sanoiski et turpa kii,nii kohta se ääni taas kummasti on täysillä :LOL:
 
täällä hereillä vieläki..masuun sattuu,mulla siis :kieh:
oikein vihlasoo aina tohon oikeelle ala masuun..kahen tunnin päästä olis herätyskin..pitää herättää ukko töihin ja viiä koirat pihalle ja jos syöttäs pojunkin... :|
 
Tärkeää asiaa


Ne otti sieltä Kaksplussasta yhteyttä ja he voisivat tehdä meistä jutun jos/kun tapaaminen tapahtuu ja minä vaan sitten heille ilmoitan koska ja missä.

*juoksee taloa ympäri sukat viuhuen*

Kauhistuttavan jännistyttävää.....
Nyt pitää sitten dieetti ottaa ihan tosissaan ja käydä kampaajalla ja meikissä ja vaateostoksilla ja ja ja...

Toi suunniteltu viikonloppu sopii ainakii näillä näkymin oikein hyvin.

Topsy2
Juoksu oli menny oikein hyvin. Jenna sai hyviä treenausvinkkejä. Nyt vaan pitää kuulema juosta paljon ja käydä kisoja läpi, kun lahjoja siihen kuulema näkyy olevan. Oikeeta valmennusta ei noin nuorella vielä aloteta, mut lauantaisin rupee käymään sit ohjattavana...
*haaveilee mm-mitalista ja olympialaisista... :LOL: *

Meille on sit turhaa lähtee navigaattorin turvin. Asutaan niin korvessa, ettei yksikään navigaattori oo osannu reittiä neuvoa :LOL:

En muista kuka siellä edellisessä ketjussa anto mulle vinkkiä tosta kylvettämisestä. Joka tapauksessa tein eilen niin, eikä Sanni huutanut yhtään! Eli jos joku muistaa olleensa syyllinen, niin :hug: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä