***LOKAVAUVAT-07,KAKKOS PAINOS***

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
miullakin olis tuolla valkoviiniä..tosin taitaa olla etikkana jo..on nimittäin varmaan 5v vanhaa :eek:
pitäs joku kerta nuo putelit tuolta pölyttymästä avata..
Mulla on idea! Tuut joku kerta sinne kouvolaan pullojen kanssa ja miä ja Piituli autetaan sinuu :saint: Ja sitte laitetaan Kouvola sekaisin :LOL:
 
Iltaa leidit!Tulin pistäytymään ennen pehkuihin menoa.Mies asenti tänään uuden koneen meille..nyt vasta pääsin istumaan tähän koneen ääreen kun herra on koko illan ihastellut kun on hieno kone.

Täälä jotku valmistelee häitä.OIH,mie haluisin kans naimisiin.Tänäänkin ehotin miehelle että miten ois 10.10.2010 kun tulee 10 vuotta yhdessä oloa täyteen,mentäskö naimisiin.Ehotti että mennään ens viikolla..ja maistraatissa.EI KÄY.Mie en taasen sielä haluisi käydä vihkiytymässä.No ollaan sitten menemättä naimisiin. :whistle: :|

Ai tuutis avasi punkun,muista nyt juoda kaikki pois niin ettei tartte kaataa viemäriin niin kuin itse eilen tein.Äsken otin saunalonkeron ku en jaksanu vinkkupulloa korkata.
 
Tuutitulla:
Noh-ei nuo sitte suoranaiseen oo..Toi miun on saksanpaimenkoira.

Viineistä..Nahe niminen valkkari on hyvää! Pottu on siinä 6? hujakoilla. Lasillisen äskön otin itsetehdyn pizzan kyytipojaksi :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
miullakin olis tuolla valkoviiniä..tosin taitaa olla etikkana jo..on nimittäin varmaan 5v vanhaa :eek:
pitäs joku kerta nuo putelit tuolta pölyttymästä avata..
Mulla on idea! Tuut joku kerta sinne kouvolaan pullojen kanssa ja miä ja Piituli autetaan sinuu :saint: Ja sitte laitetaan Kouvola sekaisin :LOL:
joo pitäs vaik tulla..mut miun pitää varmaan pysytellä siideri linjalla..en oo niin viinien perään..miusta kaikki viinit maistuu samalle..ihan ku hapanta mehuu jois :eek:

itseasiassa yhen kerran kouvolassa poliisi kyydillä tultiinkin kapakista pois...oli kylläkin miun vanhemman tytyn kummisetä joka miut ja emäntänsä
toi kotia..arvaa vaa oliko porukoilla hölmistynyt ilme kun kapakan edestä hypättiin poliisiautoon :D
 
tuutis
ollaan me puhuttu naimisiin menosta..ja on tuo ukko välillä vihjaillu jotain sen suuntaista et saattais joku päivä kosasta :heart:

minä laitoin just anttonin nukkumaan..nyt ei oo ollu yhtään äksy ton nukkumaan menon aikana,tai siis tänään ei oo ollu :D

minäkii taian kohta aukasta lonkeron jos toisenkin :LOL:

ja kieli on pihalla meidänki miehellä..jokos teidän kaverit nyrkkiään tuijotteloo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
miullakin olis tuolla valkoviiniä..tosin taitaa olla etikkana jo..on nimittäin varmaan 5v vanhaa :eek:
pitäs joku kerta nuo putelit tuolta pölyttymästä avata..
Mulla on idea! Tuut joku kerta sinne kouvolaan pullojen kanssa ja miä ja Piituli autetaan sinuu :saint: Ja sitte laitetaan Kouvola sekaisin :LOL:
joo pitäs vaik tulla..mut miun pitää varmaan pysytellä siideri linjalla..en oo niin viinien perään..miusta kaikki viinit maistuu samalle..ihan ku hapanta mehuu jois :eek:

itseasiassa yhen kerran kouvolassa poliisi kyydillä tultiinkin kapakista pois...oli kylläkin miun vanhemman tytyn kummisetä joka miut ja emäntänsä
toi kotia..arvaa vaa oliko porukoilla hölmistynyt ilme kun kapakan edestä hypättiin poliisiautoon :D
:LOL: voi olla. Voihan ne viinit alussa maistuu samalla mutta illan kuluessa kaikki maistuu hyvälle :whistle: :p
 
Minä en kans voi juoda viiniä kun pönttö menee ihan sekasin. Olut tai siideri linjalla täytyy meikäläisen pysytellä. :kieh: Tai oikeastaan vaikka joisin mitä niin mulla alkaa menojalka vipattaa siihen malliin etten malta kotona pysyä enää sen jälkeen. Joten parempi pysyä grandi linjalla, mulla nytkin yksi tetra tuossa pöydällä on :D mies kävi just komentaa että vie sitten tuo purkki roskiin äläkä jätä tietokone pöydälle. |O jäkäti, jäkäti |O

Aatu jo nukkuu, saa nähdä kauanko. Yleensä menee ihan ihmisten aikoihin nukkumaan ensimmäisen kerran, mutta jostain kumman syystä herää melkein joka ilta ja valvoo sitten lähemmäs yhtätoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Minä en kans voi juoda viiniä kun pönttö menee ihan sekasin. Olut tai siideri linjalla täytyy meikäläisen pysytellä. :kieh: Tai oikeastaan vaikka joisin mitä niin mulla alkaa menojalka vipattaa siihen malliin etten malta kotona pysyä enää sen jälkeen.

Tuo se on syy miks en kotona pahemmin tissuttele. Mulle kun iskee aina pakko pääsät johonkin ja sitte istun turpa rullalla kun en voi lähtä
:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mä tykkään elyseestä ja sit el tiempo..enpä oo muita raaskinu ostaa :ashamed:
ja valkkari on myös hyvää jos siihen sekottaa hiukan spriteä
Minust melkein kaikki vettä väkevämpää on hyvää ainakin vähän ajan päästä :LOL: Alku voi karvastella. Tosin konjakki on sellaista mikä ei uppoa. Viskillä saa taas tosi nopeesti tunnelman kattoon :LOL:
 
Vip: tuo sun ehdotus hääpäiväksi on hyvä :heart: eikä tietenkään missään maistraatissa. Pitäähän jokaisen saada olla edes yksi päivä oikea prinsessa ja astella sitä kirkon pitkää käytävää alttarille, ainaskin mun mielestä :D Hui, vieläkin kylmät väreet tulee kun muistelen sitä hetkeä kun kirkon ovet aukesi, häämarssi alkoi soida ja isän kans lähdettiin kävelemään käytävää pitkin,.... :heart:
 

Yhteistyössä