Käytiin aamulla siellä polilla. Tämäkin lääkäri sanoi saman tuomion. sanoi että kohtu vastaa noin 7 rv:tä ja sikiö jotain 5+3 eli onkohan minulla enää mitään mahdollisuuksia... Edelleenkään ei mitään sydämmen sykettä löytynyt. Tällekkin lääkärille koitin kierron pituudesta sanoa niin ei edes kuunnellut kun alkoi äkkiä jatkamaan vaan puhettaan muusta. Ensiviikolle laittoi ajan osastolle ja tiistaina olisi lääkkeen otto. Mietin vielä viikonlopun yli mitä teen. En kyllä jaksa enää uskoa että mitään mahdollisuutta on tätä lasta saada. Nyt tuntuu että kaikki raskausoireet on poissa. Mietin varaanko yksityiselle aikaa vielä alku viikolle ennekun nappeja otan. Niin ja tämä lääkäri sanoi jyrkästi että jos sikiö on elävä, sieltä muka sydämmen toiminta näkyy! JA PASKAT SANON MINÄ jos viikkoja ei ole tarpeeksi. Tuntuu että ne vaan haluaa tämmöset vaivat pois tieltä. Tämä ei suostunut uudestaan ultraamaan viikon pästä kun sanoi että kyllä heidän sanomiseen pitää uskoa No tässä on muutama päivä aikaa miettiä asiaa. Oikein paljon teille kaikille onnea raskauksiin nyt! Tehkää ihania lokakuisia vauveleita! Kyllä nämä lapset on aarteita mitä saadaan sisällä kantaa. Ei sen tärkempiä asioita ole. Minä taidan antaa luvan ottaa itseni nyt pois listalta vaikka pahalta tuntuukin. Palaan takaisin jos on enää aihetta, tuskin kuitenkaan.