"Huomenta"! |O Kolme yövuoroa kunnialla takana.. Nyt pääsee taas palaamaan tähän normaaliin kotiäidin elämään
Kyllä tuo työnteko vaan rankkaa on! Huonoa oloa olen töissä yöllä potenut. Onneksi meillä valvotaan yöt yksin, niin ei ole kenellekään työkaverille tarvinut selitellä yökkäilyjen syytä..
Minä kerroin vauvauutisista minun äidille heti kun plussa testiin pärähti, samalla kuuli myös pikkusisarukseni ja isäpuoleni. Muutamalle kaverillekin olen jo asista kertonut, heille kerroin joulukuisesta keskenmenostakin, ja kertoisin jos tässäkin raskaudessa jotain kävisi. Isälleni ja hänen perheelleen, miehen vanhemmille ja sisaruksille meinataan kertoa vasta vähän myöhemmin, elleivät viikonloppuna asiaa itse tajua kun ollaan menossa kyläilemään. Luulen, että kaikki ovat osanneet tätä jo odottaakin, paitsi isäni =) Iloissaan kaikki varmasti ovat! Miellä molemmilla on isovanhemmatkin elossa, heidän reaktiostaan en tiedä, toivottavasti ovat iloisia puolestamme!
Muille kavereille en varmaan edes meinaa kertoa, saavat sitten itse ihmetellä miksi paisun kuin pulla
Mies kertokoot omille kavereilleen kun siltä tuntuu, eli varmaan vähän ennen kun vauvan on tarkoitus syntyä, elleivät sitä ennen minua ison mahan kanssa näe
Minä lopetin kahvinjuonnin kokonaan heti kun tiesin raskaana olevani. En kovin paljon ikinä ole kahvia juonut, lähinnä kylässä tai jos meillä joku on käynyt. Nyt ei edes tee sitä mieli, välillä pelkkä haju saa voimaan pahoin.
ninnis86 Meillä näyttäisi olevan sama laskettuaika :heart: Saman ikäisiäkin taidetaan olla
Minullakaan ei oireita juurikaan ole, mutta ei poikaakaan odottaessa vielä näin aikaisessa vaiheesas mitään ollut. Luulen, että oireettomuus johtuu vähäisistä viikoista, kaikki varmasti on silti hyvin. Näin ainakin itselleni joka päivä sanon
Kärppä Toivottavasti tuo vuotelu ei ole mitään vakavaa. Minulla oli myös poikaa odottaessa useamman päivän ajan vuotoa (välillä aika runsastakin) ja kaikesta huolimatta syntyi terve täysiaikainen vauva. Joulukuisessa km:ssa vuoto alkoi heti runsaana ja kirkkaana verenä, lisääntyi koko ajan kipujen ja hyytymien kera. Ei ollut epäilystäkään mitä oli tapahtumassa.. Niin kauan kun ei ole kipuja niin uskon ja toivon kaiken olevan hyvin! Vaikka ymmärrän kyllä että pelottaa ja huolestuttaa.. Onneksi pääset pian ultraan. Tulethan sitten kertomaan, että vauvalla on kaikki hyvin!! :heart:
Tervetuloa
jenni87, Milla7 ja auts! autsin vaiheita Mitäs nyt-osiossa olenkin lukenut ja jännäillyt. Onneksi kaikki kuitenkin päättyi hyvin ja vauvanalku on matkassa mukana! :heart:
Täällä haisee :x Vaipanvaihtoon suuntaan minä..
gibbon ja mytty 6+5