Dasaleelle ja Lutumutuselle , eipä ole paljon sanoja, mutta :hug: . Mimmalille tervetuloa joukkoon! Jotenkin vaan yrittää itselleen tässä pahoinvoinnin aallokossa muistuttaa, että on syytä olla tosi kiitollinen, kun kaikki on ainakin vielä toistaiseksi ihan hyvin.
Täällä on ollut pikkasen puhetta noista kotidopplereista. En ole ajatellut hankkia, kun tosiaan neuvolaan voi pirauttaa ja mennä kuunteluttamaan sydänääniä, jos jostain syystä huoli herää. Mutta kukin tyylillään... Joku jossain nettisaitilla tai lehdessä totesi, että siinä vaiheessa, kun vauva alkoi liikkumaan niin sitten kotidoppler unohtui kaapin perälle.
Tunteet on täälläkin pinnassa aika pienestä... Jostain syystä kuuntelin eilen illalla vanhoja Tenavatähtikipaleita Youtubesta ja siellä joku pikkupoika lauloi Äideistä parhain :'( . Mä kyllä muutenkin olen sillä lailla aika herkkis, mutta en mä nyt yleensä ihan noin...
Huomenna olis eka neuvola ja joudun ottamaan sinne tuon parivuotiaani mukaan. Oletteko te muut joutuneet ottamaan lapsosia mukaan äitiysneuvolaan? Mitenköhän tuo sujuu? Meillä asuu kaikki tuttavat ja sukulaiset kaukana ja MLL:n hoitajaa en onnistunut saamaan. Miehellä niin kiire päivä töissä, ettei pääse jelppimään.
Muutenkin mua vähän ihmetyttää, että miksi tämä neuvola piti näin nopeasti tähän laittaa, kun toivoin loppukuusta aikaa... Täti jotain sanoi, että kun nyt pk-seudulla halutaan ultrata jo niin aikaisin, eli liittyy ilmeisesti siihen uuteen verikoeseulontajuttuun. Mä en edes halua mitään verikoeseulontoja.