Irene kirjotteli tuosta maidontulosta. Mulla alko molemmissa aikasemmissa raskauksissa tulla tosi aikasin. Ekalta en muista tarkalleen millon, mutta tokassa neljänneltä kuulta ja sitä sitten riitti koko raskausajan. Synnytyksen jälkeen oli TOSI kipeet rinnat. Sanoinkin sairaalassa, että kyllä sitä synnytyksillä pelotellaan, mutta tuosta maidonnousukivusta ei ollut kukaan puhunut mitään ja se oli pahempaa kun koko synnytys!! Sitä maitoa sitten tuli ja tuli ja tuli..
Nyt ei ole vielä alkanut tulla, mutta kipeät on tissit kyllä. Täytyykin ostaa jo niitä suojuksia jemmaan. Meillä ei niitä muuten synnytyssairaalassakaan ollut, eikä niitä saanut sieltä edes ostettua, että muistakaa ottaa omat mukaan..
Mulla oli tänään eka neuvola. Äsken jotenkin tajusin tän koko raskauden, kun tuota korttia selailin
Hb oli mullakin matala, 118, ja käski alkaa syömään rautaa. Ilmankos tämä väsy on valtava. Aikasemmin, kun tuo on huidellut 145-155 väliä.
Sydänääniä ei meinannut löytyä millään. Lopulta laite rekisteröi ensin lyöntejä 160xmin (mutta ne ei kuulunut ) ja terkka sanoi, että ne ei kai kuitenkaan minun lyöntejä ollut. Sanoin, että jos niitä ei kohta ala kuulumaan niin voi helposti olla tuon 160 omakin syke. Onneksi kuului sitten hirmusen ettimisen jälkeen :heart: Korttiin merkittiin sykkeeksi 136.
Seuraava käynti onkin kolmen viikon päästä. Ensimmäinen ja ainoa lääkärikäynti.
Mies muuten oli sitä mieltä, että olisi kiva siellä rakenneultrassa käydä
Nyt on pakko alkaa ettimään jostain lököäitiyshousuja
Farkut ei mene jalkaan (jää reisiin kiinni *roll* ) ja nuo äitiyshousut on vielä niin isot, ettei niitä voi pitää. HM:ltä tilasin yhdet. On hyvät ja istuu jalkaan, mutta on caprit, niin ei niitä vielä tarkene pitää.
Jos joku löytää sellasia lökäpösyjä, mutta mitä kuitenkin voisi töissäkin pitää, niin kertokaa mistä!! Eikä mielellään mitää viittäkymppiä maksavia
huitshapeli ja lilliputti 12+6