Juu niin se on käynyt, myös meikäläisellä... Tänään sitten soittelin yksityisille asemille ja vähän kyselin hintoja ja aikoja... No ajat menis tonne parin viikon päähän, joten mietin että kyllä mä jaksan sen nelisen viikkoa odottaa jos sen kaksikin. On tuossa kumminkin kaikkea reissua sun muuta ylimääräistä ajateltavaa.Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:Jännä juttu muuten tämä kun lukee toisten juttuja niin tulee sellainen olo että jotain on varmasti pielessä ja pitäiskö käydä ultrassa jne. Noiden neljän aikasemman kohdalla ei ole käynyt edes pienssä mielessä että menis yksityiseen ultraan. Kakkosen kohdallakin aikanaa neuvolassa viikolla 11 kuunneltiin sydänääniä mitään ei kuulunut no mä menin tyynen rauhallisesti kotiin ja seuraava neuvola aika 4 viikon päästä jolloin äänet kuului Ei taitais nykyään kukaan suostua tollasen en edes itse mutta jotenkin sitä vaan nuorena ei edes osannut ajatella että jotain vois olla pielessä
Tampereella ei ultrata ainakaan. ...siis on juuri vain papereiden pyörittelyä. Mutta Tampereelta saa muutenkin kuulemma vain yhden ultran ..kai.. No joo, mutta eka ultra (ja kai sit vika) on täällä viikolla 12 eli suoraan niskapoimuun.Alkuperäinen kirjoittaja toiveikasodottaja:Tunnen itseni perin tyhmäksi kysyessäni tätä mutta eikö ensimmäisellä neuvolakäynnillä ultratakkaan ollenkaan? sekö on vain pelkkää keskustelua ja kokeitten ottoa? mä olin saanu jostain käsityksen että siellä katottaisiin onko masussa mitään. jaiks. Anteeksi tyhmyyteni.... :ashamed:
Muuten täällä voidaan hyvin. Turvottaa kamalasti ja olo on siksi melko tukala. Joskus tuntuu että raskaus olisikin kuukautta pitemmällä kuin mitä kiekot sanoo. Onneksi koulusta alkoi loma niin saa vähän levätä ainakin tiistaihin asti ja sitten alkaa siskon muutto puuhat. Saa nähdä kuinka jaksan kun väsymys tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä joskus ja kun oikein paljon ahertaa, niin tuntuu että kivut yltyy. Kertoakkaan en vielä aijo siskolle, en ennen ku varmistuu että kirppu todella kasvaa siellä.
Nimestä. Minä olen alkanut kutsua tätä myös kirpuksi. joku toinenkin taisi sitä pitää työnimenä. =)
toiveikas + kirppu 6+3