***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

Moi! Hirmusesti tullu päivän aikana tekstiä =)

Mukavia ultrakuulumisia zizilisko, nanna ja FPI. Omaani jo oottelen kuumeisesti, vielä olis viikko ja päivä aikaa... :)

Irene: hyvä, et kaikki kunnossa neuvolakäynnillä. :)

elämänperhonen: vaunuista kyselit. Me ostetaan varmaan aikasintaan loppukesällä tai syyskuussa. Tilanpuutteenkin takia ei viitti ostaa tohon eteiseen seisomaan. Sais pian kissa hyvän nukkumispaikan ;)
Me joudutaan todennäkösesti tyytyyn halvempiin merkkeihin kuten Carena Freeride, ABC:n tai Emman vastaavat. Jos rahaa olis enemmän, niin kattelisin todennäkösesti Brion vaunuja. Toisella lapsella oli Brion Kombit ja oltiin tosi tyytyväisiä, kestivät moitteettomasti. Emaljungaa ei olla koskaan oikeestaan harkittu niiden kalliin hinnan takia (Brio oli ainakin 5 vuotta sitten halvempi). =)

Cristiina: sukupuolta yritän ainakin udella ultrassa, katotaan kerrotaanko. Kertomisesta en tiedä, ehkä paras ystävä ainakin saa tietää miehen lisäks. =)

hobitti: äitiyspakkauksen aion ottaa, koska meillä ei ole oikeestaan mitään vaatteita tai tarvikkeita säästössä. Jos en haluais pitää sitä, niin ottaisin kuitenkin ja myisin. Siitä saa varmasti paremman hinnan jos myy, ku mitä Kelan maksama summa on. Sen pakkauksen arvohan on ainakin tuplaten siihen rahasummaan verrattuna. ;)

Kiitoslahjaa itsekin mietin, ku esikoinen lopettaa eskarissa, niin jotain olis kiva vielä. Tätejä on kyllä 3 eli ei mitään kovin kallista ainakaan voi ajatella. Ideoita otetaan vastaan!!!!!!!!

Annu: hyvä, et lääkäri ymmärsi tilanteen ja sait hengähdysaikaa :hug:
Kohdunsuun mittaa ei olla mitattu eli en tiedä sitä.
Lätkäpelin kattelin sit päiväuusintana ja kyllä meni jännäks. Pystyin jopa oleen pimennossa lopputuloksen suhteen viimeseen asti. :D

Eiköhän tossa ollu tärkeimmät kommentoitavat asiat. =)

jasmara ja masuasukki 18+6
 
FPI
Kiitos onnitteluista ja onnea muille ultrassa käyneille! :heart: :heart:

Annu, onneksi tosiaan sait sairaslomaa!! :hug:

Huomenna taas lätkää ja nyt inhimilliseen aikaan, voi kun Suomi voittais!

Eipäs nyt sit muuta!

FPI+pepe-girl rv20+3 :wave:
 
Huh ku väsyttää. pakko oli pistää kahvi tippumaan.
niin se aika vaan menee vauhdilla huomenna tas 18+0
sit viel ku tulis äkkiä 30-5 ni olis rakenne ultra ja seuravaana aamuna lähetään kohti pohjosta.
Raahessa pysähdytään ja ollaan yötä. Huone varattuna =)
toivottavasti silloin nättiä ni voi kattella miltä se raahe näyttää. =) Aina vaan ohi ajettu niin ettei olla pal pysähdelty.
 
Muuten samoilla tiedoilla pääsin mutta salasanaa sain muuttaa ja tätä omaa nimimerkkiä.
Eli Annu82 on nyk. Pöppiäinen82.

Nanna - Jos voit vaihtaa siihen etusivulle sen nimimerkkini uudestaan =) Kiitos :heart:

Kiitos kaikille,olen itsekkin tyytyväinen että sain sen 1kk lomaa,katsotaan sitten 4 viikon päästä uudestaan asiaa,mikä on tilanne.

Mä nukuin tuossa melkein parituntia,olin ihan rättiväsynyt tästä päivästä,huomenna oisi sitten työkkäri ja vien lapun sinne ja käyn antamassa verikokeet tuon epilepsiani takia.

FPI- Aivan inhimmilliseen aikaa,nautin oikein kun saan kahtoa lätkää,tuli loppuviikosta parempi kyllä hih.Oi tyttö:heart: voi kun ihanaa,olen häpsy sun puolesta.

Niin tuossa kysyin että mikä on kohdunsuun pituus niin se kait kuuluis siis kysyy kohdunkaulan pituus hih,uskoisin ainakin. Mulla on 4cm ja kiinnostuksella sitten alkoin kysyy,kun ne teki sisätutkimuksen,kuulema tekee aina lääkärin tarkastuksessa,lie onko sitten 11.6 mulla samat jutut.Kerroin supistuksista kanssa,varsinkin niistä mitä mulla oli yöllä paripv sitten niin ei ne ainakaan paikkoja ollut avannut,mutta epäilemättä stessi sen aiheuttanut.

Tässä kuva mun masustani,jos sen masun kasvu nyt loppuisi sitten hih,mulla oli Noran odotuksessakin jättimäinen mutta ei kasvanut tätä tahtia silti,uskoisin nyt kuitenkin että se tasaantuu tässä sitten.Kuva on siis 15+4



Pöppiäinen & touhustiina 15+4
 
moikka piitkästä aikaa :heart:

viimeksi taisin höpötellä täällä maliskuun ketjussa, sitten mulla alkoikin ihan mieletön pahoinvointi ja oksentelu ja jouin saikulle kaheksi kuukaueksi kun ei sitten mikään enää pysynyt sisällä. nyt aletaan onneksi olemaan jo voiton puolella ja kaks viikkoa olen jo töissäkin taas jaksanut ja vitsit miten olikin ikävä normaaliin päivärytmiin! ultrat on olleet normaalit, tässä kuussa mennään sitten rakenneultraan :heart:

ihania olosia kaikille ja aurinkoista mieltä!!

~katja ja pikkuinen 15+5~
 
Amalia - Sulla siis laskettuaika samoihin aikoihin kuin mullakin,taitaa heittää päivällä sun raskausviikkojen ja päivien mukaan eli sulla taitaa olla laskettuaika 1.11,olenkos hakoteillä?
Kiva että alkoi helpottamaan olo,kamalaa kun olontakia käytännössä joutuu eristäytymään muustamaailmasta.

Me muuten keksittiin nimi jo tytölle tänään,vielä pitäs keksii pojalle jos onkin poitsu hih,onko muilla jo nimiä tiedossa..

Pöppiäinen & touhustiina 15+4 :heart:
 
Moi

heräsin viime yönä klo 4 vessaan ja avasin telkun ja pakko oli sitä lätkää jäädä katsoo, sitten valvoinkin klo 6 =) ...

mulla suppailee edelleen herkästi ja pääsen huomenna aamulla lääkärille katsoo kohdunsuun tilanteen ja ultraa,vähän jännittää onko siellä jotain tapahtuntu, toivottavasti ei :eek: ....tuikkii edelleen inhottavasti...tuun kertoo sit tilanteen...

Pöppiäinen onnittelut uudesta nimestä =) ...hyvä tuo sun saikku juttu...nimet on tavallaan valmiin, tytön ei ihan vielä 100 % varma...

mutta nyt pitää lopettaa ,tyttö yrittää tulla koneelle sotkee tekstit.

pw 19+6
 
Heips, käytiin tälläviikolla ultrassa ja poika on tulossa. Tuleva isi i sitä toivoikin ja myhäili tyytyväisenä :)

Löysin netistä käytetyt Brio Novat v.2006 ja lähdetään huomenna ne hakemaan, hyvään hintaan saadaan ne. ..ja pakko tunnustaa, tänään sorruin ostamaan pikkuiselle jo valmiiksi vaaleansini/turkoosin unikko kuosisen tutin nauhalla ja samaa settiä pullon. Kai sitä saa jo vähän "hurahtaa" ja tehdä hankintoja, eikö?

Viikkoa 21 mennään ja kohta kai joutuu antamaan mammahousuista pykälän verran lisää kuminauhaa masuvauvalle
 
Paljon oli taas tekstiä, muutamiin kommentteja jos jotain kommentoitavaa vielä muistan.. :)

Pöppiäinen82 Onneksi sait sairaslomaa, eiköhän sitä siitäkin sitten jatketa tilanteen mukaan :) Minulla oli ekalla neuvolalääkärikerralla (rv 8+5) kohdunkaulan pituus 3cm, saman verran on ollut aikoinaan kun poikaakin odotin. En tiedä edes koska seuraava lääkäri on (ellei rakenneultaa lasketa), mutta ei ainakaan lähiakoina..

Nimet meillä on valmiina, ainakin melkein :) Pojalle on varma, mutta tytölle on etunimeksi kaksi vaihtoehtoa, mutta luultavasti lopullisesta nimestä ollaan päästy jo yhteisymmärykseen. Vaikka ihan lopullisen nimetietääkin varmasti vasta kun näkee minkä näköinen vauva on, sopiiko nimi ollenkaan ulkonäköön :)

Cristiina Meinaan yrittää udella sukupuolta, tuskin kyllä kertovat, mutta aina sitä voi yrittää :) Tuskin kovin monille kerrotaan jos saadaan etukäteen sukupuoli tietää, sukulaisille ja ystäville varmaan, tuskin muille. Viimeksikin oli "noloa" kun olin puhunut kaikille että ultrissa on tyttöä lupailtu ja poika kuitenkin syntyi.. :D Useat luulivatkin alkuun, että meillä on tyttö, kun olin raskausaikana niin puhunut, olivat ihmeissään kun korjasin että meillä on kyllä poika :)

hobitti Minä myös olen kovasti pähkäillyt otanko pakkauksen vai en. Vaatetta on ihan liikaakin, joten tarvetta ei niille olisi, muuta kun toppahaalarille, joka on pakkauksessa minulle ainakin mieleinen. Pelkän toppa-asun takia ei kuitenkaan viitsisi pakkausta ottaa. Rahasumma on kuitenkin aika pieni, mutta saisi sillä summalla jo vähän apuja tuplarattaiden hankintaan, kovin kalliita kun ei olla edes ajateltu ottaa. Vaikeaa päättää..

maisakaisa Mielestäni kummilahjaksi voi ihan hyvin antaa perinteisiä lahjojakin, vaikka lasta ei kirkkoon kastettaisikaan. Mielestäni tuo pelipaita on myös kiva idea, voisihan sen lisäksi ostaa jotain pientä teemaan sopivaa :) Poikani sai syntyessään kummeilta lahjaksi jalkapallo peliasun ja lippiksen, kastelahjaksi samoilta kummeilta sai jalkapallosäästölippaan. Mielestäni oli hauska kun antoivat jalkapalloaiheisia lahjoja, sillä pojan isä on kova pallon potkija! :D
Kaverini poika sai säätölipas junan, jonka perässä oli kaksi vaunua. Vaunuissa on paikka irronneille maitohampaille, sekä hiuskiehkuralle. Oli todella kiva. Muita lahjoja mitä muistelen kavereiden tai oman lapsen saaneen: lautanen + muki sekä aterimet, lastenkirja, Nalle jonka kaulassa on ruokalappu jossa on lapsen nimi, syntaika, pituus, paino jne, hopeinen helistin, muistojen arkku, valokuva-albumi, pienet lenkkarit, vauvakirja (eli mihin merkitään tietoja lapsesta), pussilakanat joihin oli painettu lapsen nimi, kylpytakki ja pyyhe, "ensimmäiset euroni" kokoelman syntymävuoden euroja, valokuvakehys ja -albumi.. Tässä muutamia. Netistäkin aika hyvin löytyy ideoita!

Nyt taas mentävä.. :wave:

gibbon ja mytty 17 tasan
 
Iltaa..

Kiitosta kummilahja-ideoista. Joo ja toki lahja voi olla perinteinen, ei sillä. Ajattelin vaan ettei sen tarvitse. Toi säästölipas-juna kuullosti hauskalta! =) Saako niitä korukaupoista vai mistä materiaalista se on tehty?

Hui kun alkaa kovasti jänskää, kun kaikki kertoilee ultra-kuulumisiaan. Onnitteluja vaan kovasti hyvistä uutisista :flower: Mulla oisi sitten ensi viikolla tiedossa. Toivottavasti saa sukupuolen tietää. Mulla ei ole mitään kutinaa, että kumpi oisi tuloillaan. Pääasia tietenkin, että terveenä. Meillä on tytölle ollut nimi valmiina, pojalle taas ei meinata saada päätökseen yhtäkään versiota..

Vaunuja ajattelin alkaa kattelee sitten ultran jälkeen vähän enempi ostomielellä. Käytettynä jos löytyy siistit, niin käy vallan hyvin. Emmaljungaan on tällä hetkellä taipunut, ihan suositusten perusteella.

Pöppiäinen82
hyvä että sait saikkua. On vähemmän stressattavaa. Sitä tuskin tarvitset!
Ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

Joo ja äitiyspakkauksen meinaan ottaa..

Hyvää yötä !

maisis&kupu 18+6
 
Heippa! Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Kiva nähdä myös noita kuvia. Innolla ja jännityksellä odotan omaa ultraa, joka 29.5 muistaakseni. Sukupuolista ollaan kiinnostuneita, jos ne vaan näkyvät ja meille kerrotaan.

Hienoa Annu, että sait sitä sairaslomaa. Varmasti sitä myös tarpeen mukaan jatketaan. 0nneksi saat nyt ainakin hetken levähtää asian suhteen. :hug: Mä kävin kanssa tänään lääkärissä, kun en meinaa jaksaa töissä selän yms. takia. Sain sairaslomaa ensi viikon loppuun ja sitten mulla alkaa 5 viikon kesäloma eli työhuolet hetkeksi poissa:) Pääsen myös fysioterapiaan, jospa se auttaisi! Ihan outoa, kun ei tarvii enää stressata. Nyt yritän vaan keskittyä itseeni ja vauvojen hyvinvointiin. Pitää tässä venytellä ja jumppailla jotain.

Krampeista oli puhetta. Niitä mullakin on alkanut ilmetä, etenkin öisin. Inhottava tunne!
Joku tais puhua jotain maidon tulostakin, jos en väärin muista. Mulla on jo pidemmän aikaa tihkutellut.

Nimenantolahjoista .. Musta sellanen lahja on kiva, joka säilyy vuosien ajan muistona. Vaatekin on kiva, mutta jää heti pieneksi. Esim. sen pelipaidan lisäksi vois ostaa, jonkun hauskan lippaan tms. Mä muistan omasta lapsuudestani sen, että halusin aina syödä semmosella lusikalla jossa oli joku norsu tms. kaiverrettu. En oo varma oliko kummilusikka. Kuitenkin se lusikka oli tärkee ja sillä syötiin vuosia. :)

Nimiä ollaan mietitty, mutta ei olla mistään varmoja. Katsotaan sitten miltä sitten tuntuu.

Nyt lepäilemään. Hyviä illan jatkoja!

Irene & pikku veijarit 17+5

 
Juu ei tässä stressattavaa tarviis,perhepiiristä tuli tieto mikä sitten laittoi huolen mutta täytyy katsoa jos se siitä sumplaantuisi,en kyllä ala stressaa sitä,tulinkin sivuille pyöriin niin saa kivasti muuta ajateltavaa.Vaavi ensin ja sitten kaikki muu.hih.

Meillä on poitsun nimi täysin hukassa,sitä tässä ollaan mietiskelty.Aamulla oisi aikasempi herätys ja täytyy sinne työkkäriin mennä ja kauppareissu hoitaa niin sitten saa alkaa ootteleen jo illan matsia ;)

PW - toivon mukaan toi suppailu loppuisi,täällä sama juttu mutta paikat oli pysynyt kiinni kuitenkin,tullut ihan sellasia pahoja suppareita oikein..välillä.

Kauniita unia kaikille.

Pöppiäinen & touhustiina 15+4
 
Pöppiäinen, kiva uusi nimimerkki. Onneksi sait sairasloman järjestymään. On sulla tosiaan masukin jo aikas ison kokonen. Mulla alkaa vasta hieman nyt pyöristyä, mutta tämä onkin ensimmäinen, jota odotellaan.

FPI, onnea tyttöuutisista! On ne ihania noi ultrakuvat. Tässä vaiheessa alkaa olla jo niin paljon selkeämpiä kuin ne alkuraskauden ultrakuvat pikkupapusista.

Suomen peli tulee vihdoin tosiaan juuri sopivaan aikaan. Täytyy varata evästä ja katsoa peliä illalla. Jee, kiva kun pääsee taas viikonlopun viettoon. Aurinkoakin on luvattu!

Novelle 18+5
 
Huomenta!
Annun on nimi vaihdettu tuonne etusivulle =).

Kohdunkaulan pituus on merkattu neuvolakorttiin 3cm ja nyt tosiaan ultrassa tarkisti että on 2,9cm eli paikkansa piti =) .

Tuo nimi asia oli pojan osalta helppo, kummatki oli toisistaan tietämättä pyöritelleet samaa etuniemä mielessä ja sehän sitte valittiinki. Toisetki nimet oli sen jälkeen helppo miettiä. Tytölle ei meinattu saada mitään keksittyä. Ja kun lopulta nimi olis löytyny niin seurvaavan päivän uutisissa sitä mainostettiin yhdeksi viime vuoden suosituimmista nimistä. Eli ei varmaan sitä oltais kuitenkaan jätetty. Mutta näillä näkyminhän se pojan nimi tulee käyttöön =) .

Nanna +poju 20+2
 
Mä soitin eilen neuvolaan tän päänsäryn takia. Sain lääkäriajan ensi viikoksi.
Kuulemma sairaslomaa olis hyvä ottaa, mut siitä sit voi keskustella lääkärin kanssa.

Juups, pakko lähtee siivoilee ja ulkoilee koiran kans! :wave:

memmy ja vaavi 16+1
 
Poika heräsi aamulla jo seitsemän jälkeen, normaalisti nukutaan melkein yhdeksään. Olen ihan poikki, kun eilen piti yömyöhään kaikenmaailman hömppösarjoja tv:stä katsella |O Jospa menisi pojan kanssa päikkäreille parin tunnin päästä, vaikka olisi kyllä paljon muutakin hommaa mitä sillä välin pitäisi tehdä..

Kivoja ultrakuulumisa taas tullut. Onnea FBI:lle tytöstä, ihana kuva sinulla myös:D Voi kun itsekin pian pääsisi taas ultraan, mutta vielä on 3,5viikkoa odoteltavana. Onneksi ensi tiistaina on neuvola, pääsee ainakin sydänääniä kuuntelemaan :)

Olen lupautunut menemään viikonlopuksi töihin. Saa nähdä millain jaksan, suppareita kun on välillä ollut, enkä ole moneen aikaan töissä ollut. Kerroin raskaudestani kun töistä soitettiin, sillä en pysty osastolle jossa on paljon nostelemisia menemään. Pääsen onneksi "helpoimmalle" osastolle. Hyvin otettiin tieto siellä vastaan! :) Kyllä kaikki sen olisi viimeistään huomenna tienneet/huomanneet, ei tätä mahaa saa enää mihinkään piilotettua :LOL:

maisakaisa Ystäväni pojalla on mielestäni tinainen säätölipasjuna+hammas ja hiusikiehkuravaunut. Siihen saa ostettua myös myöhemmin lisää vaunuja, esim 1.v lahjaksi, on valokuvalle paikka yms. Uskoisin, että koruliikkeistä noita löytyy, mutta netissäkin olen vastaavanlaisia junia nähnyt, ilman noita 1v eteenpäin ostettavia lisävaunuja. Tuolla ainakin on: http://www.lahjatalo.fi/index.php?page=category&category_id=196

gibbon ja mytty 17+1
 
Niin juu noista vaunuista on ollu puhetta! Itse oon vielä aivan ulkona kaikista hienouksista, mutta käytiin esitteitä hakemassa ja kyselemässä jo vähän eilen. Harmi että lähin paikka missä noita Brioja myydään on oulussa, mutta onneksi tässä on vielä aikaa. Pitää varmaan kesällä käydä kattelemassa niitäki. Sisko on omat Brionsa ylistäny maasta taivaaseen, kolmella lapsella ovat nyt olleet ja vieläki hyvät ovat. Niitä voi myös huollattaa, eli ne aisan suojakumit, renkaat yms voi vaihtaa. En tiedä onko muissa merkeissä sitten sama homma...
 
Ihania ultrakuulumisia taas tullut. Niitä on niin mukava lukea :)

Mä innostuin niin kovin tuosta poika-uutisesta, että kävin jo vaunut ja turvakaukalon ostamassa :xmas: Löytyi niin kivat väriltään ja ominaisuuksiltaan, että ei voinut vastustaa. Sen verran neutraalit kuitenkin, ettei haittaa vaikka sukupuoli ei pitäiskään paikkaansa :D

Nimi asian kanssa meille tulee taas olemaan kauhea ongelma. Ei millään keksitä pojan nimeä joka miellyttäisi kumpaakin. Tämän isommankin pojan nimestä oli vääntöä vielä päivää ennen ristiäisiä. Mutta hyvän nimen sai ja toivottavasti tälle tulevallekin pojalle joku nimi löytyisi viimeistään ennen joulua :whistle: Onneksi tässä on vielä aikaa,,,

Kävin eilen varaamassa pöydän tästä meidän läheltä itsepalvelukirppikseltä ja pitäis kohta alkaa sinne roudaamaan noita tavaroita. Kummatkin lapset kasvaneet niin mielettömästi, että melkein kaikki jääneet pieneksi.

rv 20+2
 
Huomenta!

Kivoja kuvia ja kuulumisia tänne on tullut =)
Pöppiäinen, täältä löytyy samanlainen maha. Kolmas tulossa ja aiemmin on ollut kuvien perusteella n. 24 vko samanlainen :LOL: Mulle on tullut aina ihan mieletön maha joka kyllä herätti huomiota joten mitenkähän nyt käy. Vielä kun on lyhyt immeinen niin hauskalta näyttää :D

Kommenteja, äitiyspakkauksen otan. Vanhat vaatteet myyty/kierrossa ja joitakin parhaita olen säästänyt. Entiset vaunut oli Emmaljungat ja ne oli hyvät. Turvalliset, ei tarvinnut pelätä kun lapsi (isompana) keikkui niissä että kaatuvat jne. Sain ne silloin edullisesti kun vanhaa mallistoa myytiin puoleen hintaa pois. Nyt vaunut meinasin ostaa vasta syksyllä.

Nimi asiaa ollaan pyöritelty muttei mitään ole valittu. Isommilta lapsilta meillä on ollut nimiä ehdolla ja sitten kun vauva syntynyt ja siihen tutustunut niin silloin tietty nimi on alkanut eniten pyörimään puheissa.

Viikon päästä mulla on työterveys lääkärillä käynti käden takia. Viime syksynä kädestä leikattiin ranneahtautuma mutta vaivoista hävisi vain sormien puutuminen. Nyt kun työt on lisääntynyt (tietokoneelle 7,5h/pv) niin sormet turpoavat ja koko kättä särkee niin pirusti. Aion vaatia magneettitutkimusta käteen vielä kun olen työsuhteessa koska tämä on työperäistä ja lääkärin kanssa ollaan keskusteltu ammatinvaihdon mahdollisuudesta. Luin netistä että ensimmäisen kolmanneksen jälkeen tutkimuksen voi tehdä. Asiat on nyt saatava kuntoon kerta irtisanomisuhkakin on olemassa.
Vielä kun keksisi sen uuden ammatin :|

Kiva kun illan peli tulee järkevään aikaan niin itsekin jaksan katsoa sen. Mies heräsi viime pelin katsomaan ja nukkui sitten pari tuntia ennen töihin lähtöä. Eilen sitten menikin lasten kanssa yhtä aikaa nukkumaan ja minä jäin yksin katsomaan telkkaria.

Viikonloppuja

rv 16+6
 
Kirjotellaas tännekin nyt pitkästä aikaa jotain. Viimeeksi oli niin kiirus hammaslääkäriin että ei ehtinyt kun kuvan laittaa.

Oli muuten hampaat hyvässä kunnossa ja parin vuoden päästä tarvii mennä uudelleen. Täällä kun tuo neuvolatäti patisteli että pitäisi käydä tarkastuttamassa nyt raskauden aikana. Onneksi ei tarvi mitään paikkauksia tms. juttuja, kun oon niin hammaslääkäri kammoinen.

Onnittelut kaikille jotka on hyviä ultrakuulumisia saaneet. :flower: Itsellä on vielä pari viikkoa tuohon ultraan, joka on siis 5.6.

Nimistä oli puhetta. Ollaan vähän mietitty, mutta päätettiin sitten että odotellaan ja katsellaan että minkä niminen vauveli sieltä sitten loppujen lopuksi tulee. Pojalle on meillä vaikeampaa nimiä keksiä kun tytölle.

Jääkiekkoa täälläkin seurataan, Usa-Suomi peliä jaksoin katsoa ekan erän ja sit just heräsin katsomaan loppuratkaisun. Tänään ottaa hieman päähän kun oon töissä just kun peli tulee. |O

Äitiyspakkauksen aion ottaa, vaikka täälläkin kyllä vaatteita on tallessa ennestäänkin. Oli vaan niin kiva, ja jos tämä on viimenen kerta kun on mahdollisuus moiseen niin täytyyhän se käyttää hyväkseen.

(.) Eilen oli neuvola ja tässä tärkeimmät sieltä.

Paino: 88,3 +0,05 kg edellisestä kerrasta, ja vielä ollaan 0,5 kiloa alle lähtöpainon.
Verenpaine 124/65
Pissa puhdas
Sf-mitta 12 cm
Sykkeet + ja 140/min

Masuun ei mitään sen ihmeempää kuulu, tuossa mukana kulkee. Vauvelimme on melko rauhallista tyyppiä kun ei paljoa vielä potkuttele. Tai sit potkuttelee tuonne selkään, kun välillä tuntuu melko ilkeeltäkin siellä suunnalla.

Voikaahan hyvin

AngelEyes ja masukki 18+3
 
Tiihu - Minäkin olen lyhyt hih,olen samaa miettinyt että mahdan olla hassunäky hih,olen 156cm pitkä,hih hih.Ei mullakaan ollut näin iso maha ko viimeksi oottelin tässävaiheessa viikkoja.
Toivonmukaan pääset tutkimuksii käden kanssa,ei kiva juttu yhtään.

Hankintojen suhteen olen kyllä hyvin ulalla,en oikein tiedä mitä seuraavaksi hankkisi,jos vaikka rauhottuisi ensin tosiaan ja alkaisi ihan ajatuksella miettimään kaikenlaista hankintaa,ja mahdollisuutta.

Nanna -Kiitoksia paljon

Novelle - Juu olen kyllä todella häpsy ja saan ootella rauhassa vaavia,ihanaa saada se sitten maailmaankin asti =)


Työkkärissä käväsin ja työnhakijana olen siihen asti että mammaloma alkaa 2.10 alkaen ja mua ei meinata työllistää koska se vaarantaa mun raskauden ja 4kk ennemmin ko menee edes työnhakijaksi niin täytyy olla haku päiväkotipaikkoihin,ja sen jälkeen vasta työnhakijaksi,joten sainpas ainakin tietoa asioihin,on se kumma ko joskus ei saa sieltä mistä pitäs tälläsiä tietoja,no olenpas yhtä kokemusta rikkaampi taas ja fiksumpi näissä lakipykälissä liittyen raskauteen ja duuniin sekä lapset siinä samassa.

Pöppiäinen & touhustiina 15+5 :heart:
 
Angel eyes - Mulla on hyvin ko käyn joka syksy tarkistuksessa niin ei erikseen tarvii ns asiaa hoidella.Miekää en niin tykkää tuosta hampilääkäristä mutta hyvä ko oli kaikki kunnossa.

Niin kahtelin tuossa etten ole painoa laittanut eli oma neuvola paino oli 51kg se tasoitti sen näin ei ihan gramma tarkkuudella siihen laittanut,hih,lie mikä ko on niin tarkka vaaka :)

Nyt syömää ;)
 
Heipparallaa!! Oon ollu tosi pitkään pois täältä ku muutettiin sillon maaliskuussa eikä oo edelleenkään saatu nettiä kottiin :( nyt sen pitäis viikon sisään tulla niin sitte taas pääsee kirjottelemaan päivittäin!!
En jaksa lukea kaikkia tekstejä ku niitä on NIIIN paljo,mutta kirjotan nyt lyhyesti mitä itelle kuuluu..pitää tässä ajan kans käydä vähä läpi mistä ootte puhunu :)
Elikkä,täällä on kaikki hyvin masussa..liikkuu kovasti ja tuntuu tosi voimakkaasti kaikki liikkeet! Kahen viikon päästä on rakenneultra,jännittää kovasti..
Sukupuolta aiotaan kysyä,saa nähä selviääkö. mulla on kyllä vahva epäilys siitä kumpi se on..
Niin ja mulla on tuo LA sittekki 9.10 (etusivulla 10.10)

19+1
 

Yhteistyössä